Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Така ли трябва да е вратата отвътре

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Така ли трябва да е вратата отвътре

    Колеги кажете така ли трябва да е вратата отвътре (да не е отваряна и да са си спестили нещо)? защото цялото това прозрачното дрънчи като за световно като осиля колонките.Представлява нещо като на шоколадови бонбони кутията (там кадето седят в дупчиците бонбоните)и шумоли .Б*си сравнението дето дадох! Това се чува само на дясната врата в ляво няма такова нещо,а не ми се отваря и нея да сравнявам....занапред ще ги демпвам и двете ама сега кажете какво да го правя този твърдия наилон че да не подпръцква.А също така и под тонколоната,това сивото дунапренче(то е много тънко) Също дрънчи тъй като не е много меко и като опре от звука във ламарината и оризилява звука
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    Еми така е. Има и други изпълнения при мен да речем е с едно по-меко, като изолациата, която слагат под ламината. А за дрънченето - не се опитвай да изкараш звук от колоните във вратите особено бас!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      така като гледам тази врата нее отваряна никога ти си и сефтето . ами вариянта данети дрънка е да го махнеш найлона и като стане време я демпваш. или този найлон го грей леко със сешоар да се свие и да се изпъне и така няма да има движение и да няма да опира във вратата. а донапрена може да го залепиш със силикон. това е моята идея дано се получи

      Коментар


        #4
        Така и така си свалил корите - действай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35120
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Колега взимаш един сешоар(пистолет за горещ въздух) и махаш този найлон после лепиш с битумна лента отвътре и отвън задължително и от двете страни за да не трака после ламарината.И ако сменяш говорителите сложи и олоко отвора на варата за говоритела.Това е от мен успех с начинанието.
          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

          Коментар


            #6
            Vladim аз бас въобще не се опитвам да изкарам обаче за да осиля отзад трябва предните да ги намалям много че да не дрънчи,а пък така е гадно да се чува само отзад музиката,иначе мога да орежа от CD-то на предните ниските честоти обаче орязвам и на задните.Ако имате идея как да орежа само предните кажете (CD-то ми е Пайнер DEH 4000UB) А колкото до демпването,засега се отказвам (ще преработя тоя сбръчкан найлон) щото вече ми светна лампичката на портфейла,пък имам още да купувам захранващи кабели,кутии да правя....
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              Купи си филтри и изрежи ниските честоти на предните колони и готово! Аз си реших проблема със субуфер
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Колега това което го казваш решеване на проблем за мен нее решение трябва и предната линия и да има поне някакви зачатаци на мид бас защото картината се мести назад.
                Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                Коментар


                  #9
                  6ma7ka7a написа:
                  Колега това което го казваш решеване на проблем за мен нее решение трябва и предната линия и да има поне някакви зачатаци на мид бас защото картината се мести назад.
                  Решение е, ако колегата не иска да се занимава с битумни ленти и др. подобни и да прави от вратата бокс! На мен баса ми е в средно положение в момента и свири доста прилично и отпред. А, като се усили повечко не се чува дрънчене.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Аз субуфера го правя(неска си взех кабели) обаче за сега нямам пари за битумни ленти и за смяна на предните говорители,затова искам врееменно решение на дрънкането....Мисля да размекна найлона да се поизпъне както каза "Jack’ DanielS" и дали да отрежа тоя дунапрен долу щото той с времето се е втвърдил и тропа и той по ламарината на вратата или ще се промени звука към лошо? Ако не да пробвам да го позалепя че да не опира в вратата че мн лошо дрънка и той,особенно отвънка много се чува тропкането
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #11
                      Колега това дрънкане е съвкупност от този найлон и тънката ламарина просто трябва да се уплътни.
                      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                      Коментар

                      Working...
                      X