Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неработещ датчик!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неработещ датчик!

    Здравейте,днес имах малко свободно време и реших да откарам колата на диагностика.Оказа се че един датчик за топлия въздух които е точно до дюзата за бензина не работи,пичовете казаха че не е фатално,ама е добре да се смени,сега си я карам така.Нов струва 60 лева,ама ги няма по магазините.Някой ако е по запознат нека каже какви последсвтия може да очаквам,ако я карам така.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    Предполагам, че говориш за "синия" датчик. Той отчита достигане на 70 градуса, при което се счита, че колата е загряла и компютъра затваря клапата за въздух. При повреден датчик ще имаш повишен разход. Не е фатално и не се регистрира като фатална грешка в компа ама по-добре е да работи естествено. Сигурно не си проверил в достатъчен брой магазини и сервизи...
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      При повреден такъв датчик колата може да вземе да форсира сама!
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        Не е синия, а датчика за температурата на входящия въздух. Сигурно ли е, че не работи. И моя не работеше, защото се беше прекъснала една жичка вътре в пластмасата. Аз лекичко изчегъртах пластмасата да ги оголя и двете и видях къде е проблема. След това запояване и заливане с епоксидна смола. За 2 часа работа и за 2 лева материал! Успех!
        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

        Коментар


          #5
          Forsaken написа:
          Не е синия, а датчика за температурата на входящия въздух...
          Не знам Типо да има такъв датчик За входящият въздух има един биметален във въздушния филтър и то не е датчик, а е като палец, който затваря клапата за топъл въздух от колекторните тръби. Би ли обяснил къде е това чудо "МОДЕРИРАНО"Когато опитвате да се справите с цитат и изтривате ненужните изречение моля по внимателно."Модераторски екип на fiat-bg.org"
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #6
            Forsaken написа:
            Не е синия, а датчика за температурата на входящия въздух. Сигурно ли е, че не работи. И моя не работеше, защото се беше прекъснала една жичка вътре в пластмасата. Аз лекичко изчегъртах пластмасата да ги оголя и двете и видях къде е проблема. След това запояване и заливане с епоксидна смола. За 2 часа работа и за 2 лева материал! Успех!
            Точно за този датчик говоря,от него отиват 3 жички някъде към дюзата.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              Не са 3, а са 2 от общо 4. Другите 2 ти захранват инжектора. Виждам, че питаш за такъв втора употреба, но имай едно на ум, че стойностите трябва да съвпаднат по каталог, защото съм чувал версията за използване на датчици с прав и обратен термо ефект т.е. някои датчици увеличват стойността си с увеличаване на температурата а други я намалят и в зависимост от вида на ЕКУ-то се ползват различни типове. Но това само съм го слушал! Аз така си купих цяла инжекция от Темпра със същия като моя двигател и всичко се оказа с различни стойности, на които ЕКУ-то реагира странно! Така, че ако ще взимаш втора употреба се уговори за проба!За брат Джон - това, за което говориш е палеца, който прехвърля клапата на филтровата кутия за топъл и студен въздух. Съжалявам, че някъде съм затрил снимките, но този датчик съм го виждал на всички моноинжекции - и на Типо, Темпра, Пежо и всички, които са с Бош моно.
              Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

              Коментар


                #8
                bmahob написа:
                При повреден такъв датчик колата може да вземе да форсира сама!
                Мойта форсирваше даже и до 6000 оборота Ама май беше от стъпковото моторче
                Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                ZFA16000002608488

                ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                Коментар


                  #9
                  Forsaken написа:
                  За брат Джон - това, за което говориш е палеца, който прехвърля клапата на филтровата кутия за топъл и студен въздух. Съжалявам, че някъде съм затрил снимките, но този датчик съм го виждал на всички моноинжекции - и на Типо, Темпра, Пежо и всички, които са с Бош моно.
                  Ако ги намериш постни поне една, че да се ориентирам за какво иде реч, че да попълня и този пропуск в знанията
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    #10
                    Ето снимката, която изнамерих. В червеното е сензора!
                    Прикачени файлове
                    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за снимката! Не съм се вглеждал и мисля още утре да се заровя... А само при диагностика ли се разбира, че не работи? Днес сутринта на студено ми вдигна доста оборотите (значително над обичайното) за по-дълго време и докато не прехвърлих ръчно на газ не миряса
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        Не съм сигурен, че при диагностика хваща този датчик. За водата - да, но този май не. Лесно се проверява - вадиш кафявата букса и мериш - май, че бяха двете крайни жици. Мисля, че съпротивлението отговаря ня температурата т.е. ако температурата на въздуха е 10 градуса, тогава стойността му ще е 10 Килоома, но не твърдя, че е така. Като го мериш, може да го загрееш със запалка отдалеч или да използваш дъха си за да повишиш температурата за да видиш как отчита. Но този датчик се ремонтира, дори ако трябва да се купи само активния елемент и да се залепи на мястото на стария. На мен като нов от Динекспрес ми искаха 150 лева.
                        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                        Коментар

                        Working...
                        X