Внимание ДО ВСИЧКИ КОЛЕГИ С ДИЗЕЛИ !!! :прочетете това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...1&highlight=и после пак говорете за предимствата на дизелите ... и демпферните маховизи с ресурс 170 000 км , според производителя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против Фиат Брава?
Collapse
X
-
u_bo
-
Тая тема няма нищо общо с jtd. Ако искаш виж онази тема с разложените кабели на горивната помпа на бензинка. Маховика е шит, вярно е, но виж на бензина колко неща се сменят като консуматив и сметни колко пари са и ще видиш че не са малко. Неща от сорта на кабели свещи, ламбди сонди и т.н Гърнетата също се скапват по-бързо при бензина. Освен това, хората написаха че на силните бензини пак е с такъв маховик.
Коментар
-
Прочетох темата, аз карам 1,6 но при първа възм бих го сменил с дизел, и даже мн храня че направо като взимах колата не си взех JTD. Както и да е.Та исках да питам колегата Ogi23b :D , ти защитаваш яко дизела и в повечето моменти съм съгласен с теб, но ако трябва да кажеш някое предимство на бензина 1,6 ? :DBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
miro2177 написа:....Та исках да питам колегата Ogi23b :D , ти защитаваш яко дизела и в повечето моменти съм съгласен с теб, но ако трябва да кажеш някое предимство на бензина 1,6 ? :DSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
искам да подчертая че никът с който съм регистриран във форума e ogi28b, като двете цифри - 2 и 8 не са случайно избрани. На 26 години съм напоследък, ако има значение, но това беше по offtopic-аПо въпросът - като безспорно предимство на бензиновия двигател е това че при екстремно ниски температури няма опасения от замръзване на горивото, така както в нашата страна това се случва с нафтата. Друго предимство на 1.6 пред 1.9 JTD.... според мен голямо предимство има 90-коньовият двигател, защото влиза в долната графа на данъците. Предимство разбира се е това, че имаш по-голям диапазон от обороти, а с дизеловия автомобил в градска среда, понякога не е най-удачното нещо да прекъснеш ускорението за да идеш на по-висока предавка. Предимствата не може да минат без по-безшумния двигател, по-ниската степен на вибрации. Това е относително, защото 1.9 JTD когато е закрепен с нови тампони за шасито - не можеш да разбереш че е дизел, ако не ти каже някой, без да преувеличавам. За съжаление при мен не е така - скоро ще сменям всички тампони Най-голямото предимство лично аз виждам във възможността да работи този двигател с алтернативно, много по-евтино гориво. Но ако бях купил бензинов двигател, никога нямаше да се възползвам от това предимство.Може би ще е добре да се отвори една тема в която всичката ценна информация д се пресее, и безсмислените ни спорове да не влизат в нея, и двата двигателя да се сравняват по много точки, и всеки сам ще си прави изводи. Но аргументи като "аз съм с такъв - много съм доволен" - нямат място в такава тема. И в тоя дух - Дизеловите разработки на ФИАТ за Браво/а/Мареа имат предимство пред бензиновите в чааст охлаждане, защото при тях няма резистор, който както знаете - често прави проблеми в бензинките, ами те се състоят от две перки, не от една, и едната перка играе ролята на резистор. Така с 2 ефективни консуматора системата е по-стабилна, докато при бензинките - има само 1 перка - 1 ефективен консуматор, и другия консуматор е резистора, който се нагорещява, и на практика енергията се губи в атмосферата, а в един момент се стопяват кабели, букси, самия резистор гори...
Коментар
-
VooDoo написа:miro2177 написа:....Та исках да питам колегата Ogi23b :D , ти защитаваш яко дизела и в повечето моменти съм съгласен с теб, но ако трябва да кажеш някое предимство на бензина 1,6 ? :DBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Да поговорим малко и за минусите на JTD че ми дойде музата. Минуси няма Както вече споменахме - замръзването на горивото е основен зимен проблем. Смяната на подгр. свещи не е най-приятното нещо в този двигател, и ако се налага зимата - лошо. Няма алтернативно гориво, но това пък се компенсира от икономичността на мотора. Има доста широк диапазон от обороти в които шофьорът разполага с максимален въртящ момент - от 1500 до малко над 3500 - това е около и малко над 40 % от целия диапазон. Това е като плюс де. Минус е това че зимата е хубаво да се поизчака колата да работи на място ( да не се юрка турбината ) , защото маслото е гъсто, и едва ли смазването е най-доброто. Минус е че загрява доста бавно (това всъщност е доста голям плюс, от друга гледна точка). Минус е че когато прегрее, последиците са доста по-лоши, отколкото при бензинов двигател, поне с такова впечатление съм останал от постове на колеги. Минус е че лек пробив във въздуховодите може да доведе до сериозни отклонения в работата на двигателя. Друго ако се сетя , ще допълвам. Минус е както казахме МАХОВИКЪТ
Коментар
-
След седем страници приказки и спорове,дали човека-автор на темата от първия пост е разбрал каква кола трябва да си купи.Като че ли най добре е да хвърля ези/тура.Както ви казах в началото спора е безсмислен .Най важното е колата да е читава за да не създава неприятности.Поздрави на всички.
Коментар
-
Спор няма.... отговорът е Дизел 1.9 JTDкaбели, свещи, дюзи, помпи, грешки, бъгави компютри, дебитомер, бензинова помпа, какви истерии се получават след слагането на алтернативното гориво....., иииии айде сега да видим колко хора имат проблеми зимата с горивото. Бас държа, че са по равно. Кофти горивото си е проблем, както за дизелите така и за бензините. Всяка година гледам, че проблемите са основно при бензиновите коли... фактите говорят. Отворете който и да е раздел и проверете. Проблемите с JTD са далеч по-малко Мотора е доста по-прост и има една помпа(мнооого рядко), и едни дюзи за смяна.... Маховика е..... голяма рядкост да нацелите такава кола. Всеки сам може да се бие по-главата, че не си е отваря очите......Туй то. JTD е по-добрия мотор.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
ogi28b написа:Да поговорим малко и за минусите на JTD че ми дойде музата. Минуси нямаBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
ей тоз шегаджия, ще вземе че ще кара 1.6 ТС.... и има едно JTD под ръка....Знам много добре как върви тоз мотор колега. Вервай ми. Това че си вдигнал 180 не значи че ще изкара този мотор много. Просто не е направен за такива скорости и това е. Експеримента и живота си е твой. И шегите са ми изпробвани Важното е бира да се лее, и не бързай да казваш кой какъв е, не съм обиждаща се персона, ама все пак....СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
miro2177 написа:... като от 140 до 180 ги набра за не повече от 400м, което според мен е добре ...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
miro2177 написа:... щото изречения от сорта ’’ако те хвана на баира ще те скъсам’’ казано в полза на 1,6 не ми звучи сериозно...... подкрепен с това че си на едно гориво, не прави разлиак между равно и баир... на летящ старт 100% бие бензинова кола същите коне и от скоро забелязах че при -10 навънка пали по лесно от колкото бравата ми загасена на газ...Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар