Колеги, много моля за помощ .Колата е Типо 1.4 и.е. катализатор.Колата си пали нормално, но когато включа светлините двигателя гасне. Всичко е угаснало - няма чистачки, няма аварийни, няма обаче и изгорели бушони. Ако пробвам втори път след минута-две и имам късмет си пали нормално. и ако включа светлините пак гасне.Гасне също и радиото и иска след това да въведа отново код - сиреч токовете тотално са изключили.Насочиха ме да проверя кабелите от акумулатора. Направих го - няма резултат.Отидох на ел. техник - колата се оправи, имало скъсани жици и др. Но минаха 3-4 дена и проблема отново се появи.Така че много моля за съвет, какво да търся .Благодаря предварително за помощта!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типото гасне като включа светлините
Collapse
X
-
замери ли на колко ти зарежда динамуто ако не зарежда достата4но и пуснеш фаровете консумациата се вдига с о6те 1V а волтажа на акомулатора пада и ако си инжекциа или моно колата гасне аз имам са6тия проблем с vw passat и се налага да сменям вклу4ватела на които седат 4етките на динамото не зарежда достата4но а трябва да зарежда малко над 13.00 Vзапалиха двигателя и тогава той чу 4-римата да работят в перфектен синхрон, 1.6литровия 16клапанов Фиат Браво леко ръмжеше доволен от това че са го събудили
Коментар
-
Demon4eto написа:замери ли на колко ти зарежда динамуто ако не зарежда достата4но и пуснеш фаровете консумациата се вдига с о6те 1V а волтажа на акомулатора пада и ако си инжекциа или моно колата гасне аз имам са6тия проблем с vw passat и се налага да сменям вклу4ватела на които седат 4етките на динамото не зарежда достата4но а трябва да зарежда малко над 13.00 VPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега, прав си за динамото. Ако не зарежда може да няма достатъчно напрежение за компа и да не ми дава ток към бобината/свешите изобщо. Затова и колата се дави и свешите са целите мокри с бензин.Ама... Проверих динамото - зарежда си добре: 13,8 на празен ход, 14,5 при настъпване малко педала на газта.Друго се питам!? Може ли да е от паднал акумулатор - окъсила клетка (от време на време) и дава 10-11 волта -> компа не сработва и не дава искра.Защото акумулатора ми вече показва рога. Два три пъти сутрин не щя да завърти. а един път току що я угасих и като завъртях каза ъ-ъ - няма 1/4 оборот и толкоз.FIAT TIPO 1.4 i.e.
Коментар
-
Аларма имаше, ама е свалена. Имобилайзер не е имала.Сега смених клемите не акумулатора, сигурен съм че контакта е железен (айде оловен).Ремъка го провериха - ОК.Остава контактния ключ или все пак акумулатора е сдал багажа.Ама дали от него (ниско напрежение при по-голямо натоварване) може да ми гасне???FIAT TIPO 1.4 i.e.
Коментар
-
Колега, може да е от акумулатора. При мен се получи нещо подобно преди да си замине съвсем. На два пъти по подобен начин ми угасна колата, и то при включване на фаровете за мъгла, помня че беше един порой и с включването им колата си угасна. След няколко седмици в един прекрасен ден я спрях и след това отказа съвсем. Купих нов акумулатор и всичко си е ОК.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
cho написа:Колега, може да е от акумулатора. При мен се получи нещо подобно преди да си замине съвсем. На два пъти по подобен начин ми угасна колата, и то при включване на фаровете за мъгла, помня че беше един порой и с включването им колата си угасна. След няколко седмици в един прекрасен ден я спрях и след това отказа съвсем. Купих нов акумулатор и всичко си е ОК.FIAT TIPO 1.4 i.e.
Коментар
-
Голям процент от колите могат да работят с откачен акумулатор, разбира се вредно е, но не и невъзможно, изпробвано е на москвич, нисан примера, пежо 405, сеат марбела, вярно на типо не съм пробвал, но предполагам, че става. Искам да кажа, че едва ли проблема ти е от акумулатора. Хм, като цяло случая е много странен, защо не пробваш с друг консуматор(реотан зад. стъкло, вентилатор) дали и тогава ще гасне, ако не да се търси нещо по веригата на фаровете.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар