Ще започна малко по-отдалеч. Колата за трети път откакто съм я взел тотално отказва да запали. Първият път смениха свещи, кабели и стратора на ротора. Вторият път сменяха горивна помпа защото нялагането било слабо. Сега вече нямам намерение никъде да я водя а сам да си я направя. Това което е важното е че колата откакто въм я взел въднеж не е запалила от първото завъртане на ключа. Изчетох половината ръководство за Фиат, изчетох много теми и пак не мога да локализирам проблема.До тук проверих свещи, кабели и бобина - изправни. Свещите всички изглеждаха по един и същи начин, разбирасе бяха понамокрени и сигурно е малко задавена колата от многото опити, но пък това говори че гориво до цилиндрите отива и поне изключвам отново помпа и проблеми с инжекторите. Т.е. горивната и запалителната част се очаква да рабоят добре.Акумулатора е чисто нов на една седмица; клемите съм ги зачистил; масата съм я стегнал.Проверих и ангренажният ремък до колкото имах видимост - здрав е и не се вижда да е прескочил зъб. Сменян е в един нечитав сервиз без специалният инструмент, възможно ли е да не е напаснат добре?Стартера се чува да върти. Както казах сменян му е статора. Въпреки това пак ще го сваля за профилактика само да се постопли. Нямам идея за бендикса обаче. Възможно ли е там да е проблема?Друго което четох като възможни проблеми е: -лошо напасване между маховика и мотора-износен маховихА възможно ли е да е някой от датчиците за темпреатура???? На топло пали по принцип по лесно.Много моля помогнете или поне ме насочете според вас какво е защото аман от майстори и никой да не може да я направи пък пак да дам 250лв и нищо да не е направено не ми се ще ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сериозни проблеми с паленето - решен
Collapse
X
-
пиши в търсачката палене и да търси в моите постове. обяснил съм горе долу някои неща. но без да се обиждаш, за мен е непонятно как е възможно да не може да прецени човек на слух дали колата не пали от стартер и прозводните му там дето си писал за маховика. със сигурност обаче, ако са ти мокри свещите няма да запали. повече не мога д ати кажа, защото обяснението ти е малко куцо: възможно ли е проблема да е бендикса- ами ако стартера завърта двг и двг не пали естетвено, че не е възможно да е в бендикса причината, нито в маховика.... не можах д аразбера стартера върти ли нормално всеки път, с достатъчно високи обороти?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Първо установи дали върти въобше стартера после провере свещите дали подават искра отвън (макар че нее сигурно дали като ги завиеш че ще подават искра заради налягането може да не прескача искра) провери и ключа да не прави проблеми или имобилайзера(особено ако е слагана аларма при някой неграмотен майстор).Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Нормално е да ми куца обяснението, тъй като системата там не ми е пределно ясна кое с кое как контактува.При всички положения стартера върти; според мен е нормално въртенето. На някой пъти аха-да запали, но уви не. Ще потърся какво си писал.Аларма има, но съмнявам се да от това, майстора е кажи-речи добър. А клемите на ключа също съм ги зачиствал профилактично преди около година.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Намерих какво си писал за реда и аз кажи речи съм го спазил.С газ съм да, но и в двата случая пали на бензин и автоматично минава на газ. Все пак пробвах и при двете положения и разлика няма. Както написах и четирите свещи бяха понамокрени, така че гориво стига.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Interceptor написа:Намерих какво си писал за реда и аз кажи речи съм го спазил.С газ съм да, но и в двата случая пали на бензин и автоматично минава на газ. Все пак пробвах и при двете положения и разлика няма. Както написах и четирите свещи бяха понамокрени, така че гориво стига.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Interceptor написа:Това със свещите беше първото което направих.Мен също ме съмняват датчиците ще ги сваля и тях единия ми е на колекторите, другия на термостата, но тя е закчана на комп и не даде грешка. Все пак ще ги сваля.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
И пак старата песен на нов глас Издърпаха ме до сервиза на Кафеджиев. (вярно ме бяха предопредили да не ходя там) Закачиха я на компютъра. Не даде грешки, всичко било в норма. Мериха дебита на помпата даде 3.5 бара, казаха че е отлично. ... с триста зора успяха да я запалят. Успяха, но не можаха да ми кажат къде е проблема. Само пробваха с други свещи и тва и беше оправданието. Големи "майстори" са. Не можаха да ми кажат къде е проблема, "най-важното било че сега запалила" Запали ама сега пак въртя по три пъти и тогава пали. От дотук свършената работа като възможни причини почти нищо не остана .... Просто незнам вече къде да я водя и какво да правя, а усещам че скоро пак ще ме остави.... Почвам да си мисля за контактния ключ. Може ли да е износен и хем и на свещите да има ток и стартера да завърта.А проблеми със софтуера на компютъра? Може ли газовата уредба да бърка нещо настройките на компа?Просто незнам накъде вече....А майсторите в буквален смисъл седяха ей така покрай колатаFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар