Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против Фиат Брава?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Внимание ДО ВСИЧКИ КОЛЕГИ С ДИЗЕЛИ !!! :прочетете това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...1&highlight=и после пак говорете за предимствата на дизелите ... и демпферните маховизи с ресурс 170 000 км , според производителя

    Коментар


      #92
      Тая тема няма нищо общо с jtd. Ако искаш виж онази тема с разложените кабели на горивната помпа на бензинка. Маховика е шит, вярно е, но виж на бензина колко неща се сменят като консуматив и сметни колко пари са и ще видиш че не са малко. Неща от сорта на кабели свещи, ламбди сонди и т.н Гърнетата също се скапват по-бързо при бензина. Освен това, хората написаха че на силните бензини пак е с такъв маховик.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #93
        Прочетох темата, аз карам 1,6 но при първа възм бих го сменил с дизел, и даже мн храня че направо като взимах колата не си взех JTD. Както и да е.Та исках да питам колегата Ogi23b :D , ти защитаваш яко дизела и в повечето моменти съм съгласен с теб, но ако трябва да кажеш някое предимство на бензина 1,6 ? :D
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #94
          miro2177 написа:
          ....Та исках да питам колегата Ogi23b :D , ти защитаваш яко дизела и в повечето моменти съм съгласен с теб, но ако трябва да кажеш някое предимство на бензина 1,6 ? :D
          Уффф, намерил си кого да питаш за предимствата на бензиновите коли Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #95
            искам да подчертая че никът с който съм регистриран във форума e ogi28b, като двете цифри - 2 и 8 не са случайно избрани. На 26 години съм напоследък, ако има значение, но това беше по offtopic-аПо въпросът - като безспорно предимство на бензиновия двигател е това че при екстремно ниски температури няма опасения от замръзване на горивото, така както в нашата страна това се случва с нафтата. Друго предимство на 1.6 пред 1.9 JTD.... според мен голямо предимство има 90-коньовият двигател, защото влиза в долната графа на данъците. Предимство разбира се е това, че имаш по-голям диапазон от обороти, а с дизеловия автомобил в градска среда, понякога не е най-удачното нещо да прекъснеш ускорението за да идеш на по-висока предавка. Предимствата не може да минат без по-безшумния двигател, по-ниската степен на вибрации. Това е относително, защото 1.9 JTD когато е закрепен с нови тампони за шасито - не можеш да разбереш че е дизел, ако не ти каже някой, без да преувеличавам. За съжаление при мен не е така - скоро ще сменям всички тампони Най-голямото предимство лично аз виждам във възможността да работи този двигател с алтернативно, много по-евтино гориво. Но ако бях купил бензинов двигател, никога нямаше да се възползвам от това предимство.Може би ще е добре да се отвори една тема в която всичката ценна информация д се пресее, и безсмислените ни спорове да не влизат в нея, и двата двигателя да се сравняват по много точки, и всеки сам ще си прави изводи. Но аргументи като "аз съм с такъв - много съм доволен" - нямат място в такава тема. И в тоя дух - Дизеловите разработки на ФИАТ за Браво/а/Мареа имат предимство пред бензиновите в чааст охлаждане, защото при тях няма резистор, който както знаете - често прави проблеми в бензинките, ами те се състоят от две перки, не от една, и едната перка играе ролята на резистор. Така с 2 ефективни консуматора системата е по-стабилна, докато при бензинките - има само 1 перка - 1 ефективен консуматор, и другия консуматор е резистора, който се нагорещява, и на практика енергията се губи в атмосферата, а в един момент се стопяват кабели, букси, самия резистор гори...

            Коментар


              #96
              VooDoo написа:
              miro2177 написа:
              ....Та исках да питам колегата Ogi23b :D , ти защитаваш яко дизела и в повечето моменти съм съгласен с теб, но ако трябва да кажеш някое предимство на бензина 1,6 ? :D
              Уффф, намерил си кого да питаш за предимствата на бензиновите коли Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
              Въпроса е принциппен. Колегата мн добре се обосновава в отговорите, а в неговите има само за положителните страни на дизелите. Интересно м ие какво ще каже на силните страни на бензина 1,6. :D
              Brava 103HP
              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

              Коментар


                #97
                Да поговорим малко и за минусите на JTD че ми дойде музата. Минуси няма Както вече споменахме - замръзването на горивото е основен зимен проблем. Смяната на подгр. свещи не е най-приятното нещо в този двигател, и ако се налага зимата - лошо. Няма алтернативно гориво, но това пък се компенсира от икономичността на мотора. Има доста широк диапазон от обороти в които шофьорът разполага с максимален въртящ момент - от 1500 до малко над 3500 - това е около и малко над 40 % от целия диапазон. Това е като плюс де. Минус е това че зимата е хубаво да се поизчака колата да работи на място ( да не се юрка турбината ) , защото маслото е гъсто, и едва ли смазването е най-доброто. Минус е че загрява доста бавно (това всъщност е доста голям плюс, от друга гледна точка). Минус е че когато прегрее, последиците са доста по-лоши, отколкото при бензинов двигател, поне с такова впечатление съм останал от постове на колеги. Минус е че лек пробив във въздуховодите може да доведе до сериозни отклонения в работата на двигателя. Друго ако се сетя , ще допълвам. Минус е както казахме МАХОВИКЪТ

                Коментар


                  #98
                  След седем страници приказки и спорове,дали човека-автор на темата от първия пост е разбрал каква кола трябва да си купи.Като че ли най добре е да хвърля ези/тура.Както ви казах в началото спора е безсмислен .Най важното е колата да е читава за да не създава неприятности.Поздрави на всички.

                  Коментар


                    #99
                    Спор няма.... отговорът е Дизел 1.9 JTDкaбели, свещи, дюзи, помпи, грешки, бъгави компютри, дебитомер, бензинова помпа, какви истерии се получават след слагането на алтернативното гориво....., иииии айде сега да видим колко хора имат проблеми зимата с горивото. Бас държа, че са по равно. Кофти горивото си е проблем, както за дизелите така и за бензините. Всяка година гледам, че проблемите са основно при бензиновите коли... фактите говорят. Отворете който и да е раздел и проверете. Проблемите с JTD са далеч по-малко Мотора е доста по-прост и има една помпа(мнооого рядко), и едни дюзи за смяна.... Маховика е..... голяма рядкост да нацелите такава кола. Всеки сам може да се бие по-главата, че не си е отваря очите......Туй то. JTD е по-добрия мотор.
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      ogi28b написа:
                      Да поговорим малко и за минусите на JTD че ми дойде музата. Минуси няма
                      истината си е истина нали :D точно този отговор очаквах от теб. че до преди това само ти се обосновваше кое е по добре дизела или бензина, и защото говореше само на плюсовете на нафтата, се притесних че мн съм се вкарал с тоя бензин и за това исках да чуя и някоя добра дума и за 1,6 щото изречения от сорта ’’ако те хвана на баира ще те скъсам’’ казано в полза на 1,6 не ми звучи сериозно.до скоро нямах никакъе допир до нафта, но от няколко месеца бащами си взе дизел и съм мн ентусиазиран:мн приятно се кара, поема надори и при мн ниски обороти, когато влезе в турбото върви мн (101коня), нисък разход, подкрепен с това че си на едно гориво, не прави разлиак между равно и баир. не се чуства толкова климатика и натоварената кола, на летящ старт 100% бие бензинова кола същите коне и от скоро забелязах че при -10 навънка пали по лесно от колкото бравата ми загасена на газ :D като минус от няколкото карания които имам с нафтата - примерно като караш с 130 и върнеш газта шуми доста, като правя извода че ако я настъпиш 180 примерно ще е по шумно от колкото в бензинка...а и колегата кадето каза че 1,6 на 180 умира :D шегаджия. с мойта брава с обикновенна газова, вдигнах 180 на равно с 4ма. като от 140 до 180 ги набра за не повече от 400м, което според мен е добре и определено щеше да ги подържа без проблем, но не обичам чак толкова бързотот каране и намалих
                      Brava 103HP
                      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                      Коментар


                        ей тоз шегаджия, ще вземе че ще кара 1.6 ТС.... и има едно JTD под ръка....Знам много добре как върви тоз мотор колега. Вервай ми. Това че си вдигнал 180 не значи че ще изкара този мотор много. Просто не е направен за такива скорости и това е. Експеримента и живота си е твой. И шегите са ми изпробвани Важното е бира да се лее, и не бързай да казваш кой какъв е, не съм обиждаща се персона, ама все пак....
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          miro2177 написа:
                          ... като от 140 до 180 ги набра за не повече от 400м, което според мен е добре ...
                          тук вече цялото форум ти повярвахме и искрено ти завиждаме ... хм, за по-малко 10 секунди
                          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                          Коментар


                            miro2177 написа:
                            ... щото изречения от сорта ’’ако те хвана на баира ще те скъсам’’ казано в полза на 1,6 не ми звучи сериозно...... подкрепен с това че си на едно гориво, не прави разлиак между равно и баир... на летящ старт 100% бие бензинова кола същите коне и от скоро забелязах че при -10 навънка пали по лесно от колкото бравата ми загасена на газ...
                            Сега, колега, не съм казал точно това за баира, но смисълът е същият. И защо да не е сериозно - че то точно това е най-важното - вървежът на една кола по нагорнище - там си проличават всичките й плюсове. Какво се оказа - според данните на колегата Хаджов, ЖТД е по-бавно от 0-100, към 180 умира и е дотам, в какво тогава е по-добро от 1,6? Е, в разхода, но точно пък разхода ме интересува най-малко, щом колата ми върви. Какво значи, че на летящ старт дизелът ще бие - нали след летящия старт, като развие над 180, бензинката ще те подмине/туй дори и Оги го призна/, а в любимия ми баир, и още по-рано. За газифицирането нищо не съм казал, защото и аз съм, ако не противник, то поне не подкрепям измъчването на този двигател с газова уредба и си карам само на бензин. Все пак, прави чест на Оги, че е изтъкнал и плюсовите на бензина, както и минусите на дизела, колкото и да няма такива. Но, както каза колегата Феникс, важното е алкохолът да се лее, но не и преди шофиране. Хайде, че поледицата ни затрупа и пътищата станаха пързалка
                            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                            Коментар


                              sugarboy, моля те, ако имаш път към София да ми пишеш едно лс. Ще ги премерим двете ни "бегачки" пък после ще пием по нещо Погледна ли какви времена дава моята при 80-120. Премери и твоята.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                И към Пловдив ако имаш път,драсни едно ЛС. И какво стана сега ,взехме да се делим на чипнати и нечипнати ЖТД.Уж беше безмислено да си даваме парите за глупости,ма сега взехте да се плашите.
                                Octavia RS
                                Evo 10-служебната играчка.

                                Коментар

                                Working...
                                X