имам питане колеги-ако сменя меката връзка на колата и и сложа тръба на неиното место какъв ще бъде ефекта?ще има ли проблеми ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мека връзка
Collapse
X
-
Колеа ефекта ще че вибрациите от двигателя ще се пренасят по цялата изпускателна система, което ще доведе до скъсване някъде по тръбите. При уното се получаваше често скъсване малко след двуцевката.Изобщо не бих те съветвал да я заменяш с тръба.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
zgabrovski написа:Колеа ефекта ще че вибрациите от двигателя ще се пренасят по цялата изпускателна система, което ще доведе до скъсване някъде по тръбите. При уното се получаваше често скъсване малко след двуцевката.Изобщо не бих те съветвал да я заменяш с тръба.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Не знам, едно време ми късаше двуцевка на уното на всеки 3-4 месеца, смених с нова тръба и нещата се оправиха за година и после пак...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Не знам, едно време ми късаше двуцевка на уното на всеки 3-4 месеца, смених с нова тръба и нещата се оправиха за година и после пак...TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:по принцип и аз така мисля и водих доста дълъг спор с един приятел който на типото си беше заварил тръба вместо мека връзка и за мое най голямо учудване вече 2 год кара така без да има каквито и да е проблеми с гърнетатаAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Щом фабрично е с мека връзка-така и трябва да бъде! Стаият ми опел беше без мека връзка и тръбата между края на двигателя и купето му бе ахилесовата пета! Недай си Боже някъде да закача средното гърне и хайде... съвсем скоро се отваря тръбата. Залягал съм под колата и съм се чудел, как се обират вибрациите от двигателя. Всички по-нови автомобили са с меки връзки, които доколкото знам хич не са евтини, ако ти се наложи да я сменяш към 80-90лв. някъде.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Щом фабрично е с мека връзка-така и трябва да бъде! Стаият ми опел беше без мека връзка и тръбата между края на двигателя и купето му бе ахилесовата пета! Недай си Боже някъде да закача средното гърне и хайде... съвсем скоро се отваря тръбата. Залягал съм под колата и съм се чудел, как се обират вибрациите от двигателя. Всички по-нови автомобили са с меки връзки, които доколкото знам хич не са евтини, ако ти се наложи да я сменяш към 80-90лв. някъде.
Коментар
-
Типо
А на моето Типо също няма мека връзка и досега не съм имал проблеми със скъсани гуми на закрепването на ауспуха. Горе долу на 2 години сменям всичките закрепващи гуми. Последно преди 2 годинки съм ги сменял. Май бяха по 2 лева бройката тогава. Сега мисля средното ми гърне е за смяна и профилактично ще сменя всички гуми.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Fiat 127 написа:Vladim написа:Щом фабрично е с мека връзка-така и трябва да бъде! Стаият ми опел беше без мека връзка и тръбата между края на двигателя и купето му бе ахилесовата пета! Недай си Боже някъде да закача средното гърне и хайде... съвсем скоро се отваря тръбата. Залягал съм под колата и съм се чудел, как се обират вибрациите от двигателя. Всички по-нови автомобили са с меки връзки, които доколкото знам хич не са евтини, ако ти се наложи да я сменяш към 80-90лв. някъде.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар