Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето

    Здравеите колеги.Имам проблем с паленето на колата.Когато е студена колата пали много добре,но като загрее нешто трудно върти стартера.От какво може да е?

    #2
    Или стартер, или ... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29784 (ако ти се четат 26страници)
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      закарах колата на диагностика и ми казаха е всичко е ок.после го закарах на електричар и ми каза че при високи обороти не зарежда както трябва и че трябва да сменя четките.само не ми е ясно как на диагностика с апаратура която струва 3000 лева ми казаха че зарежда перфектно а електричара ми каза че не зарежда ще пробвам да сменя четките да видим кво ще стане ако не стане ще сваляме стартера

      Коментар


        #4
        Колега, не виждам какво общо има зареждането с паленето? (То ще има де, ама тогава и на студено пак няма да можеш да запалиш) Щом като е студена пали лесно, значи акумулаторът е силен! Каква е колата - модел, двигател, и година, различните алтернатори са различни...

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с паленето

          biker87m написа:
          Здравеите колеги.Имам проблем с паленето на колата.Когато е студена колата пали много добре,но като загрее нешто трудно върти стартера.От какво може да е?
          Извършвани ли са някакви ремонтни дейности наскоро по автомобила като смяна на консумативи примерно?Можеш ли да опишеш в какво се заключава трудното въртене на стартера?Едно такова на тласъци ли е или си върти с едни и същи обороти но бавно?Имам нещо в предвид затова питам.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с паленето

            Tornado написа:
            Едно такова на тласъци ли е или...
            Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Едно такова на тласъци е и все е отзад...biker87m: Горещо те съветвам да не се доверяваш 100 % на някой майстори, защото има много недобросъвестни и усетят ли някой по- да не чува колите, правят някой излишни разходи на клиента с цел да намажат филията. Каква е колата? Това дето го казваш е бая странно? Да не сте затворили мотора оня ден с некви бутала без хлабина?
            TD_100, че е кръгло число.

            Коментар


              #7
              Re: Проблем с паленето

              nylon написа:
              Tornado написа:
              Едно такова на тласъци ли е или...
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Едно такова на тласъци е и все е отзад...
              Бъзикаш се нещо.С какво помогна на колегата с твоето мнение?
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                При мен е по-скоро на тласъци, отколкото въртене с бавна скорост. Но не са ясно изразени тласъци. То малко сложно се обяснява с текст, ама ... Та какво ако е на тласъци?

                Коментар


                  #9
                  Мойта сутрин като пали въртиедно такова бавнооооо но нормално в тия студове и паля на гас
                  Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                  ZFA16000002608488

                  ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Та какво ако е на тласъци?
                    Не казвам докато колегата не упомене с кой двигател е автомобила.Имам съмнения ,че е бензинов.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      значи колатта я купих преди 3 седмици когато я купувах всичко беше ок като се прибрах вкъшти стартера не искаше да върти все едно че не му стига тока.следващия ден смених акумулатора с чисто нов и му сложих нови клеми.вече пали но при загрят двигател трудно върти стартера все едно е изтощен акумулатора.колата е фиат брава 1.6 16v 90 к.с.сменено му е само маслото.майстора ми каза че при пуснати фарове не зарежда както трябва и затова се получава така но аз се съмнявам че причината е тази защото след 20 мин престой пали перфектно.и да допълня че откакто му сложих акумулатора изминах около 600км ако не зареждаше според мен щях да хвърля акумулатора.

                      Коментар


                        #12
                        проблема е в стартера, като се затопли от двигателя и някоя намотка отказва.
                        TD_100, че е кръгло число.

                        Коментар


                          #13
                          проблема е бил в стратера вече го оправиха.благодаря на всички колеги които се опитаха да ми помогнат

                          Коментар

                          Working...
                          X