Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна ми лампата на инжекциона по време на движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светна ми лампата на инжекциона по време на движение

    Вчера хидих до Дряново и когато спусках надолу ми светна лампата на инжекциона, колата си работеше нормално и по време на движение по никакъв начин не успях да я накарам да угасне. Фактите са следните:1. Спусках на 5-та без газ2. По време на движение преди да започна спускането стрелката на температурата беше на 1/4 на скалата3. По време на спускането температурата спадна съвсем в началото на скалата на около 4-5 мм4. Парното си работеше перфектно т.е. термостата работи нормално за големия и малкия кръг5. Датчика за температурата и датчика на коляновия вал са нови5. Няма газ.6. След спирането и запалването наново всичко си е ок.Това не го прави за първи път, от какво може да е тази гадост?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Привет колега!..Най-добре е да я закачиш на един компютър за да се разбере какво е!..Записала се е някаква грешка и без диагностика само можем да гадаем..Незнам в Габрово къде можеш да я закачиш...Имаше един сервиз до "Колелото"..."Елпром" май пишеше..ама не съм сигурен!..Поздрави!
    Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
    Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

    Коментар


      #3
      И аз имах проблем със датчика за инжекциона (Брава 1,4 12V). Но мисля че не е същото като твоето. Все пак да кажа - може да ти помогне.При мен се включваше предимно на м/у градско, по рядко в града. Забелязах че се включва предимно в при висока скорост (когато двигателя се охлабжда добре) и при обороти до 3,5 хиляди. Ходих на диагностика във Ванто Трейд, казаха ми че RPM датчика (т.е. магнитния за оборотите на коляновия вал) и термостата са ми за смяна. Като ми подчертаха че RPM-а е по-наложителен (според мен защото е по скъп ). Смених RPM-а но не смених термостата, времето взе да се захлажда и лампата пак светна. "Забелязах" и аз че май ще трябва да сменя термостата Смених термостата и колата се оправи - нямам никакви проблеми сега.Аз мисля че по някакaкакъв начин и двата елемента, неработещи коректно, са повлияли на ECU-то.Съгласен съм с колегата - само диагностика.

      Коментар


        #4
        Няма се шашкаш, това е от термостата.Датчика за температура много бързо си е променил стойностите и е алармирал
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          spark написа:
          Няма се шашкаш, това е от термостата.Датчика за температура много бързо си е променил стойностите и е алармирал
          Ей това е много логично, иначе на диагностиката за термостата няма да покаже нищо, а както писах в началото датчика за температурата и датчика на коляновия вал са нови. Иначе отоплението си е наред, топли си идеално /да не му е уруки/ през лятото не загряваше и това ме навежда на мисълта че термостата е наред.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар

          Working...
          X