Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1,6 16v. не пали топла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    u_bo написа:
    колега , пиши на ivalena от форума - тя оправи подобен проблемако ти се чете:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...784&highlight=
    ПП. Много се чудя защо много хора палят колите си с натиснат съединител

    Коментар


      #17
      Също така смени и акумулатора. Някой ми каза че може от време на време да има прекъсване между клетките.

      Коментар


        #18
        [quote="Sash0"]
        u_bo написа:
        колега , пиши на ivalena от форума - тя оправи подобен проблемако ти се чете:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...784&highlight=
        Четох го, но не ми се струва, че е същия проблем. При нея го прави понякога и при незагряла кола. При мен винаги е само на загряла и то на добре загряла. Също гледам, че и гаснела... Определено не е същото.
        bivmo написа:
        Също така смени и акумулатора. Някой ми каза че може от време на време да има прекъсване между клетките.
        Не е от акумулатора. Той е на 2 години пък и не разбирам защо само когато е загряла ще ми прави такива проблеми...

        Коментар


          #19
          Автомобила вероятно е пълен инжекцион?Каква му е запалителната система? Имам в предвид с 1,2 или 4 бобини? Възможно е грешно подаване на искра, което е съпроводено с невъзможността на стартера да върти. Просто като насока да се провери, не казвам че е това, но съм виждал такъв случай. Ако имате медна паста, намажете с нея клемите на батерията - помага много, а и за сулфатизация забравяте!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Бобината е 1 на 1.6 16в. Може да замери съпротивлението. Beru дава по около 5 КОма, а Champion по около 10 КОма.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              Значи има дистрибутор! Тогава възможно ли е датчика на коляновия вал да прави мизерии(ако е тръгнал да си заминава). Т.е. да подава грешна информация на ЕКУ от време на време? Или не се повреждат по този начин?
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Разбира се, че датчика на коляновия вал е обичайния заподозрян в случая, за разлика от бобината, която по-скоро би давала проблеми на студено, отколкото на загряла кола.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  Да, но дали може да подаде грешна информация, така че ЕКУ да даде погрешна искра?
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    За бобината по-точно са 2 бр в един общ корпус. Даже едната да отказва пак ще запали, пък било и на 2 цилиндъра. Буксата на датчика за положението на коляновия вал е до дясната гума и обикновенно е омазан като не работи коректно. Едно почистване на буксата там най-вероятно ще го оправи.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      добре де, човека пише , че върти трудно !де го търсите тогава тоя датчик и таз бобина, та искри , та ....?ВЪРТИ ТРУДНО !!! от тук се тръгва , не е казал - върти си а пък не пали , нали?
                      quatro написа:
                      ... върти бавно няколко пъти и спре. .....
                      колега , правилно ли съм разбрал за проявлението на проблема?

                      Коментар


                        #26
                        u_bo написа:
                        добре де, човека пише , че върти трудно !де го търсите тогава тоя датчик и таз бобина, та искри , та ....?ВЪРТИ ТРУДНО !!! от тук се тръгва , не е казал - върти си а пък не пали , нали?
                        quatro написа:
                        ... върти бавно няколко пъти и спре. .....
                        колега , правилно ли съм разбрал за проявлението на проблема?
                        Върти трудно! Това е ясно! Но може да върти трудно от грешно подаване на запалване по някаква причина. Т.е. подава се искра в погрешен цилиндър и той противодейства на стартера. Виждал съм такъв случай и не говоря наизуст! Но в случая не съм сигурен дали може да се предизвика такъв процес. И за това питах, дали е възможна погрешна информация от датчика на коляновия вал за поредността на цилиндрите?Това разбира се не обяснява временното отсъствие на проблема при смяна на стартерите!
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Какви грешки дава на диагностика?
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #28
                            u_bo написа:
                            ВЪРТИ ТРУДНО !!! от тук се тръгва , не е казал - върти си а пък не пали , нали?
                            quatro написа:
                            ... върти бавно няколко пъти и спре. .....
                            колега , правилно ли съм разбрал за проявлението на проблема?
                            Точно така, върти трудно. Сега като спре дъжда ще направя по-подробни тестове затова как се държи колата при различни случаи. Между другото съм правил опити в движение да загася колата загряла и пак да я запаля с ключа - няма проблем. Този датчик, за който стана на въпрос, близо ли е до стартера? Възможно ли е при сваляне и слагане на стартера да има някакво съприкосновение с него. Защото проблема явно не е точно от стартера, но е от нещо около него. Другия вариант е и двата стартера, които съм пробвал да не са читави.

                            Коментар


                              #29
                              Какво стана? Откри ли нещо.

                              Коментар


                                #30
                                bivmo написа:
                                Какво стана? Откри ли нещо.
                                Като има развитие ще пиша. Просто тия дни не ми се е налагало да я карам, а и имам по-спешни задачи.

                                Коментар

                                Working...
                                X