Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТД100 Ленив стартер... някой правил ли е профилактика?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТД100 Ленив стартер... някой правил ли е профилактика?

    Колеги, стартера ми нещо не е енергичен с нито един акумулатор дето му слагам, и с нов пробвах. Моя си е бош силвър.Бендикса винаги си изхвърля, ама стартера го раздава лениво. Някой правил ли е профилактика сам, без да го носи на майстори?
    TD_100, че е кръгло число.

    #2
    Само като си помисля къде наврян и той чак не се мисли ако се наложи демонтаж.Най-вероятно четки за смяна или втулки.Съветвам да започнеш с проверка на кабелите към купето и двигатела за минуса.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      както съм казвал на 1,6 е с лагери, което е чудесна идея де. не знам при вас как е. вероятно предния лагер затяга- струва 2-3 лв и се намира лесно и се избива лесно.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Дано причината да е само студът и гъстото масло в мотора... защото, както каза Торнадо демонтажът е доста гадна задачка... Няма начин да се направи без канал, или повдигач.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Благодаря! Това, че при 1.6 е с лагери не го знаех! Може да се допуснат едни 90%, че ФИАТ са си направили всички стартери така, дано и моят да е така, че от втулки хубави спомени нямам. Ами то ясно, че ще се сваля: от луфт малко, от четки малко, от мръсотия по статора и ротора малко(прекъснат сектор?), като се съберат заедно тези фактори и мощността на ел.моторчето пада осезателно. Значи и лятото си беше така, но сега в студа още повече. Като му е паднала силата и сгъстеното масло в студа го усеща още повече. Решил съм да чакам пролетта, заради студа. Просто искам да кажа нещо : ФИАТ ДИЗЕЛ ФОРЕВЪР Ако знаете как пали горката, аз такова палене на дизел не съм виждал. Тази сутрин беше минус 14 и само направи: виу...............виу.............. и запали
          TD_100, че е кръгло число.

          Коментар


            #6
            Имам подобен проблем, но за момента не му обръщам внимание. Когато е много студено, върти много трудно, и бавно, но винаги пали от 1-я път. Когато колата е работила, и е топла, върти много лесно и силно. pakumba сподели нещо и за 1.9 JTD, докато не съм се заровил из каталозите....

            Коментар

            Working...
            X