Здравейте,днес имах малко свободно време и реших да откарам колата на диагностика.Оказа се че един датчик за топлия въздух които е точно до дюзата за бензина не работи,пичовете казаха че не е фатално,ама е добре да се смени,сега си я карам така.Нов струва 60 лева,ама ги няма по магазините.Някой ако е по запознат нека каже какви последсвтия може да очаквам,ако я карам така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неработещ датчик!
Collapse
X
-
Предполагам, че говориш за "синия" датчик. Той отчита достигане на 70 градуса, при което се счита, че колата е загряла и компютъра затваря клапата за въздух. При повреден датчик ще имаш повишен разход. Не е фатално и не се регистрира като фатална грешка в компа ама по-добре е да работи естествено. Сигурно не си проверил в достатъчен брой магазини и сервизи...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
При повреден такъв датчик колата може да вземе да форсира сама!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Не е синия, а датчика за температурата на входящия въздух. Сигурно ли е, че не работи. И моя не работеше, защото се беше прекъснала една жичка вътре в пластмасата. Аз лекичко изчегъртах пластмасата да ги оголя и двете и видях къде е проблема. След това запояване и заливане с епоксидна смола. За 2 часа работа и за 2 лева материал! Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken написа:Не е синия, а датчика за температурата на входящия въздух...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Forsaken написа:Не е синия, а датчика за температурата на входящия въздух. Сигурно ли е, че не работи. И моя не работеше, защото се беше прекъснала една жичка вътре в пластмасата. Аз лекичко изчегъртах пластмасата да ги оголя и двете и видях къде е проблема. След това запояване и заливане с епоксидна смола. За 2 часа работа и за 2 лева материал! Успех!Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Не са 3, а са 2 от общо 4. Другите 2 ти захранват инжектора. Виждам, че питаш за такъв втора употреба, но имай едно на ум, че стойностите трябва да съвпаднат по каталог, защото съм чувал версията за използване на датчици с прав и обратен термо ефект т.е. някои датчици увеличват стойността си с увеличаване на температурата а други я намалят и в зависимост от вида на ЕКУ-то се ползват различни типове. Но това само съм го слушал! Аз така си купих цяла инжекция от Темпра със същия като моя двигател и всичко се оказа с различни стойности, на които ЕКУ-то реагира странно! Така, че ако ще взимаш втора употреба се уговори за проба!За брат Джон - това, за което говориш е палеца, който прехвърля клапата на филтровата кутия за топъл и студен въздух. Съжалявам, че някъде съм затрил снимките, но този датчик съм го виждал на всички моноинжекции - и на Типо, Темпра, Пежо и всички, които са с Бош моно.Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken написа:За брат Джон - това, за което говориш е палеца, който прехвърля клапата на филтровата кутия за топъл и студен въздух. Съжалявам, че някъде съм затрил снимките, но този датчик съм го виждал на всички моноинжекции - и на Типо, Темпра, Пежо и всички, които са с Бош моно.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Благодаря за снимката! Не съм се вглеждал и мисля още утре да се заровя... А само при диагностика ли се разбира, че не работи? Днес сутринта на студено ми вдигна доста оборотите (значително над обичайното) за по-дълго време и докато не прехвърлих ръчно на газ не мирясаFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Не съм сигурен, че при диагностика хваща този датчик. За водата - да, но този май не. Лесно се проверява - вадиш кафявата букса и мериш - май, че бяха двете крайни жици. Мисля, че съпротивлението отговаря ня температурата т.е. ако температурата на въздуха е 10 градуса, тогава стойността му ще е 10 Килоома, но не твърдя, че е така. Като го мериш, може да го загрееш със запалка отдалеч или да използваш дъха си за да повишиш температурата за да видиш как отчита. Но този датчик се ремонтира, дори ако трябва да се купи само активния елемент и да се залепи на мястото на стария. На мен като нов от Динекспрес ми искаха 150 лева.Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар