Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купуване на Fiat Brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купуване на Fiat Brava

    Привет на всички , Искам да си взема Fiat Brava дизел , но нямам много опит с купуването на коли втора ръка. Можете ли да ме посъветвате на какво трябва да се обърне внимание в такава ситуация ?ПоздравиРумен
    -------------------------------------
    Fiat Brava 1.6 16v /1997 EL

    #2
    Ами много е писано по темата де! Поразтърси се малко из форума... загуби час време и ако има още неясноти тогава попитай по-конкретно.Лично аз се сещам за поне четири дизелови агрегата на Фиат Брава: 1.9 атмосферен, два турбодизела и 1.9 JTD, не че последният не е турбодизел. За кой иде реч?И за да те улесня ти поствам от раздела "EVERGREEN" писано по темата.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=557
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      фен съм на марката ФИАТ, иаз карам ФИАТ ТИПО, но италиански дизелов двигател не ми вдъхва довери. Баща ми много искаше да си купи Брава дизел, но когато ходих на оглед, всички дрънчаха все едно не са им регулирани клапаните. Вземи си бензинова, независимо дали е Фиат. първо на бензиновите подръжката на двигателя и консумативите му е по - евтино, и второ дизела на цена гони бензина Н 95.

      Коментар


        #4
        Вярно,вярно... :D и аз го бях чел това някъде,така че колега въобще не подценявай италианските дизели.. .
        forza forever

        Коментар


          #5
          godinova написа:
          фен съм на марката ФИАТ, иаз карам ФИАТ ТИПО, но италиански дизелов двигател не ми вдъхва довери. Баща ми много искаше да си купи Брава дизел, но когато ходих на оглед, всички дрънчаха все едно не са им регулирани клапаните. Вземи си бензинова, независимо дали е Фиат. първо на бензиновите подръжката на двигателя и консумативите му е по - евтино, и второ дизела на цена гони бензина Н 95.
          Хм, доста смело изказване за италианския дизелов двигател.Този който карам ми е четвърти по ред, но от четирите автомобила двигателят е последното нещо с което съм имал проблеми.За да не се повтярам опитай с търсачката по темата е писано доста.А и по сродните форуми примерно на "Алфа" и "Ланча" има какво да се прочете.И за последно ще ти кажа, че Фиат са основен доставчик на дизелови агрегати на "Опел".Ако сега си купиш една "Корса" 1.3 D, бъди повече от сигурен ,че мотора е на Фиат.Не съм на 100%сигурен дали не снабдяват и "СУЗУКИ" с дизели...имам предвид "СУЗУКИ-ИГНИС".
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Да така е ,Сузуки Игнис и Суифт също са с дизели на Фиат...
            forza forever

            Коментар


              #7
              godinova написа:
              фен съм на марката ФИАТ, иаз карам ФИАТ ТИПО, но италиански дизелов двигател не ми вдъхва довери. Баща ми много искаше да си купи Брава дизел, но когато ходих на оглед, всички дрънчаха все едно не са им регулирани клапаните. Вземи си бензинова, независимо дали е Фиат. първо на бензиновите подръжката на двигателя и консумативите му е по - евтино, и второ дизела на цена гони бензина Н 95.
              Мотора 1.3 Multijet е най-компактния дизелов агрегат произвеждан до сега! Ненадминат по технически параметри / маса, мощност, вьртящ момент, разход / , предпочетен за вграждане от GM , признат от Европа, но само за Бай Ганьо, италианския дизел не струва!

              Коментар


                #8
                hit-ko написа:
                godinova написа:
                фен съм на марката ФИАТ, иаз карам ФИАТ ТИПО, но италиански дизелов двигател не ми вдъхва довери. Баща ми много искаше да си купи Брава дизел, но когато ходих на оглед, всички дрънчаха все едно не са им регулирани клапаните. Вземи си бензинова, независимо дали е Фиат. първо на бензиновите подръжката на двигателя и консумативите му е по - евтино, и второ дизела на цена гони бензина Н 95.
                Мотора 1.3 Multijet е най-компактния дизелов агрегат произвеждан до сега! Ненадминат по технически параметри / маса, мощност, вьртящ момент, разход / , предпочетен за вграждане от GM , признат от Европа, но само за Бай Ганьо, италианския дизел не струва!
                Именно!!! Пълно е със селяндури "разбирачи". С последното не искам да обиждам никого, защото както казваше Тодор Колев "Всички сме от село, гражданино следовател".
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар

                Working...
                X