Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозни проблеми с паленето - решен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Обикновена газова
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    Коментар


      #17
      Interceptor написа:
      Обикновена газова
      Е колата ти не е ли с пластмасови колектори?Няма ли опастност да гръмне и да натроши колекторите?
      Bravo 1.2 16v
      Lancia Dedra 1.8 16v
      Suzuki GSXR250R

      Коментар


        #18
        Теоретически има. Така я взех. Не че разбирам от газови, но един стар газаджия я погледна и каза че е обикновена
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #19
          Колега,не знам дали при теб не се трупат грешки от газовата.Вземи откачи кабела на акумулатора за определено време,смени си свещите с оригинални!НЖК са хубави,но ако са оригинални.Според мен на цена по 7-8 лева всичко е менте.Дори и тази цена е ниска за оригинални свещи.Може да си вземеш Бриск,за да си сигурен,че са оригинални.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            Колега Interceptor, има ли разлика при палене, когато колата е студена и когато е загряла?
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #21
              На студено паленето е значително затруднено. Все пак да запали от първото завъртане е 1 на 30
              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

              Коментар


                #22
                опиши си газовата,според мен 90% вероятност проблема да е тамако те мързи да описваш - разкачи акумулатора за цяла нощ,сутринта запали на бензин, да работи 15 минути на място без да се форсира,загасваш,караш цял ден САМО на бензини виж на другия ден как ще се държи.това разбира се ако комп.диагн не дава никакви грешки

                Коментар


                  #23
                  Газовата има изпарител ( до колкото разбрах това значи че е обикновена) иначе какво да и опиша? Откъм бутилката си има манометър, кранче. В двг. част си има изпарител както казах; един маркуч от него отива към въздуховода и има някаква електронна клапа на него. Има два модула (емулатор и др. незнам какво е).Акумулатора съм го откачал хиялди пъти, а грешки не даде на диагностиката. Казаха че първо е дала ламда сонда, но после не. Всичко било в норма. Пробвал съм и на бензин и нещата не се промениха. Все пак отново ще пробвам. Газовата вероятно ми прави някакви проблеми защото във високите обороти започва да ми прекъсва на газ. Все едно че газта е на свършване а бутилката е пълна догоре.Видях и в другата тема; смятам да опитам това с настройката на времето на запалване, замо незнам дали пак на елкон праят тази настройка.
                  Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                  Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                  Коментар


                    #24
                    При каране на бензин непрекъснато гасне
                    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                    Коментар


                      #25
                      u_bo написа:
                      - разкачи акумулатора за цяла нощ,сутринта запали на бензин, да работи 15 минути на място без да се форсира,загасваш,караш цял ден САМО на бензини виж на другия ден как ще се държи.това разбира се ако комп.диагн не дава никакви грешки

                      Коментар


                        #26
                        Колега, прочети внимателно инструкциите на колегата u_bo и го направи това нещо като бих добавил само, че колата трябва да се покара не един ден а поне 150 км САМО НА БЕНЗИН. След това кажи дали има промяна в паленето. Супер аналогичен проблем имах аз като в твоя случай, но моята газова е ГИ. След леки настройки на газовия инжекцион обаче проблема изчезна. Нещо друго... тук не става въпрос за натрупани грешки в ЕКУ-то на автомобила ти, а по скоро за грешно обучение на ЕКУ-то ти в резултат на карането на газ. Успех и да пишеш, когато разрешиш проблема!
                        Brava 1.2, 16V, 2000
                        Ex: Golf 2, 1.3

                        Коментар


                          #27
                          edited:Всъщност сега спазих точно каквото ми каза и този път ефекта беше добър. Като угасих и опитах да запаля пак запали веднага; не прекъсваше а си работеше отлично. Покарах малко и утре ще видя как е паленето рано сутрин.При това положение газовата се оказва проблем или .. ?
                          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                          Коментар


                            #28
                            да ама не .... днеска сутринта паля на бензин както съм си я оставил вчера и пак непрекъснато гасне. ако не я форсирам не спира да гасне, а дори и като форсирам дигна ли и оборотите над 5000 пак почват да падат и да гасне ...минах на газ и си тръгна
                            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                            Коментар


                              #29
                              Най-вероятно си с мощно запушени инжектори. Пак резултат от газовата.Пробвал ли си да я запалиш направо на газ - прогнозирам палене от първи път след 5 секунди въртене докато натече газта.
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар


                                #30
                                не разбрах, дали си карал само на бензин предишния ден?

                                Коментар

                                Working...
                                X