Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ голяма бела с клапата за парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помощ голяма бела с клапата за парното

    Махам филтара и гледам една желязна клапа под него ама не марда като натискам коп4ето натиснах я зверски с ръка изчатка падна надолу и сега ми се гледа вентилатора на парното какво направих дали не и срах отгоре влязах ватре пак натискам копчето за въздуха пак нищо не реагира.А дали въобще тва е било клапата ????

    #2
    Re: помощ голяма бела с клапата за парното

    gdd55 написа:
    Махам филтара и гледам една желязна клапа под него ама не марда като натискам коп4ето натиснах я зверски с ръка изчатка падна надолу и сега ми се гледа вентилатора на парното какво направих дали не и срах отгоре влязах ватре пак натискам копчето за въздуха пак нищо не реагира.А дали въобще тва е било клапата ????
    малко си я посчупил тая клапа ама нищо те и без тва много рядко има кола на която да и работи изчисти внимателно да не счупи перката на моторчето като го пуснеш и това е не е чак толкова страшно
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.

      Коментар


        #4
        Georgi написа:
        Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.
        Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?
        FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
        FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

        Коментар


          #5
          Момчил написа:
          Georgi написа:
          Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.
          Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?
          точно това е , застопори я в отворено положение за да нямаш ядове с изпотяване на стъклата
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            stef написа:
            Момчил написа:
            Georgi написа:
            Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.
            Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?
            точно това е , застопори я в отворено положение за да нямаш ядове с изпотяване на стъклата
            Стеф, как точно да я направя тази процедура, достапът до там с рака е доста ограничен и другият въпрос е знаеш ли какъв е хода на тази клапа, защото при мен се отваря може би около 2см(това достатъчно ли е, или трябва да я натисна със сила надолу за да отвори още повече?
            FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
            FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

            Коментар


              #7
              Момчил написа:
              stef написа:
              Момчил написа:
              Georgi написа:
              Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.
              Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?
              точно това е , застопори я в отворено положение за да нямаш ядове с изпотяване на стъклата
              Стеф, как точно да я направя тази процедура, достапът до там с рака е доста ограничен и другият въпрос е знаеш ли какъв е хода на тази клапа, защото при мен се отваря може би около 2см(това достатъчно ли е, или трябва да я натисна със сила надолу за да отвори още повече?
              при бравата не знам как е но 2см са си малко, на мен на темпрата ми се отваря така че да се види изцяло моторчето/по точно перката на моторчето/ когато си осигуриш досъп до клапата провери отвътре с копчето за рециркулация на въздуха да не би ти да си от малкото късметлии на които клапата си работи ако не помръдва в никоя посока може да я понапънеш малко да я отвориш според мен изцяло отворена е по добрия вариянт
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                stef написа:
                при бравата не знам как е но 2см са си малко, на мен на темпрата ми се отваря така че да се види изцяло моторчето/по точно перката на моторчето/ когато си осигуриш досъп до клапата провери отвътре с копчето за рециркулация на въздуха да не би ти да си от малкото късметлии на които клапата си работи ако не помръдва в никоя посока може да я понапънеш малко да я отвориш според мен изцяло отворена е по добрия вариянт
                И при Браво/Брава е така, отваря се изцяло - вижда се моторчето!
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  kakvo da vi kaja. Чак задните ми стъкла изсахнаха Ама вече клапа нямам тя въобще за какво ли ми е само главоболия имах с нея.Само че и мойта сега се мандахерца ама нали не ми се запотяват джамеците Чак реотан за задния джам не ползвам той изсахва за секунди

                  Коментар

                  Working...
                  X