Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нещо странно свири

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kerrirose написа:
    мерси много ама съм невеж.за маслото ясно ама за ремъка не ми е (?къде се намира тоя ремък и мога ли аз сам да го натегна евентуално или е за смяна ве4е
    Това е видимия ремък от ляво на двигателя, върти алтернатора, хидравликата и компресора на климатика(ако има), по прицип е със самообтяжна ролка и ако е охлабен може да се предполага, че тази ролка е разбита и трябва да се смени.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #17
      мерси на всички за отговорите,погледнах хидравличното масло(в една кутиика горе долу пред волана с два маркуча които излизат от нея и с лепенка със волан на нея,поправете ме ако греша)беше черно,явно е за смяна.въпроса ми е как се сменя това масло ,дали бих могъл да се справя.ремъка ми изглежда стегнат.явно е от течноста

      Коментар


        #18
        kerrirose написа:
        беше черно, явно е за смяна.... как се сменя това масло ....
        Малко сложна задача, най-добре е да се откачи възвратния маркуч от рейката, но в гаражни условия няма как да стане, трябва подемник. Иначе откачаш маркуча, който идва от рейката и влиза в кутийката с маслото, като затваряш кутийката с маслото отдолу да не изтича. Откачения маркуч го навираш в едно шише или какъвто съд имаш. Подготвяш една бутилка с масло и някой вътре пали двигателя и помпата ще почне да засмуква, трябва да наливаш постоянно, и гледаш какво илиза от другата страна, междувременно трябва да се върти волана от крайно ляво до дясно, като почне да излиза рубинено червно цвят масло спираш двигателя, монтираш обратно маркуча, който си извадил и палиш и наливаш до ниво и това е. Успех!
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #19
          на мен също ми се налага да го сменя тва масло мисля че колата ми не е добре и че то прави проблеми ... моля ако някой може да даде някоя снимка да даде не ми се отлага вече ...
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #20
            Колега според мен не е от ремак а от помпата и аз имам същия проблем при Типо но от време на време.П.С. Искам да попитам възможно ли е от хидравличното масло волана да се върти по трудно и ако се смени дали ще има подобрение. Понеже моя волан ми се върти доста трудничко спрямо други коли с хидравлика.
            Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
            Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
            Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

            Коментар


              #21
              Колеги искам да вдигна темата горе че дано някой ми помогне!Проблема със странното свирене се появи и при мене! Смених ремъка защото си беше за смяна и паразитната ролка. Обтяжната се беше прецакала и я смених преди 5-6 хиляди километра. Обаче свиренето си продължава. Най-много се чува като изгася колата и просвирва на умряло 2-3 пъти. Хидравличната течност не е черна а тъмно червена към леко кафяво. Сега мисля да смена и него но се притеснявам да не е заминала помпата. Какво ще кажете?!
              `99 FIAT Marea Weekend 100TD

              Коментар


                #22
                към van_dal - чудесен съвет. мисля в най-скоро време да го приложа на практика. Но имам въпрос: знаеш ли някакъв разтворител, който да вкарам на мястото на хидр. масло, за да разтвори всички боклуци по системата, преди да налея новото масло?
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар

                Working...
                X