Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1,6 16v. не пали топла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Добре ще чакаме!

    Коментар


      #32
      Колега какво стана с твоя проблем. Пиши ако има някакво развитие.

      Коментар


        #33
        И аз го имам същия проблем вече 1 година,смених стартера и проблема изчезна за около 4 месеца и пак се появи загрее ли колата няма палене,чакам 10-15 мин.и тогава пали но така и незнам от какво може да е и досега никой не ми е казал.Когато е загряла и пробвам да запали върти все едно че нещо затяга едвам едвам но истине ли малко върти като луда и веднага пали,все още съм със оригиналния акумулатор,но днес сутринта качвам се слагам ключа въртя да паля ама не,нито една лампа не светна колата просто умря,което ме навежда на мисълта че може да е от акумулатора.

        Коментар


          #34
          Ето това правеше моята кола като загрее http://vbox7.com/play:1c0eb93d Една студена сутрин зимата съвсем отказа. Има една машинка дето подава ток , пуснахме ток и запали за по-малко от 1сек. Отидох и си купих нов акумулатор. Да чукна на дърво от почти 2 месеца нямам този проблем.

          Коментар


            #35
            Доста време не писах щото колата ми не иска да повтори проблема, прави само някой път типичното трудно завъртане, но само първия оборот и после си пали. Имам чувството, че "непаленето" се появи заради топлите дни които бяха. Явно трябва времето да се затопли пак по-сериозно за да се прецака системата. Та си ходя с един мултицет с дълги кабели в колата и я дебна кога ще ми направи мизерията за да я замеря, ама не ще. nai7, проблема ти наистина много прилича на моя. Но мисля, че и при теб не е от акумулатора. Може просто да си забравил нещо да ти харчи ток. Май най лесно лампата на багажника се забравя да свети.Определено сутрин паля винаги. Проблема е само при загрята кола! Така че като се запролетее пак ще пиша.

            Коментар


              #36
              Здравейте,доста време не писах щото на практика проблемът изчезна. Случа ми се само веднъж това лято и то в Солун. От време на време като тръгна да паля първия оборот е труден, но винаги после пали. Големия проблем беше, когато ми смениха уж амортизирания стартер. След като си върнах стария стартер нещата почти се оправиха. Май общо два пъти за близо 1 година. За съжаление в Солун не успях да замеря тока при палене щото нямах възможност.

              Коментар

              Working...
              X