Здравейте искам да споделя проблема който възникна Останових че имам теч на масло от колекторните тръби. Пуснах даже такава тема. Закарах колата на майстор който ми каза че проблема е в гумичките на клапаните и с евентуална смяна щял да се оправи проблема, което искренно ми се иска да е така Според него маслото е неизгоряло значи е от гумичките ако е от сегменти щяло да го изхвърля от аспуха, колата да прекъсва, и да не работи на ниски обороти, а това не е така поне за сега си работи добре. Масло съм долял 200грама за 1200км. Дали е така много ще се радвам да даде някой запознат по въпроса съвет, защото моите притеснения са сериозни, за ремонт на двигателя. дали със смяната на гумичките ще се решат нещата, защото запознати и приятели ми казват че не е такаСтава въпрос за фиат Мареа 2,4тд.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гумички на клапаните
Collapse
X
-
Колата е с катализатор а тръбите мисля че са изпускателните /всъщност тези които са хванати отпред за двигателя със шпилки и гайки има гарнитурка между тях и двигателя, и тръгват към ауспуха, теч е при горна дясна шпилка отстрани кадето е гарнитурата стича се надолу/ орентировъчно теча се пада от страната при шпилката над турбото . Колата работи добре иначе . А теча е основно когато автомобила е спрял.фиат мареа 2.4тд
опел фронтера
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар