А аз на тая кола и смених всичко друго - ст. мотор тпс датчик обороти кабели свещи съединител амортисьори бензинова помпа ! Само вала си остава здрав и читав и нищо му няма
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.4 12 v за и против
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
-
Понеже нищо не разбирам от коли и постоянно ме лъжат майсторите,искам да попитам как да разбера че започвам да имам проблем с този вал?Много държа на колата да е в перфектно състояние и нещо съжсем малко да има я нося на майстор.Много слушах за проблема на този тип двигател и ми казват да не я карам на високи обороти.Но на мен много ми харесва звука като я карам на 5000 оборота.Възможно ли е да я прецакам така.Вече година я имам и след тази тема отивяам да си сменя маслото.
Коментар
-
ivo5289 написа:Понеже нищо не разбирам от коли и постоянно ме лъжат майсторите,искам да попитам как да разбера че започвам да имам проблем с този вал?Много държа на колата да е в перфектно състояние и нещо съжсем малко да има я нося на майстор.Много слушах за проблема на този тип двигател и ми казват да не я карам на високи обороти.Но на мен много ми харесва звука като я карам на 5000 оборота.Възможно ли е да я прецакам така.Вече година я имам и след тази тема отивяам да си сменя маслото.Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
Да се включа и аз с въпрос по темата. Прочетох доста неща за този проблем с вала. През капачката на маслото виждам, че моя е заяден малко.http://url.bg/pictures/c8b8934e73762...83a304.jpgНе знам дали се вижда добре. Иначе в двигателя има леко тракане - http://vbox7.com/play:4254d294a2Въпросът ми е, това тракане на износения вал ли се дължи или има и нещо друго ?Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Пълна заблуда,като много други обяснения.Само маслото с много утайки и мръсотии води до този дефект.Независимо дали е от Италия или Германия или където и другаде.Втвърдяването на гумичките не води до такива пропуски,че да не може да се маже разпред.вал при положение,че налягането на маслото в маслената магистрала е 4 бара.Просто това е абсурд и заблуда.И да туриш метални уплътнители пак ще стига масло.Всичко идва от запушване на малките отвори в така наречения паяк/както някои го наричат/.Защо двигатели на 300000 клм нямат този дефект и като отвориш капака на клапаните вътре все едно вчера е налято маслото.Абсолютна чистота и никави мръсотии.Това е истината.Истинско масло и редовна смяна.А този дефект който имат тези двигатели,мога да подскажа на колегите как да го отстранят.Свалят си паяка и разпробиват изходящите отвори на паяка с бургия 2,5 мм.без да се интерисуват дали са твърди гумичките или не.Оставят ги същите.Никога вече няма да се прояви този дефект.Това е истинското решение и каране с истинско масло.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Stefan Hadjov написа:Пълна заблуда,като много други обяснения.Само маслото с много утайки и мръсотии води до този дефект.Независимо дали е от Италия или Германия или където и другаде.Втвърдяването на гумичките не води до такива пропуски,че да не може да се маже разпред.вал при положение,че налягането на маслото в маслената магистрала е 4 бара.Просто това е абсурд и заблуда.И да туриш метални уплътнители пак ще стига масло.Всичко идва от запушване на малките отвори в така наречения паяк/както някои го наричат/.Защо двигатели на 300000 клм нямат този дефект и като отвориш капака на клапаните вътре все едно вчера е налято маслото.Абсолютна чистота и никави мръсотии.Това е истината.Истинско масло и редовна смяна.А този дефект който имат тези двигатели,мога да подскажа на колегите как да го отстранят.Свалят си паяка и разпробиват изходящите отвори на паяка с бургия 2,5 мм.без да се интерисуват дали са твърди гумичките или не.Оставят ги същите.Никога вече няма да се прояви този дефект.Това е истинското решение и каране с истинско масло.Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Pavkataa написа:Да се включа и аз с въпрос по темата. Прочетох доста неща за този проблем с вала. През капачката на маслото виждам, че моя е заяден малко.http://url.bg/pictures/c8b8934e73762...83a304.jpgНе знам дали се вижда добре. Иначе в двигателя има леко тракане - http://vbox7.com/play:4254d294a2Въпросът ми е, това тракане на износения вал ли се дължи или има и нещо друго ?Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
аз имам такъв фиат и с много доволен от него за 5г. както го имам съм сменил лагери на коляновия вал защото ударих картера и карах почти 1км без да смазва двг и един термостат другите работи са 2 пъти свещи и два пъти ремъка това е за 90 000 км.Сменяи маслото между 8000 и 10 000 км аз я карам само със селеня голд"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар