Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мека връзка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мека връзка

    имам питане колеги-ако сменя меката връзка на колата и и сложа тръба на неиното место какъв ще бъде ефекта?ще има ли проблеми ?
    Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
    Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
    Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

    #2
    Колеа ефекта ще че вибрациите от двигателя ще се пренасят по цялата изпускателна система, което ще доведе до скъсване някъде по тръбите. При уното се получаваше често скъсване малко след двуцевката.Изобщо не бих те съветвал да я заменяш с тръба.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      благодаря колега
      Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
      Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
      Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

      Коментар


        #4
        zgabrovski написа:
        Колеа ефекта ще че вибрациите от двигателя ще се пренасят по цялата изпускателна система, което ще доведе до скъсване някъде по тръбите. При уното се получаваше често скъсване малко след двуцевката.Изобщо не бих те съветвал да я заменяш с тръба.
        по принцип и аз така мисля и водих доста дълъг спор с един приятел който на типото си беше заварил тръба вместо мека връзка и за мое най голямо учудване вече 2 год кара така без да има каквито и да е проблеми с гърнетата
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Не знам, едно време ми късаше двуцевка на уното на всеки 3-4 месеца, смених с нова тръба и нещата се оправиха за година и после пак...
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            zgabrovski написа:
            Не знам, едно време ми късаше двуцевка на уното на всеки 3-4 месеца, смених с нова тръба и нещата се оправиха за година и после пак...
            ами то на мен на уното оригинално ми е с тръба а не с мека връзка /от старите купета е/
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              stef написа:
              по принцип и аз така мисля и водих доста дълъг спор с един приятел който на типото си беше заварил тръба вместо мека връзка и за мое най голямо учудване вече 2 год кара така без да има каквито и да е проблеми с гърнетата
              4 години карам с тръбазасега няма проблеми. Само като си ударя някъде ауспуха се налага на канал да го нагласям да не ми потропва по дупките по купето - повечко са вибрациите.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Щом фабрично е с мека връзка-така и трябва да бъде! Стаият ми опел беше без мека връзка и тръбата между края на двигателя и купето му бе ахилесовата пета! Недай си Боже някъде да закача средното гърне и хайде... съвсем скоро се отваря тръбата. Залягал съм под колата и съм се чудел, как се обират вибрациите от двигателя. Всички по-нови автомобили са с меки връзки, които доколкото знам хич не са евтини, ако ти се наложи да я сменяш към 80-90лв. някъде.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  Щом фабрично е с мека връзка-така и трябва да бъде! Стаият ми опел беше без мека връзка и тръбата между края на двигателя и купето му бе ахилесовата пета! Недай си Боже някъде да закача средното гърне и хайде... съвсем скоро се отваря тръбата. Залягал съм под колата и съм се чудел, как се обират вибрациите от двигателя. Всички по-нови автомобили са с меки връзки, които доколкото знам хич не са евтини, ако ти се наложи да я сменяш към 80-90лв. някъде.
                  За Темпрата си взех фи 45 39 лв 1 год гаранция. Имаше и фи 50 - 46 лв с 1 год гаранция независимо кой ти я слага
                  Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                  Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                  Совалката средно на LPG
                  Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                  Коментар


                    #10
                    Типо

                    А на моето Типо също няма мека връзка и досега не съм имал проблеми със скъсани гуми на закрепването на ауспуха. Горе долу на 2 години сменям всичките закрепващи гуми. Последно преди 2 годинки съм ги сменял. Май бяха по 2 лева бройката тогава. Сега мисля средното ми гърне е за смяна и профилактично ще сменя всички гуми.
                    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                    Коментар


                      #11
                      Fiat 127 написа:
                      Vladim написа:
                      Щом фабрично е с мека връзка-така и трябва да бъде! Стаият ми опел беше без мека връзка и тръбата между края на двигателя и купето му бе ахилесовата пета! Недай си Боже някъде да закача средното гърне и хайде... съвсем скоро се отваря тръбата. Залягал съм под колата и съм се чудел, как се обират вибрациите от двигателя. Всички по-нови автомобили са с меки връзки, които доколкото знам хич не са евтини, ако ти се наложи да я сменяш към 80-90лв. някъде.
                      За Темпрата си взех фи 45 39 лв 1 год гаранция. Имаше и фи 50 - 46 лв с 1 год гаранция независимо кой ти я слага
                      Типо - 60 лв с монтажа.
                      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                      Коментар

                      Working...
                      X