Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat coupe 20v 2.0 turbo ангренажен ремак

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    fiat coupe 20v 2.0 turbo ангренажен ремак

    Здравеите..много ще ми помогнете ако ми кажете долу горе.. водната ми помпа маи е заминала.. и старжи.. са свалям ангренажен ремак.. незнам как да го центровам.. да не стане таи мн да го стегна..бих те ли казали нещо по въпроса...благодаря много

    #2
    Сега и ако споменеш какъв двигател си му внедрил, за да дадем повече информация, няма да имаш проблем.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Двигател.. 2.0 16v турбо 192к. ии как да разбера каде белязана центровката.. ремека

      Коментар


        #4
        3kl1ps3-GTturb0 написа:
        Двигател.. 2.0 16v турбо 192к. ии как да разбера каде белязана центровката.. ремека
        а заглавието ти е за 1.8 ?!?!?!?

        Коментар


          #5
          ---

          без да искал сам объркал.. не сам забелязал за тва от бързане.. цтцт а знаиш ли как се разбира центровката.. каде белязана.. благодаря

          Коментар


            #6
            пич, голема лудница е !!!
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Колега,водната помпа няма нищо общо с ангренажа,задвижва я пистовия ремък на генератора.Като гледам какви въпроси задаваш ще ти дам съвет да отидеш някъде да ти го сменят,защото ще си направиш някоя беля и ще ти излезе солено Не е този двигателя на който да се учиш П.П.Ти задаваш въпроси за ангренажния ремък,а имаш ли си представа какъв ще го ядеш с двойноназъбения на баланс валовете
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                Не се притесняваи...не моя колата на един приятел тои даже си е механик и разбира.. бая.. тои се си е праии ама му интересно да знаи каде е центрован ремака.. да знаи що ако не са центрова както трябва сгава двг.. за тва... амм братле по горе схемата за турбо ли е обаче и ли няма разлика.. да не стане нещо ?az imam fiat punto gt turbo : ) u bo благодаря тва за турбо ли е схемата.. фиат купе

                Коментар


                  #9
                  Абе внимавайте да не търсите части че трудно се намират за тоз мотор.Схемата е еднаква и за турбо и за атмосферка.Тези мотори са от старите на които слагат белези,не като новите да наринеш една чанта с пари за пети за центровка.Разликата(ама явно така излиза на схемата) е в белезите на разпределителните валове,те трябва да сочат нагоре,а не така навътре,но както казах белезите са достатъчно видими за да се объркате
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #10
                    Братлее защо на горе да сочат... не ли като по схемата..що тез сочат на вътре.... ко ще рече тва.. ако са на вътре ще на бие.. нещо на горе няма.. що на схемата пише на вътре.... благодаря

                    Коментар


                      #11
                      Слушай какво колега,незнам как другите не са повдигнали въпроса,но земи си оправи правописа защото нищо не разбирам.Можеш да взлизаш да пускаш теми,а не можеш два реда правилни граматически да напишеш.Пак си осрал пейзажа със заглавието на темата,нали УЖ беше 2.0 16 Турбо ,сега изведнъж се оказва 2.0 20 Турбо.В крайна сметка въобще има ли такава кола или само си чешим пръстите тука Относно това което успях да разбера като въпрос от посления ти пост,няма какво да ти обяснявам ,като свалите капака на това което уж имате ще видите П.П.Аз братя цигани нямам,ако обичаш не ме братосвай.Тоя род обръщения не са за ползване във форумите П.П.1. Мотора си има всички нужни белези и ако някой наистина разбира ще си го зацепи без проблеми
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #12
                        хахха... явно наистена не може да разбереш се пак мерси... апак за темата горе нз кои сменил после на .. 20в ... 6тот тя колата си е 16в.. 2.0 турбо.. таи че.. апак исках да те питам..защо на горе да сочат а не на вътре като на чертежа

                        Коментар


                          #13
                          3kl1ps3-GTturb0 написа:
                          хахха... явно наистена не може да разбереш
                          Май май ти не можеш да разбереш ми се струва пък на мене Дет се вика то толкоз просто че човек чак не може да го обиди

                          Коментар

                          Working...
                          X