Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На студено пали като на 2-3 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На студено пали като на 2-3 цилиндъра

    Здравейте колеги!Много моля за помощ Колата е Типо 1.4 и.е. катализатор.Сутрин, в студено време, уж си пали нормално, но след 5-10 секунди започва да работи като на 3 цилиндъра. Като подадеш газ на празен ход вдига обороти мноого бавно, с прекъсвания. Ако тръгна - няма мощност. Ако поработи 2-3 мин. на празен ход или измине 300 метра се оправя - изведнъж като че ли се отпуши и излита.Ако я запаля втори път през деня няма никакви проблеми.Свещи и кабели са на по-малко от година.Понякога обаче, пак при първо палене, работи като на ДВА цилиндъра, не може да вдигне обороти изобщо и след 20-30 оборота на кол. вал угасне. При второ палене- също - след 5-10 оборота гасне. Трети път може и да не запали изобщо. Като сваля свещите - чисто мокри от бензин. След като ги избърша пали на 1/4 оборот. Но отново гасне.Много моля за съвет, с кое да започна Предварително благодаря на всички за помощта!
    FIAT TIPO 1.4 i.e.

    #2
    Колега проблема е електрически! Дистанционно, от форума е трудно да се помогне. Трябва да се прегледа електрическата инсталация на колата!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Почти сигурно зацапана/повредена дюза на моно инжекциона. Като по учебник описваш симптомите.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        аз пък не съм за дюза. аз бих направил така:1. диагностика на комп за да се види ламбдата, времето на дюзата и т.н.2. бих сменил свещит еи кабелите, поне са евтини. на 1 год нищо не значи, моите свещи бяха на по-малко от година ама на 30 000 км и си бяха доста за смяна
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Отвратително се давят SPI от проблеми с дюзата, ако не ги изчакаш няколко минути докато позагрее колата. Следващия стадий е като при колегата, когато гасне и без да посягаш към педала при първо палене. Сега се очаква в скоро време и да започне да ти отказва да запали сутрин докато не извадиш и върнеш дюзата.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Колега,пробвай да сложиш половин литър газ за горене в половин резервоар бензин и покарай 200км така.Може да се оправи
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Пакумба, ще сменя непременно свещите за проба.ВВалкер, какво е това SPI ?А как да извадя дюзата за проверка, какво да гледам?
              FIAT TIPO 1.4 i.e.

              Коментар


                #8
                SPI - моноинжекцион.Нищо няма за гледане на дюзата. Можеш да пробваш да я почистиш с добавки в горивото(както са ти препоръчала газ за горене примерно) или като я дадеш да я почистят на ултразвук. Аз бих потърсил из моргите направо да я сменя.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  На мен ми прилича на бубина,тръгнала да се разваля в начален стадий.
                  ex. punto elx 1.2i
                  Lancia Libra 1.6

                  Коментар


                    #10
                    И от мен един глас за бобината! И един за диагностика преди това!
                    Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                    Коментар


                      #11
                      Аз от много гласове за бобина за подобен проблем сега съм с една за резерва
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Фиатовете не са ми много ясни, но на Ауди 1.6 при подобни симптоми се оказа ламбда сонда. На мен обаче ми забиваше нос и в движение и после се изстрелваше, после пак спира все едно не съм дал газ и така. На качествена диагностика го хванаха (след като бях обиколил 2-3 сервиза дето ми прибраха парите без нищо да кажат).
                        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                        Коментар


                          #13
                          Няма да е ламбда сонда Коста. Като загреее колата си върви съвсем нормално. Проблема е само при първо палене сутрин като е студено. Но понякога го прави и вечер при по-нормална температура. Прав е колегата че не трябва да барам педала за газта 1-2 минути след палене и тогава да тръгвам, иначе се дави. Но сега като се постопли времето проблема почти не се проявява. Ама не е изчезнал. Така че ако се сещате накъде отиват нещата - казвайте.И тази процедура с наливане на газ за горене безопасна ли е? Каква е алтернативата? Някаква добавка за бензина, но каква?Благодаря отново предварително за помощта!
                          FIAT TIPO 1.4 i.e.

                          Коментар


                            #14
                            За мен газта за горене/осветление си е безопасно, даже и препоръчително. На практика има както почистващи, така и смазващи свойства, без да е опасна за гумените/пластмасови елементи в горивната система при половинка на 40-тина литра. На всеки 5 пълнения слагам профилактично по половин литър(такава бутилчица я вземам за 1,40лв. и ги има даже на малките квартални хранителни магазинчета). Винаги я карам пълно-празно. Добавките са по 10-тина лева за 250мл с познай какъво основно съдържание вътре При силно замърсена дюза ефекта също се усеща, но вече си трябва ултразвук.Ако не ти се рискува с газ за горене и си решил да ползваш добавки ти препоръчвам на Лики Моли или на Лукас.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Не си писал, на ккаво палиш?На бензин, или на газ?При мен се получава следното нещо - след месец-два каране на газ компа се обучава да подава повече въздух и никакво гориво,пали на бензин ок, но работи като тротинетка докато не превключиш на газ, там си е ок. При това виждам оборотите как си седят ниски.Като загрее и върнеш на бензин си ок.Аз си направих следния експеримент - сутрин откачам акумулатора за 5 мин и паля на бензин - никакви проблеми....оказва се че си трупа грешки, това газаджиите ми го казаха, или се самообучава по моята теория, щото не свети на грешка, на газ и после му е трудно на бензин.Та пробвай същото нещо първо. 1.6 и 1.4 са почти идентични, компа ми е Бош, не знам твоя какъв е.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X