Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростен лост и втулка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоростен лост и втулка?

    Колеги,кое е чудото,което кара скоростниа лост да се връща в нулево положение?Втулката(която прилича на гумен пръстен?Като изключа от 1-ва или 2-ра лоста не се връща на средата и това ме нерви.Също е положението и като изключа от 5-та или задна.....
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Едно разглабяне и смазване наново би трябвало да оправи нещата, така става защото старата смазка клеясва със времето.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      скопости

      на скоро сменях жилото на скорости където мести на пред и на зад от него е проблема вътре при скоростите има пружина и тя връща жилото ако можеш да го смажеш до колкото е възможно при скоростите завършва с една ябълка и гумени маншони там се събира кал и клеясва а откъм лоста е пот ламарината над изпускателните тръби Внимавай че жилото е скъпо /210-320лвзависи къде /да не го скъсаш и ако е ELX трудно се сменя отгоре при скоростния лост почти нищо не се вижда всичко е с ламарина но може и да извадиш маншона -кожата - да смажеш тук там
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Не знам дали при мен има жила.Гледам доста малки щанги има.Казаха ми,че на по-новите модели жилото отивало директно в скоростите,но при мен има няколко щанги и е навряно на .........Как ще стигна до там акъла ми не стига.Отдолу е мисия невъзможна.Просто нямам думи....Май ще е по-добре да не го пипам ,че да не се прецака нещо и после големи разходи....Иначе смазах отгоре,където е ябълката ,но ефекта е нулев
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          Имаш добър достъп като свалиш акумулатора и стойката му.
          BRAVA TD100 ELX `98

          Коментар


            #6
            Re: Скоростен лост и втулка?

            dudulia написа:
            Колеги,кое е чудото,което кара скоростниа лост да се връща в нулево положение?Втулката(която прилича на гумен пръстен?Като изключа от 1-ва или 2-ра лоста не се връща на средата и това ме нерви.Също е положението и като изключа от 5-та или задна.....
            Koлега,само в Пунто има жила.В Браво/а,още от времето на Типо,няма жила.И слава Богу,че е така.Има една поредица от щанги.Лоста на скоростите го връща в нулево положение фиксаторите ,които са в скоростната кутия.Там вътре има 4 фиксатора.Един за 1 и 2 скорост.Един за 3 и 4 скорост.Един за 5-та,и един за задна.Твоя проблем не е в тях.Проблема е външен по всички тези щанги от ск.лост до ск. кутия.Откачване,почистване,смазване с влагоустойчива грес и си ОК.Неприятна е работата.Трябва ти канал или подемник,но няма как.

            Коментар


              #7
              bobis написа:
              Имаш добър достъп като свалиш акумулатора и стойката му.
              Това е съвсем верно,но достъпа е само до щангите,които влизат в ск.кутия.На него проблема не е там,а на щангите,които са закачени на хидрав.кормилна рейка.Там трябва да се обърне внимание.А за там достъпа е отдолу.

              Коментар

              Working...
              X