Четох го, но не ми се струва, че е същия проблем. При нея го прави понякога и при незагряла кола. При мен винаги е само на загряла и то на добре загряла. Също гледам, че и гаснела... Определено не е същото.
bivmo написа:
Също така смени и акумулатора. Някой ми каза че може от време на време да има прекъсване между клетките.
Не е от акумулатора. Той е на 2 години пък и не разбирам защо само когато е загряла ще ми прави такива проблеми...
Автомобила вероятно е пълен инжекцион?Каква му е запалителната система? Имам в предвид с 1,2 или 4 бобини? Възможно е грешно подаване на искра, което е съпроводено с невъзможността на стартера да върти. Просто като насока да се провери, не казвам че е това, но съм виждал такъв случай. Ако имате медна паста, намажете с нея клемите на батерията - помага много, а и за сулфатизация забравяте!
Бобината е 1 на 1.6 16в. Може да замери съпротивлението. Beru дава по около 5 КОма, а Champion по около 10 КОма.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Значи има дистрибутор! Тогава възможно ли е датчика на коляновия вал да прави мизерии(ако е тръгнал да си заминава). Т.е. да подава грешна информация на ЕКУ от време на време? Или не се повреждат по този начин?
Разбира се, че датчика на коляновия вал е обичайния заподозрян в случая, за разлика от бобината, която по-скоро би давала проблеми на студено, отколкото на загряла кола.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
За бобината по-точно са 2 бр в един общ корпус. Даже едната да отказва пак ще запали, пък било и на 2 цилиндъра. Буксата на датчика за положението на коляновия вал е до дясната гума и обикновенно е омазан като не работи коректно. Едно почистване на буксата там най-вероятно ще го оправи.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
добре де, човека пише , че върти трудно !де го търсите тогава тоя датчик и таз бобина, та искри , та ....?ВЪРТИ ТРУДНО !!! от тук се тръгва , не е казал - върти си а пък не пали , нали?
quatro написа:
... върти бавно няколко пъти и спре. .....
колега , правилно ли съм разбрал за проявлението на проблема?
добре де, човека пише , че върти трудно !де го търсите тогава тоя датчик и таз бобина, та искри , та ....?ВЪРТИ ТРУДНО !!! от тук се тръгва , не е казал - върти си а пък не пали , нали?
quatro написа:
... върти бавно няколко пъти и спре. .....
колега , правилно ли съм разбрал за проявлението на проблема?
Върти трудно! Това е ясно! Но може да върти трудно от грешно подаване на запалване по някаква причина. Т.е. подава се искра в погрешен цилиндър и той противодейства на стартера. Виждал съм такъв случай и не говоря наизуст! Но в случая не съм сигурен дали може да се предизвика такъв процес. И за това питах, дали е възможна погрешна информация от датчика на коляновия вал за поредността на цилиндрите?Това разбира се не обяснява временното отсъствие на проблема при смяна на стартерите!
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
ВЪРТИ ТРУДНО !!! от тук се тръгва , не е казал - върти си а пък не пали , нали?
quatro написа:
... върти бавно няколко пъти и спре. .....
колега , правилно ли съм разбрал за проявлението на проблема?
Точно така, върти трудно. Сега като спре дъжда ще направя по-подробни тестове затова как се държи колата при различни случаи. Между другото съм правил опити в движение да загася колата загряла и пак да я запаля с ключа - няма проблем. Този датчик, за който стана на въпрос, близо ли е до стартера? Възможно ли е при сваляне и слагане на стартера да има някакво съприкосновение с него. Защото проблема явно не е точно от стартера, но е от нещо около него. Другия вариант е и двата стартера, които съм пробвал да не са читави.
Коментар