@u_boЗабрави да споменеш за демферната ремъчна шайба на JTD.Тя си е почти консуматив.Аз мисля,че спора дизел/бензин е много безмислен.Живота го е доказал.Спорд мен към дизелова кола трябва да се насочват тези които минават поне повече от 15000-20000 клм. годишно.Иначе не е оправдано,освен ако човек има някакви специфични изисквания.А колкото до спора дали 1,8/16V е по добър във вървене от 1,9JTD е толкова относително и от толкова много работи зависи-двигател,кола,водач и т.н.По добре отворете заводските данни на колите и там е дадено коя какво може.И,май че 1,8 ааа...............пък и 1,6 нещо...........
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против Фиат Брава?
Collapse
X
-
ogi28b написа:sugarboy написа:Още да ти говоря ли ?Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка..... Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колега,много нескромно изказване. Искам да видя тази твоя вълшебна Марея ,дето остава дизелчетата обвити в облаци пушек далеч назад.Тези мотори 1,6 ги направихте ебати самолетите.По баир,че и скорост от 170км/ч,че и Марея.Може да късаш някой чист дизеляк 1,6-1,8.Обаче ЖТД едва ли. Искам да подчертая,че не се заяждам.Гледам ,че си от Търново.Ако не се лъжа на 24-25/03 тази година има състезание от кръга на БШТА.Живот и здраве,съм там.Много искам да ме повозиш на Мареята.После аз ще те кача на моята печка.Бензина .и то хубав,го имаш от мен.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
niko09, какви са тези ситуации. При доускорение дизела "кърти мифки".VooDoo написа:Няма нужда да се държиш като ощипана монахиня всеки път, когато някой каже нещо лошо за дизеловите коли. Много е лесно да вадиш нож на "умряло куче"- 1.9 турбо двигател срещу 1.6 атмосферен. Защо не се пробваш срещу някоя бензинова турбо кола със приблизително същата кубатура?sugarboy написа:ogi28b написа:sugarboy написа:Още да ти говоря ли ?Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка..... Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.
Коментар
-
Хе-хе-хе! Бензинът умирал в баир! А точно там дизелът започвал! Това, да го видя, не мога да го повярвам. Но защо всички приемате темата, която вече и бездруго изместихме, за прекалено лична? А тя си е безкрайна, както темата за таковането и футболната - всеки си има предпочитания, а и аз още в първия си пост демонстрирах, че приемам нещата шеговито с агитацията към шурей ми да си купи точно дизел :D Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
VooDoo написа:Много е лесно да вадиш нож на "умряло куче"- 1.9 турбо двигател срещу 1.6 атмосферен. Защо не се пробваш срещу някоя бензинова турбо кола със приблизително същата кубатура?sugarboy написа:Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка.... За мен истинските възможности на автомобила са по нагорнището, а не по равно и особено по надолнище. Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.sugarboy написа:Не ща да те прецаквам, защото моят резервоар е 63 литра, а твоят - 50.sugarboy написа:Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!
Коментар
-
sugarboy написа:Хе-хе-хе! Бензинът умирал в баир! А точно там дизелът започвал! Това, да го видя, не мога да го повярвам. Но защо всички приемате темата, която вече и бездруго изместихме, за прекалено лична? А тя си е безкрайна, както темата за таковането и футболната - всеки си има предпочитания, а и аз още в първия си пост демонстрирах, че приемам нещата шеговито с агитацията към шурей ми да си купи точно дизел :D Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Потретвам вече, че цялата работа я приемам от майтапчийската страна, но щом и това не ви стига, казвам - дизелът е най-хубавият двигател, особено ЖТД, купувайте само дизел, колега, да не се минеш да се набуташ с бензиново умряло куче и още каквото си поискате. Нека всеки да си кара, каквото си поиска и да му се радва по свой начин. Само за информация на колегата Оги и спирам по тази тема - на магистралата от моста на Яна нагоре до превала съм със 170, а там, да се пръсне, дизелакът не може да вдигне толкоз, така че останете си със здраве с въртящия момент и всички други екстри на този прогресивен дизелов двигател! :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колегата Stefan Hadjov правилно е посочил,че избора на двигател зависи от километрите, които изминава колата. Без да съм 100% сигурен мисля, че най-масовия двигател при Браво/Брава/Мареа е 1.6/16V. Тава разбира се не го прави по-добър от 1.8/16V или 1.9 JTD, но това че е най-разпространен означава ,че може би е най-удачния избор за повечето хора.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
sugarboy написа:Потретвам вече, че цялата работа я приемам от майтапчийската страна, но щом и това не ви стига, казвам - дизелът е най-хубавият двигател, особено ЖТД, купувайте само дизел, колега, да не се минеш да се набуташ с бензиново умряло куче и още каквото си поискате. Нека всеки да си кара, каквото си поиска и да му се радва по свой начин. Само за информация на колегата Оги и спирам по тази тема - на магистралата от моста на Яна нагоре до превала съм със 170, а там, да се пръсне, дизелакът не може да вдигне толкоз, така че останете си със здраве с въртящия момент и всички други екстри на този прогресивен дизелов двигател! :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар