Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна съединител на Punto1?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна съединител на Punto1?

    Здравейте колеги, май дойде време да сменям съединител на Пунто 1,2 96г. От няколко месеца ми прави впечатление, че като я покарам по-дълго време колата скоростите започват да включват по-трудно и особено първа,второ и задна. Даже веднъж преди няколко седмици, като се скапаха пак така скоростите и както бях спрял на едно място като натисна съединителя почна да се чува един звук като на стрържене,тракане и т.н. и първа въобще не искаше да влезне. След кратка "борба"-палене и гасене на колата и ключване на скоростите при второто без никакви проблеми успях да тръгна и направо в сервиз да ми видят маслото. Оказа се че е под минимума и взех че го смених цялото. От тогава звуци съединителя не ми е издавал ,но при продължително му натоварване скоростите първа и задна почват пак трудно да се включват. Според вас съединителя ли е дал вече фира или нещо в скоростната кутия и чували ли сте за марката Бренер или нещо подобно беше. Багодаря предварително!
    Фиат Пунто 1,2 HSD

    #2
    по принцип първа и задно се вкл малко трдно пир пунтото и при мен е така , ако е само това не се коси!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Ако имаш възможност си вземи Valeo , само хубави работи съм чувал за него
      bmahob написа:
      по принцип първа и задно се вкл малко трдно пир пунтото и при мен е така
      И при мен , особено когато е студена
      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

      Коментар


        #4
        Ммм да, особенно първа се включва кофти, това си е хронично за пунто. Колкото до съединителя, незнам дали проблема ти е от него. Мога да споделя че скоро сменях моя - 120лв за смяната и 110лв за съединителя в насипно състояние (всичко в ЕмКомплект33), а за комплект валео примерно над 200лв.
        Punto 1,2SX 75(MPI)

        Коментар


          #5
          За това, че първа се включва малко по-трудно и че, е хронично това при Пунто съм съгласен, но при мен проблема се получава като натоваря съединителя напр. час, два градско каране в София. Тогава скоростите почват по-трудно да влизат, но като оставя колата да изстине се оправят и влизат нормално,също така нямам проблеми на изгасена кола независимо че преди малко е било трудно включването им. Между другото съединителя си отделя нормално и не буксува. Евентуално се замислям дали лагера не е дава фира или някакви пружини когато загреят омекват и оттам кофтито включване.
          Фиат Пунто 1,2 HSD

          Коментар


            #6
            Немога въобще да вклу4а

            Здарвеите колеги.При мен се полу4и не6то много кофти. Отказа да вклу4и въоб6те 1-ва. Незнам , 6тото е мн. студено/ -10/ или е за смяна? Отделя по средата, но вклу4вам на 1-ва при изгасен мотор, топъл. После в движение вклу4ва 2-ра,3-та ....., труни4ко малко. Задната е като 1-ва. Миналата зима нямах такъв проблем. карам го ве4е година и половина, отделиа6е си нормално / на 1/3 / . Минал сам около 12 000 км. Пунто 1.1 55кс. 94г. Какво му е? Дайте съвет? За смяна ли е ?

            Коментар


              #7
              Сега в студеното време и при мен се включват трудно скоростите,но само докато загрее малко колата.После се оправят.
              ex. punto elx 1.2i
              Lancia Libra 1.6

              Коментар


                #8
                botze написа:
                За това, че първа се включва малко по-трудно и че, е хронично това при Пунто съм съгласен, но при мен проблема се получава като натоваря съединителя напр. час, два градско каране в София. Тогава скоростите почват по-трудно да влизат, но като оставя колата да изстине се оправят и влизат нормално,също така нямам проблеми на изгасена кола независимо че преди малко е било трудно включването им. Между другото съединителя си отделя нормално и не буксува. Евентуално се замислям дали лагера не е дава фира или някакви пружини когато загреят омекват и оттам кофтито включване.
                @ botze имам абсолютно същия проблем, описан в първия пост. Вчера дори от вибрациите и "стърженето" съединителя отказа съвсем, не можех да включвам скорости при едно кратко спиране (само при изгасен двигател включва) след което викнах брат ми да дърпа, той отвори капака и се оказа, че се е откачил съединителя (явно от вибрациите).Прибрах си я на ход, и днес на път за сервиза пак същата история със стърженето...та погледна я майстора и каза, че е лагер, но най добре да се смени целия комплект (както и предполагах). Не я оправих тъй като нямам 400 лв. в момента и на път за вкъщи съвсем взе да стърже и да грее и пуши в областта на съединителя, дори и педала вибрираше....абе остави си ме на пътя.Моя съвет е да не я караш така, или поне да си готов какво може да се случи, че аз мислех да пътувам София-Русе, та щеше да ми е "весело" ако се беше случило по път... Само не мога да си обясня как от изведнъш така се случи, в рамките на 3-4 карания по 5-6 км градско...

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за съвета колега, но вече повече от месец със със сменен съединител-комплект, защото се оказа че притискателния диск бил влязъл във феродовия и засега всичко е ок.
                  Фиат Пунто 1,2 HSD

                  Коментар


                    #10
                    Re: Смяна съединител на Punto1?

                    botze написа:
                    Здравейте колеги, май дойде време да сменям съединител на Пунто 1,2 96г. От няколко месеца ми прави впечатление, че като я покарам по-дълго време колата скоростите започват да включват по-трудно и особено първа,второ и задна. Даже веднъж преди няколко седмици, като се скапаха пак така скоростите и както бях спрял на едно място като натисна съединителя почна да се чува един звук като на стрържене,тракане и т.н. и първа въобще не искаше да влезне. След кратка "борба"-палене и гасене на колата и ключване на скоростите при второто без никакви проблеми успях да тръгна и направо в сервиз да ми видят маслото. Оказа се че е под минимума и взех че го смених цялото. От тогава звуци съединителя не ми е издавал ,но при продължително му натоварване скоростите първа и задна почват пак трудно да се включват. Според вас съединителя ли е дал вече фира или нещо в скоростната кутия и чували ли сте за марката Бренер или нещо подобно беше. Багодаря предварително!
                    Аз имах абсолютно същия проблем, след това смених съединител и тогава намаля проблема със загряването и трудното включване. Но от време на време при повече каране пак почваше да прихърква при смяна на скорост и особенно при смяна към задна скорост. Един майстор ми показа как да си регулитрам сам жилото на съединителя и от време на време беше нужно да си регулирам жилото на съединителя, понеже то се оказа, че при смяната не било точно за фиат пунто, и когато се регуолирах жилото превкючването беше по лесно. Но пък няма и 30 хил киломера след смяната на съединителя пак ми се развали (може би защото го сменихс турски) и сега пуши и се чудя дали може проблема да е свързан със жилото на съединителя и то да ми е прецакало навия турски съедиител по рано?

                    Коментар


                      #11
                      Re: Смяна съединител на Punto1?

                      dragoni написа:
                      Аз имах абсолютно същия проблем, след това смених съединител и тогава намаля проблема със загряването и трудното включване. Но от време на време при повече каране пак почваше да прихърква при смяна на скорост и особенно при смяна към задна скорост. Един майстор ми показа как да си регулитрам сам жилото на съединителя и от време на време беше нужно да си регулирам жилото на съединителя, понеже то се оказа, че при смяната не било точно за фиат пунто, и когато се регуолирах жилото превкючването беше по лесно. Но пък няма и 30 хил киломера след смяната на съединителя пак ми се развали (може би защото го сменихс турски) и сега пуши и се чудя дали може проблема да е свързан със жилото на съединителя и то да ми е прецакало навия турски съедиител по рано?
                      Много е вероятно, чувал съм и за по малко да се оплакват...един познат сменя след 7 хил., но то зависи и от "майстора"...

                      Коментар

                      Working...
                      X