Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Сгода"(улеснение) за реглаж на съединител на Пунт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Сгода"(улеснение) за реглаж на съединител на Пунт

    Решил съм да си улесня работата, а и на някои от вас, при реглаж на съединител на Пунто. За какво иде реч!? Възможно е да се изразявам неточно, за което се извинявам предварително. На този модел съединителя се регулира ръчно. Не знам само колко милиметра е свободния ход на вилката. Единствено трябва да се направи скоба широка толкова, колкото е необходимо да бъде луфта. Идеята ми е да се сложи скоба, да се стегнат двете гайки и това да е достатъчно за реглажа. След това скобата се изважда и съединителя си пее. Е, колко са тези милиметра? Ще направя скоба с точни размери и ще я покажа тук, за улеснение на желаещите да си я направят.А сега един въпрос, съвсем малко встрани от темата. Четох във форума, че педалите на спирачката и съединителя трябва да са в една равнина. Каква може да бъде причината, когато се налага да се разминават, т.е. съединителя да е по-ниско. Когато ги изравня, съединителя започва да ми отделя твърде високо. И едно уточнение. Всичко е сменено! Или поне за това съм платил Благодаря на отзовалите се!
    Fiat PUNTO 75 SLX

    #2
    Е, каква стана тя сега? Никой не може да каже нищо по въпросите?
    Fiat PUNTO 75 SLX

    Коментар


      #3
      Защо не направиш едно чертежче на идеята си за по-ясно.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Идеята е следната. За да е нормално регулиран съединителя, трябва да има хлабина между гайките и вилката. Ако знам колко мм е ще направя скоба с такава дебелина. Нещо като мярка. Ще направа и чертеж
        Fiat PUNTO 75 SLX

        Коментар

        Working...
        X