Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Пунто 1.1!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за Пунто 1.1!

    Колеги чета във форума за кори под двигателя,обикновено питат за Мареа,а мен ме интессува трябва ли да има Пунтото такава кора ,защото моето няма?
    Пунто 1.1 55 SX,4/5 врати,98г.

    #2
    Пунтото няма такава кора.
    ex. punto elx 1.2i
    Lancia Libra 1.6

    Коментар


      #3
      ти що не питаш и за вертикално излитане... п.п. просто ми се спами
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        Питам що ми се струва че бавно загрява!
        Пунто 1.1 55 SX,4/5 врати,98г.

        Коментар


          #5
          capi написа:
          Питам що ми се струва че бавно загрява!
          Ако ти е изтряскал термостата,тогава ще загрява бавно.
          ex. punto elx 1.2i
          Lancia Libra 1.6

          Коментар


            #6
            Там е работата ,че термостата е нов.И със стария беше същото ,само дето се набутах да го сменям.Явно така си загряват.
            Пунто 1.1 55 SX,4/5 врати,98г.

            Коментар


              #7
              Кората под двигателя наистина помага за по-бързото затопляне. Много колеги с други автомобили(по другите форуми) си поставят допълнително такива кори. Освен по-бързото загряване, в големите жеги лятото тази кора не позволява горещия въздух издухан от вентилатора да се връща отново.Всъщност от дебелите книги разбрах, че идеалния случай за един конструктор при проектирането на автомобил, е когато охлаждането на мотора става само през радиатора. В тази връзка виждали ли сте Мерцедес? Толкова е затворен отвсякъде моторния отсек, че има отвори само за кормилните щанги. Това е така, защото самия двигател е термостат и при тези условия му е супер. Иначе много често термостата може да се окаже извън играта - особено зимата. Доста колеги тук твърдят, че извънградско температурата леко спада - на това се дължи.Моя съвет от това което съм научил - колега ако ще си слагате кора, си е направете метална а от ватрешната страна залепете изолационен материал. Така няма да влезнете някой ден в групата на пробитите картери. Мойта кола е доста висока, с късо междуосие но карам и в планина по лоши пътища(то май всички са такива) почти съм увисвал на кората, а тя е само охлузена. Направена е много здраво от ~2мм оребрена ламарина и шина с дебелина ~8мм.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                колко бавтно загрява според теб??? колко минути, километри.... имаш ли стрелка за температура или си с лампа... щото ако си с лампа, наистина може само да ти се струва... между другото при мен загрява за около 5 минути градско и ли 5 км.... а като пуснеш парното зимата - загрява по-бавно, щото радиаторчето на парното е голям топлообменник и отнема допълнително температура от антифриза... ама като седне човек и се замисли - то пък е на дългия кръг, и не следва да влияе на загряването на двигателя... там играе термостата... прочети горе темата за термостата...
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  donnna написа:
                  колко бавтно загрява според теб??? колко минути, километри.... имаш ли стрелка за температура или си с лампа... щото ако си с лампа, наистина може само да ти се струва... между другото при мен загрява за около 5 минути градско и ли 5 км.... а като пуснеш парното зимата - загрява по-бавно, щото радиаторчето на парното е голям топлообменник и отнема допълнително температура от антифриза... ама като седне човек и се замисли - то пък е на дългия кръг, и не следва да влияе на загряването на двигателя... там играе термостата... прочети горе темата за термостата...
                  Парното е на малкия кръг!!!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    donnna написа:
                    колко бавтно загрява според теб??? колко минути, километри.... имаш ли стрелка за температура или си с лампа... щото ако си с лампа, наистина може само да ти се струва... между другото при мен загрява за около 5 минути градско и ли 5 км.... а като пуснеш парното зимата - загрява по-бавно, щото радиаторчето на парното е голям топлообменник и отнема допълнително температура от антифриза... ама като седне човек и се замисли - то пък е на дългия кръг, и не следва да влияе на загряването на двигателя... там играе термостата... прочети горе темата за термостата...
                    Парното е на малкия кръг!!!
                    малкия, дългия - за 1 и също нещо говорим...
                    Fiat Punto 1.1-Синята птица
                    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                    Коментар


                      #11
                      donnna написа:
                      колко бавтно загрява според теб??? колко минути, километри.... имаш ли стрелка за температура или си с лампа... щото ако си с лампа, наистина може само да ти се струва... между другото при мен загрява за около 5 минути градско и ли 5 км.... а като пуснеш парното зимата - загрява по-бавно, щото радиаторчето на парното е голям топлообменник и отнема допълнително температура от антифриза... ама като седне човек и се замисли - то пък е на дългия кръг, и не следва да влияе на загряването на двигателя... там играе термостата... прочети горе темата за термостата...
                      Ок и при мен загрява горе долу за същото време,но съм се возил при колега с Астра и при него парното започна да грее 2-пъти по-бързо ,а не да чака 5 километра.
                      Пунто 1.1 55 SX,4/5 врати,98г.

                      Коментар


                        #12
                        и аз имах проблем със загряването но след като смених терностата ми загрява за около 1-1.5 км. и то говориме за сутринно време и като си закове на средата си стои там
                        Fiat Bravo SX 1.4 12V

                        Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
                        Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

                        Коментар


                          #13
                          capi написа:
                          donnna написа:
                          колко бавтно загрява според теб??? колко минути, километри.... имаш ли стрелка за температура или си с лампа... щото ако си с лампа, наистина може само да ти се струва... между другото при мен загрява за около 5 минути градско и ли 5 км.... а като пуснеш парното зимата - загрява по-бавно, щото радиаторчето на парното е голям топлообменник и отнема допълнително температура от антифриза... ама като седне човек и се замисли - то пък е на дългия кръг, и не следва да влияе на загряването на двигателя... там играе термостата... прочети горе темата за термостата...
                          Ок и при мен загрява горе долу за същото време,но съм се возил при колега с Астра и при него парното започна да грее 2-пъти по-бързо ,а не да чака 5 километра.
                          те затуй астрите гният и 2 пъти по бързо
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар

                          Working...
                          X