Проблема е следния,дадох си колата на един приятел само че забравил да и сложи бензин.Качвам се да тръгвам но не иска да запали помпата е засмукала въздух,отвих двата маркуча дето отиват към двигателя но единият от който трябва да влиза бензина е сух.Та питането ми е следното как да дам на късо помпата за да искара въздуха понеже има две букси и незнам на коя от двете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
спешно ми трябва съвет
Collapse
X
-
Re: спешно ми трябва съвет
nai7 написа:Проблема е следния,дадох си колата на един приятел само че забравил да и сложи бензин.Качвам се да тръгвам но не иска да запали помпата е засмукала въздух,отвих двата маркуча дето отиват към двигателя но единият от който трябва да влиза бензина е сух.Та питането ми е следното как да дам на късо помпата за да искара въздуха понеже има две букси и незнам на коя от двете.
-
И аз така си мислех,давам на контакт чува се помпата ама няма преди време на един позната така му се случи и бях там ама неможах да видя във коя от двете букси сложи кабелите за да я даде на късо.Помпата работи много кратко време и затова време неможе да се обезвъздуши сама.Колата е Фиат Брава 1,6 16в
Коментар
-
колега, нещо не е баш както казваш- нещото, което спира помпата е бенз регулатор, който я спира когато се стигне определено налягане. така че ако има въздух, той не би трябвало да сработи. това е на теория, на практика не съм го пробвал и повече не мога да кажа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега това го видях със очите си само неможах да видя във коя от двете букси сложи двете жички.Значи на моя познат колата е Браво по същия начин беше засмукала въздух и няма палене,взехме друг акумулатор пуснаха две жички даде на късо помпата бликна бензина и колата след това запали.Но понеже има две букси там със по две жички и незна във коя от двете да дам на късо.
Коментар
-
Пробвай на сайта http://www.axm-auto.com/index2.php?b...l=23&modif=258 Там отвори ел.горивна помпа, после горивна помпа комплект и снимката на комплекта.Ще видиш помпата отворена - може да ти помогне. В единия куплунг отвътре има черен и зелен кабел, на другия - 2 черни. Мисля че трябва да окъдиш тоя с двата черни, а другия да е свързан към нормалните кабели.Виж картинката да разбереш коя е буксата.
Коментар
-
помпата е оти6ла на кино.Един приател му се слу4и са6тото помпата работи а не хварля бензин смения и се оправи.Това което иска6 да прави6 е за дизел1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата."Модераторски екип на fiat-bg.org"Fiat Bravo 1,8 16V GТ
Коментар
-
да тя варти но неможе да ка4и налягане.ааааааааааа видя ли горивния филтер1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата."Модераторски екип на fiat-bg.org"Fiat Bravo 1,8 16V GТ
Коментар
-
u_bo
ток се пуска на по-голямата букса,за да не стане грешка1. вадиш едната букса - даваш на контактако не чуеш помпата - тази е верната буксаако не ти работи нивопоказателя за бензин - не е тази буксата2. взимаш мултицет - мериш буксата , а през това време друг дава на контакт - така определяш + и -3. даваш ток с кабел като спазваш + и -
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар