имам много банален проблем. Задното ми стъкло постоянно е замъглено и дори като включа копчето за подряване на задното стъкло пак не се прояснява и си остава замъглено. Как мога да разбера дали работи тва копче.Дали е от изгорял бушон или от нещо друго.колата е brawa sx -98г
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замъглено задно стъкло на brava
Collapse
X
-
dani389 написа:Щом е изпотено и с включването на реотаните не се оправя значи не работят .Търси повредата първо от бушона и после по нататък ,в прочем ако на копчето ти свети оранжевия диод когато го натиснеш не е от бушон.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Борих се с този проблем миналата седмица. При натискане на бутона релето се чува но не влкючва и съответно бутона не светва(само премигва за кратко) и нагревателя не работи. Релето се намира на гърба на таблото с предпазителите което е в ляво под волана. В горната задна част на това табло има две жълти релета, това което ти трябва е лявото. За да го откачиш по-лесно развий болтовете, които държат таблото така че да провисне малко надолу и да можеш да бръкнеш зад него. Аз поразкачих и малко куплунзи с кабели че и те малко пречат да се работи, но няма страшно - само запомни кое от къде вадиш. След като извадиш релето го отвори и почисти хубаво контактите с финна шкурка(аз ползвах 1200 защото такава имах), малко контактен спрей ако имаш не е зле да пръснеш. Затваряш релето и връщаш всичко по обратния ред. Ако се съмняваш кое е релето след като си отворил капака който покрива предпазителите бръкни зад табълцето в горната част така че да напипаш релета и натискай бутона за включване на нагревателя, ще усетиш кое реле цъка. Мястото е много тясно и неудобно за работа но ако не бързаш много и внимаваш ще се справиш.П.П. Тази процедура я правих на Брво, но предполагам на Брава-та е по същия начин разположението на релетата.Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.
Коментар
-
Благодаря ти за навременния отговор колега.Надявам се наистина да стане. А казваш че бушон няма така ли ?!Че аз за малко бях на ръба да откача таблото, но щом ме съветваш само с релето да се занимавам ще те послушам П.с.: Дано да са същите макар, че като купувах накладки 3 пъти ходих до магазина Утре ще тествам и задължително ще кажаSkoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Ами бушон има ама не съм сигурен кой беше, мисля че е долу в най-дясната колонка с предпазители(ще потърся темата в която ogi28b беше казал кой е точно), но според мен щом се чува че цъка реле то предпазителя е здрав. Поне при мен беше така. Първо се съмнявах в самия бутон за включване но като го мерих си затваряше веригата добре, така че този вариант отпадна и се насочих към релето.Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.
Коментар
-
Аз прегледах всички бушони в интерес на истината и установих че всички са здрави. Като се замисля, ако няма добра връзка релето, не би ли трябвало да не стига и ток до него и да не Цъка. Иначе имах бушон 30А и беше здрав. Всъщност всичките ги прегледах и са здрави )) Ще видя и релето утре ама крива работа, че все по тъмното се боря с такива неща ))Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
В тази тема колегата има обратния проблем, но на мен ми помогна да разбера къде какво да търся.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=559291#559291Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.
Коментар
-
проблема на нагревателя на задното стъкло идва от контактното съединение което се задейства като затвориш багажника едната му част е на вратата на багажника другата е на самото купе близо до закопчалката как да го опиша по просто нямам снимка сега...че точно тва нещо отговаря за нагревателя и моя не работеше миналата зима и ходих до моргата си взех нов контакт за 10 лева и сега няма проблеми стария беше стопен направоFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Какви ли не ги ядох с това отопление... Първо релето се бе прецакало и се наложи да му презпоя клемите (симптома на релето за мигачите). След това прекъсна само реотана отзад, а подгряването на огледалата работеше. Оказа се прекъснат кабел в багажника... След това проблеми с контактите. Нагаряше пластинката на плюса и от топлото потърваше. Свалих контактите и с поялника си играх, като размекнах пластинката, подвигнах я, припой тук-там... Някой ден, като ми писне и имам време ще си пусна една жица през шлауха на маркуча! :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
bobis написа:Бушона е 30 амперов /там където го е оградил колегата/.Отоплението не трябва да се ползва дълго време а да се иезключва след размразяването и изсъхването на стъклото.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колеги, благодаря за всичките Ви отговори.Намерих решението на проблема.При мен инсталацията специално за този бушон беше "леко" преправена.Имам предвид, че явно гнездото там е било нагоряло от предния собственик и е извел бушона отстрани. Голямо търсене падна тази сутрин, но това пък не оправдава факта, че аз не погледнах точно този бушон Интересното беше, че както пишете би трябвало да е 30А само, където при мен беше 20А !?!? Не знам защо, не се опитвам да си и обясня.Както ме посъветва в началото колегата krasi_tt извадих релето и го почистих старателно. Добре че имам детски ръчички и не се налага да развивам болтове и т.н. а с напипване успях да го извадя. Почистих всички клеми и го пъхнах обратно. Взех бушона (този въпросния 20А) и го смених с друг. Поради отсъствието на 20А-перов в момента сложих 15А за да видя дали въобще ще захапе нещо.Еврика - лампата на бутона светна, подгряването заработи и всичко вече е на ниво. Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 Имам и един др. въпрос: Този предпазител свързан ли е освен с реотаните на задното стъкло И С запалката на пепелника?Поздрави на всички и отново благодаря за помоща Ви!Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар