Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.4 12 v за и против

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А аз на тая кола и смених всичко друго - ст. мотор тпс датчик обороти кабели свещи съединител амортисьори бензинова помпа ! Само вала си остава здрав и читав и нищо му няма
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    Коментар


      #17
      Понеже нищо не разбирам от коли и постоянно ме лъжат майсторите,искам да попитам как да разбера че започвам да имам проблем с този вал?Много държа на колата да е в перфектно състояние и нещо съжсем малко да има я нося на майстор.Много слушах за проблема на този тип двигател и ми казват да не я карам на високи обороти.Но на мен много ми харесва звука като я карам на 5000 оборота.Възможно ли е да я прецакам така.Вече година я имам и след тази тема отивяам да си сменя маслото.

      Коментар


        #18
        ivo5289 написа:
        Понеже нищо не разбирам от коли и постоянно ме лъжат майсторите,искам да попитам как да разбера че започвам да имам проблем с този вал?Много държа на колата да е в перфектно състояние и нещо съжсем малко да има я нося на майстор.Много слушах за проблема на този тип двигател и ми казват да не я карам на високи обороти.Но на мен много ми харесва звука като я карам на 5000 оборота.Възможно ли е да я прецакам така.Вече година я имам и след тази тема отивяам да си сменя маслото.
        Ако караш с хубаво масло и го сменяш навреме няма да имаш никакви проблеми.До 5800 оборота може да си я цедиш.А и все пак нали има и прекъсвач,затова са го сложили хората.
        Фиат Брава 1.4 12V 1998г

        Коментар


          #19
          Да се включа и аз с въпрос по темата. Прочетох доста неща за този проблем с вала. През капачката на маслото виждам, че моя е заяден малко.http://url.bg/pictures/c8b8934e73762...83a304.jpgНе знам дали се вижда добре. Иначе в двигателя има леко тракане - http://vbox7.com/play:4254d294a2Въпросът ми е, това тракане на износения вал ли се дължи или има и нещо друго ?
          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

          Коментар


            #20
            Stefan Hadjov написа:
            Пълна заблуда,като много други обяснения.Само маслото с много утайки и мръсотии води до този дефект.Независимо дали е от Италия или Германия или където и другаде.Втвърдяването на гумичките не води до такива пропуски,че да не може да се маже разпред.вал при положение,че налягането на маслото в маслената магистрала е 4 бара.Просто това е абсурд и заблуда.И да туриш метални уплътнители пак ще стига масло.Всичко идва от запушване на малките отвори в така наречения паяк/както някои го наричат/.Защо двигатели на 300000 клм нямат този дефект и като отвориш капака на клапаните вътре все едно вчера е налято маслото.Абсолютна чистота и никави мръсотии.Това е истината.Истинско масло и редовна смяна.А този дефект който имат тези двигатели,мога да подскажа на колегите как да го отстранят.Свалят си паяка и разпробиват изходящите отвори на паяка с бургия 2,5 мм.без да се интерисуват дали са твърди гумичките или не.Оставят ги същите.Никога вече няма да се прояви този дефект.Това е истинското решение и каране с истинско масло.
            2,5 мм разпробиване не е ли много?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Tornado написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Пълна заблуда,като много други обяснения.Само маслото с много утайки и мръсотии води до този дефект.Независимо дали е от Италия или Германия или където и другаде.Втвърдяването на гумичките не води до такива пропуски,че да не може да се маже разпред.вал при положение,че налягането на маслото в маслената магистрала е 4 бара.Просто това е абсурд и заблуда.И да туриш метални уплътнители пак ще стига масло.Всичко идва от запушване на малките отвори в така наречения паяк/както някои го наричат/.Защо двигатели на 300000 клм нямат този дефект и като отвориш капака на клапаните вътре все едно вчера е налято маслото.Абсолютна чистота и никави мръсотии.Това е истината.Истинско масло и редовна смяна.А този дефект който имат тези двигатели,мога да подскажа на колегите как да го отстранят.Свалят си паяка и разпробиват изходящите отвори на паяка с бургия 2,5 мм.без да се интерисуват дали са твърди гумичките или не.Оставят ги същите.Никога вече няма да се прояви този дефект.Това е истинското решение и каране с истинско масло.
              2,5 мм разпробиване не е ли много?
              Много е!!!1.2 е напълно достатъчно!!!! И след това почистваш добре налепа вътре в паяка и забравяш за проблема с разпределителният вал.При мен е пробито така и като отворя капачката за маслото при работещ двигател на обороти ми мие очите...... Вече над 20000км и всичко си е ок!!!
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #22
                Pavkataa написа:
                Да се включа и аз с въпрос по темата. Прочетох доста неща за този проблем с вала. През капачката на маслото виждам, че моя е заяден малко.http://url.bg/pictures/c8b8934e73762...83a304.jpgНе знам дали се вижда добре. Иначе в двигателя има леко тракане - http://vbox7.com/play:4254d294a2Въпросът ми е, това тракане на износения вал ли се дължи или има и нещо друго ?
                Да от това е...Когато на мен ми беше поизяден вала така потракваше, и това е защото хидравличният повдигач не може да обере луфта...След смяна на 4 кобилици и вал всичко заспа.Смених вала и кобилиците обаче след 10000км като открих проблема. И го смених не защото изяждането беше прогресирало, а защото ме дразнеше това тракане, а защото като знам че е тръгнал все си мисля че има проблем. Но проблем нямаше, или поне голям... Колата си вървеше добре и харчеше нормално... Трябва да отбележа обаче, че когато открих, че вала е тръгнал веднага разпробих паяка с 1.2мм и после не мръдна вала докато не го смених. Спокойно 4-5 месеца си търсих вал и накрая си намерих изгодно от човек във форума. Вала беше оригинален и свален от двигател в безупречно състояние.... Та за какво Ви разказах всичко това: защото ако откриете, че вашият вал е тръгнал към подземното царство на скрапа, вземете мерки, след което имате достатъчно време да си търсите нов... /може и да не разпробивате, а само да си изчистите добре магистрала/п.п. един колега беше писал, че когато разпробил, но не знам с колко голям диаметър, почнала да му мига лампата за маслото, демек няма налягане. Според мен не трябва да има такъв проблем ако маслената помпа е наред и ако се получи такова нещо, това е сигнал, че маслената помпа е във вечните ловни полета .... .Дори сега съм се разбрал с колега да ми даде един паяк за тест да видим колко ще носи разпробиване.
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #23
                  @nikawr - имаш ли спомен какъв разход ти даваше тогава, защото мисля, че моят е висок -> 10-12/100 бензин.
                  Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                  Коментар


                    #24
                    Разхода на бензин във Варна винаги ми е бил около 10/100, а на газ 12-13/100. Извън градско на бензин 6,3/100 а на газ 8.5/100...Това дори и с ,,тръгнал
                    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                    Коментар


                      #25
                      Ясно, значи наистина си дава висок разход в градски условия. Ще се слага ГАЗ.
                      Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                      Коментар


                        #26
                        Еми има колеги които се фалят с по-малък разход ама моят е такъв вече 4 години..
                        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                        Коментар


                          #27
                          аз имам такъв фиат и с много доволен от него за 5г. както го имам съм сменил лагери на коляновия вал защото ударих картера и карах почти 1км без да смазва двг и един термостат другите работи са 2 пъти свещи и два пъти ремъка това е за 90 000 км.Сменяи маслото между 8000 и 10 000 км аз я карам само със селеня голд
                          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                          Коментар

                          Working...
                          X