абе 1,6 на 5 си държи без проблем колкото имаш нужда- и 130 и 160 също ги държи- изпробвано безброй пъти. за жтд няам представа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против Фиат Брава?
Collapse
X
-
ogi28b написа:Stefan Hadjov написа:Взимаш преводните числа на преводните кутии от книжките,които придружават колите/експл.р-ства/.Взимаш и преводните отношения на главното предаване.....
Коментар
-
wwalker написа:Това, че 1.6 16V е на 200км/ч на 5000 оборота как го изкара? На 200 съм над 6000 оборота.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@vsdНе постъпваш коректно в спора,защото въвеждаш понятието "чипван дизел".Става въпрос за сериино изпълнени коли.Ако на 1,6 или 1,8 му се направи тунинг и се постави турбина,не знам дали си представяш какво става.А темата на човека е за мнение за сериини коли.Та по темата:ако се вземат трите спорни коли 1,6/16V..,1,8/16V...и 1,9JTD-105 сериино изпълнение на ускорение oт 0 do 100klm ,най добра ще бъде 1,8,след нея 1,6 и с малко по-назад 1,9JTD.Това е по заводски данни на Фиат. И на края в последното изречение на поста ти казваш,че можело да има бензинка на газ без проблеми.НЯМА такава кола ако ще да е не с 4 ,а с 8 дюзи.
Коментар
-
Да, да... те всички уреди са повредени по дефолт Иначе вярно, че нито единия от двигателите не е бегачка. За тази цел си има купе, барчета.Тука обсъждаме някви смешни максимални скорости. Лятото се возих малко на това животинче - http://www.autoplanet1.com/index.php...динката правеше тези 200км/ч на 3-та, пък на 1-ва си перкаше над 100км/ч по шуменските планински баири с маса остри завои към ралито и двигателя оставаше тих и без грам вибрации. Така че, тук не говорим за бегачки, колеги. Говорим просто за два прилични непретенциозни двигателя с еднаква мощност.
Коментар
-
какво значение има какви са оборотите на колелото, колега Stefan Hadjov, нали гумите са еднакви, нали това си написал в първата точка!?!?!?!?16 пъти да го смятам - когато двигателя предава 100 нютонметра през скоростна кутия с отношение 3:1 например, тогава до колелото стигат 300 нютонметра. JTD предава 200 нютонметра през отношение 2.34, а 1.6 предава 145 нютонметра в съвсем малък диапазон от обороти през отношение ~2.75. Който иска да смята. Ако не е така - кажи как е?!Ако искаш да ми кажеш че заради скоростната кутия при 1.6 се предава по-голяма сила на колелата, отколкото при 1.9 JTD, не виждам смисъл изобщо да продължаваме, защото вече го написах в предишния си пост че не е така, и то с конкретни числа, по начина по който ти сам предложи Или искаш да кажеш че при една графика на двигателя, и скоростна кутия която изменя стойността ЛИНЕЙНО, на колелата вече има друга графика ?!?! Ето ти в края на поста ми графика на въртящ момент на 1.6 най отдолу, и същата графика по-нагоре, умножена от скоростната кутия за всяка предавка. Да не би нещо да се променя ? Единствено наклона е различен, защото имаш множител. Графиката си относително е съвсем същата, като отношението е предавателното число в кутията и това в диференциала.Ако не е ясно какво искам да кажа - представи си числа - като имаш една поредица 2, 4, 6, 8, 10 (x, 2x, 3x, 4x, 5x...), и като я умножиш по 3, тя пак ще нараства в същото отношение и ще стане 6, 12, 18, 24, 30... (3x, 6x, 9x, 12x...). Няма да стане 3, 12, 17, 21, 35, 47. Така че колкото и графики да изчертаеш - въртящия момент на 1.6 изглежда точно така, както е даден в първата графика която цитирах, която ти реши че била само на двигателя, а на колелата била друга. Е, не е друга на колелата, същата е И на колелата, и на демпферната шайба, и на разпределителния вал, и на багажника - все е тая графика. Спирам, който разбрал - разбрал, който не е - да е, има достатъчно аргументи и графики и мнения на колеги.
Коментар
-
Колега, не са повредени по дефълт, а така се правят нарочно. За да си мислят рейсърите че много им вървят колите Имаше някъде таблици с колко бъркат скоростомерите. Иначе си прав и двата, да не кажем и трите двигателя не са бегачки, ама на всеки разбирането за вървяща и невървяща кола са различни. Много познати викат за някаква кола че много върви, а същата за мен не може да откъсне. Всеки различно си го рабира.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:@vsdНе постъпваш коректно в спора,защото въвеждаш понятието "чипван дизел".Става въпрос за сериино изпълнени коли.Ако на 1,6 или 1,8 му се направи тунинг и се постави турбина,не знам дали си представяш какво става.А темата на човека е за мнение за сериини коли.Та по темата:ако се вземат трите спорни коли 1,6/16V..,1,8/16V...и 1,9JTD-105 сериино изпълнение на ускорение oт 0 do 100klm ,най добра ще бъде 1,8,след нея 1,6 и с малко по-назад 1,9JTD.Това е по заводски данни на Фиат. И на края в последното изречение на поста ти казваш,че можело да има бензинка на газ без проблеми.НЯМА такава кола ако ще да е не с 4 ,а с 8 дюзи.
Коментар
-
Колко от вас дето така защитавате 1.6 16 мотора сте карали 1.9 ЖТД мотора.. или само говорите от позицията... бе то дизел, мириши и пуши, че и не върви?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:...
Коментар
-
wwalker написа:Доста покарах като търсих. Не много, по няколко километра. Като цяло дърпат доста и в ниските обороти имат повече мощ, но като се качих на 1.6 16V, изстреля се след 3000, усетих прекъсвача на към 7000 и вече знаех коя ще е колатаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар