Нормално ли е при първото палене за деня колата да върти около 2-3 оборота докато запали?При палене след 6 часа след това колата още с щракването на ключа пали?Дали може да се появи сериозен проблем от това?Какво трябва да се смени за да пали и сутрин така?браво 1.6 бензин
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?
Collapse
X
-
Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
bivmo
-
1115 написа:рамп написа:Бензиновата ти помпа не качва достатъчно налягане, или някакви утечки по бензиновата магистрала.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
За да си сигурен: към карбуратора ти или инжекцията отиват две маркучета от резервоара. Разкачаш това за обратния ход към резервоара и даваш на стартер. Ако за 30 сек напълни съдче с 1/2 литър бензин значи помпата е горе долу добре. Ако напълни много по-малко - значи за смяна. Ако искаш пък иди майстор да ти замери налягането което създава помпата с манометър. Така е най-сигурно. Но не знам колко точно трябва да бъде за твоя модел. Майстора ще знае.FIAT TIPO 1.4 i.e.
Коментар
-
И аз мисля, че излишно се вкарвате в разходи! Щом искате си проверете помпата, но едва ли тя прави този проблем, ако изобщо може да се нарече проблем. Щом изключва значи е качила налягането. Освен това ако е повредена, ще си е повредена и няма да има претенции дали старта е сутрешен или не. Мен ако питате обърнете внимание на горивото, пък после чоплете по колата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?
infineon написа:Нормално ли е при първото палене за деня колата да върти около 2-3 оборота докато запали?При палене след 6 часа след това колата още с щракването на ключа пали?Дали може да се появи сериозен проблем от това?Какво трябва да се смени за да пали и сутрин така?браво 1.6 бензинFiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Никви филми бе момче,Това си беше жив случай при мен преди 8-9 месеца.Влачих се така 3 месеца. През зимата сутрин въртях по 10-15 оборота докато запали. При второ и трето палене всичко беше наред. Ходих три пъти на елкон и ми взеха пари и ми казаха - нищо ти нема.докато не замерих помпата/съответно смених/ нещата не се оправиха.и аз го карам човека само да провери, не да я сменя без да е проверил.При мен като разкачиха маркуча за обратен ход на бензина и цял ден да въртя никъв бензин не изтече. а като замериха налягането на помпата вместо 1,6 атм показа 0,7 атм. тва е положението при мен. жив случай.FIAT TIPO 1.4 i.e.
Коментар
-
Re: Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?
Neno Er написа:infineon написа:Нормално ли е при първото палене за деня колата да върти около 2-3 оборота докато запали?При палене след 6 часа след това колата още с щракването на ключа пали?Дали може да се появи сериозен проблем от това?Какво трябва да се смени за да пали и сутрин така?браво 1.6 бензинhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар