Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замъглено задно стъкло на brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замъглено задно стъкло на brava

    имам много банален проблем. Задното ми стъкло постоянно е замъглено и дори като включа копчето за подряване на задното стъкло пак не се прояснява и си остава замъглено. Как мога да разбера дали работи тва копче.Дали е от изгорял бушон или от нещо друго.колата е brawa sx -98г

    #2
    Щом е изпотено и с включването на реотаните не се оправя значи не работят .Търси повредата първо от бушона и после по нататък ,в прочем ако на копчето ти свети оранжевия диод когато го натиснеш не е от бушон.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      dani389 написа:
      Щом е изпотено и с включването на реотаните не се оправя значи не работят .Търси повредата първо от бушона и после по нататък ,в прочем ако на копчето ти свети оранжевия диод когато го натиснеш не е от бушон.
      Съжалявам, че "Възраждам" малко темата, но от днес сутринта имам този проблем.Както описваш колега когато натисна копченцето се чува как релето (не успях да намеря къде се намира то) включва, но лампичката на копчето НЕ.Чесно казано не успях обаче да открия прословутото бушонче. Между другото преди този случай запалката ми не работеше, като хората.......а сега е направо "огин" )))Да ми помегне някой по разбиращ къде аджеба да го открия бушончето, че се изпреядосвах сутринта П.с.: Искрено се надявам да е бушонче П.с.2: И прегледах бушончетата, които са под волана - всичките са здрави, да няма още някой скрит някъде или аз не гледам където трябва?
      Skoda AMfabia 1.2 12v
      exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

      Коментар


        #4
        Борих се с този проблем миналата седмица. При натискане на бутона релето се чува но не влкючва и съответно бутона не светва(само премигва за кратко) и нагревателя не работи. Релето се намира на гърба на таблото с предпазителите което е в ляво под волана. В горната задна част на това табло има две жълти релета, това което ти трябва е лявото. За да го откачиш по-лесно развий болтовете, които държат таблото така че да провисне малко надолу и да можеш да бръкнеш зад него. Аз поразкачих и малко куплунзи с кабели че и те малко пречат да се работи, но няма страшно - само запомни кое от къде вадиш. След като извадиш релето го отвори и почисти хубаво контактите с финна шкурка(аз ползвах 1200 защото такава имах), малко контактен спрей ако имаш не е зле да пръснеш. Затваряш релето и връщаш всичко по обратния ред. Ако се съмняваш кое е релето след като си отворил капака който покрива предпазителите бръкни зад табълцето в горната част така че да напипаш релета и натискай бутона за включване на нагревателя, ще усетиш кое реле цъка. Мястото е много тясно и неудобно за работа но ако не бързаш много и внимаваш ще се справиш.П.П. Тази процедура я правих на Брво, но предполагам на Брава-та е по същия начин разположението на релетата.
        Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

        Коментар


          #5
          Благодаря ти за навременния отговор колега.Надявам се наистина да стане. А казваш че бушон няма така ли ?!Че аз за малко бях на ръба да откача таблото, но щом ме съветваш само с релето да се занимавам ще те послушам П.с.: Дано да са същите макар, че като купувах накладки 3 пъти ходих до магазина Утре ще тествам и задължително ще кажа
          Skoda AMfabia 1.2 12v
          exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

          Коментар


            #6
            Ами бушон има ама не съм сигурен кой беше, мисля че е долу в най-дясната колонка с предпазители(ще потърся темата в която ogi28b беше казал кой е точно), но според мен щом се чува че цъка реле то предпазителя е здрав. Поне при мен беше така. Първо се съмнявах в самия бутон за включване но като го мерих си затваряше веригата добре, така че този вариант отпадна и се насочих към релето.
            Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

            Коментар


              #7
              Аз прегледах всички бушони в интерес на истината и установих че всички са здрави. Като се замисля, ако няма добра връзка релето, не би ли трябвало да не стига и ток до него и да не Цъка. Иначе имах бушон 30А и беше здрав. Всъщност всичките ги прегледах и са здрави )) Ще видя и релето утре ама крива работа, че все по тъмното се боря с такива неща ))
              Skoda AMfabia 1.2 12v
              exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

              Коментар


                #8
                В тази тема колегата има обратния проблем, но на мен ми помогна да разбера къде какво да търся.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=559291#559291
                Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

                Коментар


                  #9
                  ЧУдесно, наистина има доста добро обяснение кое къде е. Благодаря ти за коментарите и помоща, ще видя какво ще постигна утре и ще пиша.Отново много благодаря :D
                  Skoda AMfabia 1.2 12v
                  exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                  Коментар


                    #10
                    проблема на нагревателя на задното стъкло идва от контактното съединение което се задейства като затвориш багажника едната му част е на вратата на багажника другата е на самото купе близо до закопчалката как да го опиша по просто нямам снимка сега...че точно тва нещо отговаря за нагревателя и моя не работеше миналата зима и ходих до моргата си взех нов контакт за 10 лева и сега няма проблеми стария беше стопен направо
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                    Коментар


                      #11
                      Съгласен съм, че този контакт често създава грижи. И аз го проверявах, но се оказа, че до там въобще не достига напрежение и затова се насочих към релето.
                      Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

                      Коментар


                        #12
                        Какви ли не ги ядох с това отопление... Първо релето се бе прецакало и се наложи да му презпоя клемите (симптома на релето за мигачите). След това прекъсна само реотана отзад, а подгряването на огледалата работеше. Оказа се прекъснат кабел в багажника... След това проблеми с контактите. Нагаряше пластинката на плюса и от топлото потърваше. Свалих контактите и с поялника си играх, като размекнах пластинката, подвигнах я, припой тук-там... Някой ден, като ми писне и имам време ще си пусна една жица през шлауха на маркуча! :D
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Бушона е 30 амперов /там където го е оградил колегата/.Отоплението не трябва да се ползва дълго време а да се иезключва след размразяването и изсъхването на стъклото.
                          BRAVA TD100 ELX `98

                          Коментар


                            #14
                            bobis написа:
                            Бушона е 30 амперов /там където го е оградил колегата/.Отоплението не трябва да се ползва дълго време а да се иезключва след размразяването и изсъхването на стъклото.
                            Да де, ама ако возиш зимата трима, четирима, или ако щеш двама човека в колата джама се изпотява дори да караш с отворена клапа за циркулацията на въздуха.
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, благодаря за всичките Ви отговори.Намерих решението на проблема.При мен инсталацията специално за този бушон беше "леко" преправена.Имам предвид, че явно гнездото там е било нагоряло от предния собственик и е извел бушона отстрани. Голямо търсене падна тази сутрин, но това пък не оправдава факта, че аз не погледнах точно този бушон Интересното беше, че както пишете би трябвало да е 30А само, където при мен беше 20А !?!? Не знам защо, не се опитвам да си и обясня.Както ме посъветва в началото колегата krasi_tt извадих релето и го почистих старателно. Добре че имам детски ръчички и не се налага да развивам болтове и т.н. а с напипване успях да го извадя. Почистих всички клеми и го пъхнах обратно. Взех бушона (този въпросния 20А) и го смених с друг. Поради отсъствието на 20А-перов в момента сложих 15А за да видя дали въобще ще захапе нещо.Еврика - лампата на бутона светна, подгряването заработи и всичко вече е на ниво. Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 Имам и един др. въпрос: Този предпазител свързан ли е освен с реотаните на задното стъкло И С запалката на пепелника?Поздрави на всички и отново благодаря за помоща Ви!
                              Skoda AMfabia 1.2 12v
                              exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                              Коментар

                              Working...
                              X