Здравеите колеги....тиа дни когато в температурите има много "МИНУСИ" сутрента рано скоростниа лост е замръзнал...Има само движение напред и назад,но не да седи в режим "свободна"....И сутрента оставам да работи колата над 30 мин. за да се оправи....На какво се дължи това.....Фиат браво 1.9 TD
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростите замръзват
Collapse
X
-
И моята е така. Сутринта е задържал, но леко като натисна лоста за 1-ва и освобождава. Мисля че беше със жило,ако не се лъжа и отпред към кутията, а и отзад към купето има гумен маншон който с времето се е скъсал и, или пропуска вода. Наи добре е със спринцовка да се впръска първо спирт а после рядко масло, между жилото и бронята му. Ако е твърда лостова предавка да се обработят съединенията и. Пробвай с WD40, но мисля че ефекта е по кратък.Fiat Marea TD100
-
Vladim написа:Само не прилагайте сила! Корпуса под лоста е пластмасов и лесно се троши!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Не разбирам защо всички търсите проблема в лоста и около него? Веднъж преди години смених маслото на скоростите с минерално и разбрах какво е да ти замръзнат скоростите при има-няма -10’. От тогава само синтетика на скоростите и такъв проблем повече не съм видял. На различни марки автомобили. Даже на сегашната го смених преди зимата, защото не знаех какво има вътре, а не искам да ми замръзват.
Коментар
-
Re:
komshiqta написа:според мен не е от маслото на скоростите , аз го имам същия проблем ! ако го оставя на 1 вечерта на сутринта само 1ва и 2-ра влизат ако го оставя на 3та само 3-та и 4-та ! и аз съм на мнение че е от жила някъде и тнт и тия дни ако ходя до майстора ще го направя това нещо !
Коментар
-
скорости
и Внимавайте да не прилагате сила както казва колегата горе че да не се къса жилото при мен скоро го сменях и трудно стана а и ново е от 210-320 лв хем па Пунто рециклиране от 50-70 лв може да се смаже около скоростите и вътре при лоста а маслото се сменя както на двигателя през определени километри
Коментар
-
Е, от днес проблемът е наличен при мен. Сутринта при околна температура от 1 градус, се качих, запалих, и като исках да изключа от 1-ва забелязах че лостът стои напрегнат наляво. След поне 10-15 минути се оправи, като парното беше включено , и слънцето нагряваше колата. Лостът се движеше лесно нагоре-надолу, и много трудно наляво надясно, като след няколко минути се оправи и започна да се движи нормално навсякъде. Утре сутринта ще излизам в 7 часа, дано да не се повтори, макар че се съмнявам! Не приемам че е свързано с маслото, защото преминаха много по-големи студове, и нямаше проблем, освен по-трудното движение на лоста във всички посоки. Лошото е че понеже имам подлакътник, май ще падне голямо разглабяне, за да стигна до някакво жило. Надявам се сега проблемът да отшуми, и да го лекувам есента, като дотогва може да стане належаща и смяната на съединител. Мисля че темата е за Дизелови двигатели, тъй като бензиновите са с лостова система. Първо там търсих за подобни проблеми.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар