Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Q: Пречи ли махането на акомултора при запален двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Q: Пречи ли махането на акомултора при запален двигател?

    С Fiat Brava 1.8 96 г.Акомулаторът ми е старичък,така съм го взел с колата и сега при низките температури пада и не мога да запаля за това слагам другия ми от парното,колкото да запаля и след това връщам моя.Вчера ми казаха,че това не било добре,защото можело да стане проблем с "компютъра" на колата и можело да изгори.Може ли да стане този или някакъв друг проблем при тази смяна или мога спокойно да я правя?
    Ако си пил СЛЕЗ,
    Искам да стигна ЖИВ!!!

    #2
    В никакъв случай не го прави! Алтернатора ти подава 16+ волта и като го няма акумулатора да компенсира би трябвало да сработи защита и колата да изгасне или ECU просто ще изпуши! Това е руска ролетка.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Абсолютно недопустимо е колега. Това ставаше някога на ладите и пак си беше не желателно.

      Коментар


        #4
        при мен няма проблеми с без акумулатор все си върви само гледам клемите да не упрат някаде че незнам тогава какво може да стане
        1.6 16v 96 г. 103 hp.
        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

        Коментар


          #5
          колега това да не ти е руски автомобил с наще нежни колици не го прави
          Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

          Коментар


            #6
            Това не трябва да се прави никога на автомобил с микропроцесорно управление!!! Пише се ниски темперетури, а не "низки"! И правилното изписване на автомобилната батерия е акумулатор!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Това не трябва да се прави никога на автомобил с микропроцесорно управление!!! Пише се ниски темперетури, а не "низки"! И правилното изписване на автомобилната батерия е акумулатор!
              Да и се пише температури
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                според сервизното ръководство, ТОВА махане е абсолютно недопустимо.по гореизложените от колегите причини...а ако ти изгори ЕКУ-то при махането - винаги може да се обърнеш за съдействие към колегата , който те съветва , че той така прави и значи няма проблеми

                Коментар


                  #9
                  van_dal написа:
                  Vladim написа:
                  Това не трябва да се прави никога на автомобил с микропроцесорно управление!!! Пише се ниски темперетури, а не "низки"! И правилното изписване на автомобилната батерия е акумулатор!
                  Да и се пише температури
                  Прав си! Обаче подписа ти е доста неадекватен!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    А може ли да се намери книга - ръководство?Имам за Fiat а,но само на италиански,а искам на български!
                    Ако си пил СЛЕЗ,
                    Искам да стигна ЖИВ!!!

                    Коментар


                      #11
                      Значи акумулатора играе роля на много голям кондензатор, който гаси пиковете на алтернатора! Това когато двигателя работи! Ако изключиш акумулатора от веригата при работещ двигател, има много голяма опасност тези пикове да повредят детайли от електрониката, които не са никак ефтини!Мой съвет е да свържеш хубавия акумулатор с два дебели кабела към инсталацията на колата и така (без да махаш лошия) да стартираш! Два дебели кабела са значително по-изгодно решение, отколкото да разменяш акумулаторите, при което рискуваш да си купиш ново ECU например!

                      Коментар


                        #12
                        Понеже съм се занимавал малко с електроника предназначена за ползване в автомобил знам че за да получи Европейски сертификат за ползване тя трябва да отговаря на определени условия.Ако някой се сеща - "е" маркиране ...Та според едно от тези изисквания при инцидентно разкачне на акумулатора по време на работа на двигателя е възможно пиковете на напрежението в 12 волтова инсталация да достигнат до 90V.Маркираните продукти трябва да оживеят след това При всички случаи фабрично монтираната електроника би трябвало да понесе такива претоварвания, но ако на някой му се играе на руска рулетка с ECU-то си - да разкача смело Още инфо http://www.ce-mag.com/archive/03/ARG/jarvis.html

                        Коментар


                          #13
                          Ок,разбрах,че не е добре и си купих нов,но кажете дали ще се намери manual!Ако може в някой сайт,ще си го купя,но при всички случаи ще е по добре от някой Adobe,PowerPoint или друг тип обяснения
                          Ако си пил СЛЕЗ,
                          Искам да стигна ЖИВ!!!

                          Коментар

                          Working...
                          X