Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против Фиат Брава?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    @u_boЗабрави да споменеш за демферната ремъчна шайба на JTD.Тя си е почти консуматив.Аз мисля,че спора дизел/бензин е много безмислен.Живота го е доказал.Спорд мен към дизелова кола трябва да се насочват тези които минават поне повече от 15000-20000 клм. годишно.Иначе не е оправдано,освен ако човек има някакви специфични изисквания.А колкото до спора дали 1,8/16V е по добър във вървене от 1,9JTD е толкова относително и от толкова много работи зависи-двигател,кола,водач и т.н.По добре отворете заводските данни на колите и там е дадено коя какво може.И,май че 1,8 ааа...............пък и 1,6 нещо...........

    Коментар


      #32
      Не, че не карам Брава ама: Марея - по-добрата Брава. Пък и цените все едни вече.
      brava 1.6_v16 elx

      Коментар


        #33
        motikas написа:
        Не, че не карам Брава ама: Марея - по-добрата Брава. Пък и цените все едни вече.
        И аз мисля.че Мареа е по-добрата Брава.Почти във всяко отношение.Просто си е по-висок клас кола.Особенно ми харесва Мареа седан.Комбито е за специфични изисквания.

        Коментар


          #34
          ogi28b написа:
          sugarboy написа:
          Още да ти говоря ли ?Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка..... Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.
          Избирай един наклон произволен, и отиваме да го катериме. Който се качи втори - плаща всички разходи на другия, + пълнене на резервоара до горе
          Не ща да те прецаквам, защото моят резервоар е 63 литра, а твоят - 50. Колкото до колегата 2she с въртящия момент - аз съм чувал какво е, ама ти чувал ли си максимална скорост, защото когато аз съм със 170 по някой баир, дизелчетата са далеч назад.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #35
            Колега,много нескромно изказване. Искам да видя тази твоя вълшебна Марея ,дето остава дизелчетата обвити в облаци пушек далеч назад.Тези мотори 1,6 ги направихте ебати самолетите.По баир,че и скорост от 170км/ч,че и Марея.Може да късаш някой чист дизеляк 1,6-1,8.Обаче ЖТД едва ли. Искам да подчертая,че не се заяждам.Гледам ,че си от Търново.Ако не се лъжа на 24-25/03 тази година има състезание от кръга на БШТА.Живот и здраве,съм там.Много искам да ме повозиш на Мареята.После аз ще те кача на моята печка.Бензина .и то хубав,го имаш от мен.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              #36
              Фиат Брава бензин,особено ако е 1.8 супер.Нямам нищо против дизела,но понякога има малко по екстремни ситуации,които с дизелчето не могат да станат по начина,по който си представяме.
              Fiat Brava 1.8 16V GT

              Коментар


                #37
                niko09, какви са тези ситуации. При доускорение дизела "кърти мифки".
                VooDoo написа:
                Няма нужда да се държиш като ощипана монахиня всеки път, когато някой каже нещо лошо за дизеловите коли. Много е лесно да вадиш нож на "умряло куче"- 1.9 турбо двигател срещу 1.6 атмосферен. Защо не се пробваш срещу някоя бензинова турбо кола със приблизително същата кубатура?
                VooDoo, извинявай ама ... Единия двигател е 103 коня а другия 105. Какво умряло куче ... Самото сравнение на турбо бензин с турбо дизел е супер тъпо. JTD-то е с два коня повече само.
                sugarboy написа:
                ogi28b написа:
                sugarboy написа:
                Още да ти говоря ли ?Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка..... Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.
                Избирай един наклон произволен, и отиваме да го катериме. Който се качи втори - плаща всички разходи на другия, + пълнене на резервоара до горе
                Не ща да те прецаквам, защото моят резервоар е 63 литра, а твоят - 50. Колкото до колегата 2she с въртящия момент - аз съм чувал какво е, ама ти чувал ли си максимална скорост, защото когато аз съм със 170 по някой баир, дизелчетата са далеч назад.
                sugarboy, къде си тръгнал с тази мареа 1,6 На бравата няма да можеш задния номер да й видиш. Това с баира е смешно. Точно там където бензина умира и ти го хвалиш. Има в една тема където съм засичал ускорение от 80-120. Виж какви са ми времената и виж такива времена какви бензини ги имат и после ще си говорим. Ако си говорим сериозно, повечето jtd-та 1.9 ако са без чип от 0-100 дават 12-13 сек. тогава 1.8 трябва да е доста по-бързо. За 1.6 зависи от състоянието. Може и да е по-зле, може и да е по-добре. Вече при доускорение и на баир, бензина изостава. С чипа jtd-то дава около 10 сек, може и малко над 9, като доускорение и движение по баир е меко казано умопомрачително за такова двигателче. Вече за поддръжка и т.н. си е божа работа, все пак са стари коли, като по правило дизела наистина е на повече километри. Нещо ми беше щукнало да си взимам бензинова кола на газ. Като погледнах повечето ми приятели - на кой му пали трудно, на кой му мени оборотите, на кой гърнето сдало багажа, на кой ламбда сондата, делкото, кабелите, пък гърмяла, пък сега харчела 20 на 100 после пък 15 и т.н. а jtd-to си го палиш и си караш. Е да може да се преебе нещо скъпо. Ами това е живота, за съжаление. Разбира се може и да уцелиш бензинче с газ дето да не ти прави проблеми, ама си е на късмет.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #38
                  Хе-хе-хе! Бензинът умирал в баир! А точно там дизелът започвал! Това, да го видя, не мога да го повярвам. Но защо всички приемате темата, която вече и бездруго изместихме, за прекалено лична? А тя си е безкрайна, както темата за таковането и футболната - всеки си има предпочитания, а и аз още в първия си пост демонстрирах, че приемам нещата шеговито с агитацията към шурей ми да си купи точно дизел :D Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!
                  Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                  Коментар


                    #39
                    За това аз карам на газ и нямам проблеми леко и спокойно надолу по баира .Шегата настрана всеки има собствено мнение и право на избор.Кой "кърти мифки" и "лепи плочки" или яде паркет не е важно,Inflammable77 просто искаше помощ за избора.
                    Fiat Brava 1.8 16V GT

                    Коментар


                      #40
                      VooDoo написа:
                      Много е лесно да вадиш нож на "умряло куче"- 1.9 турбо двигател срещу 1.6 атмосферен. Защо не се пробваш срещу някоя бензинова турбо кола със приблизително същата кубатура?
                      VooDoo - Само да напомня че колегата изкара 1.9 JTD доста по-слаб от 1.6, а не аз. Аз някъде да съм казвал че 1.9 JTD е по-силен двигател от 1.8 турбо-бензин? Ето ако си забравил - какво написа колегата:
                      sugarboy написа:
                      Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка.... За мен истинските възможности на автомобила са по нагорнището, а не по равно и особено по надолнище. Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.
                      Така че, колега VooDoo не ми изопачавай думите.
                      sugarboy написа:
                      Не ща да те прецаквам, защото моят резервоар е 63 литра, а твоят - 50.
                      Няма да ме прецакаш, и моя е 63 литра.
                      sugarboy написа:
                      Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!
                      Това че 1.6 на баир е като умряло куче с/у 1.9 JTD ти го казва колега, който кара точно такъв двигател - 1.6, ако не си обърнал внимание на подписа му. Кажи кой е тоя баир, на които късаш всички дизели, каквито и да са ?

                      Коментар


                        #41
                        Както се казва със сигурност сте помогнали на колегата да направи избор.
                        Fiat Brava 1.8 16V GT

                        Коментар


                          #42
                          sugarboy написа:
                          Хе-хе-хе! Бензинът умирал в баир! А точно там дизелът започвал! Това, да го видя, не мога да го повярвам. Но защо всички приемате темата, която вече и бездруго изместихме, за прекалено лична? А тя си е безкрайна, както темата за таковането и футболната - всеки си има предпочитания, а и аз още в първия си пост демонстрирах, че приемам нещата шеговито с агитацията към шурей ми да си купи точно дизел :D Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!
                          Колега само ще ти кажа че карам и Ланчия 1,8 16в и в баир 1,9 жтд ми се опъва яко.Ако се наберете от равното и после да катерите добре ама от място и направо на баира на 2-ра ше те разцепи и после нема да пишеш 1 месец у форума от срам
                          Bravo 1.2 16v
                          Lancia Dedra 1.8 16v
                          Suzuki GSXR250R

                          Коментар


                            #43
                            Потретвам вече, че цялата работа я приемам от майтапчийската страна, но щом и това не ви стига, казвам - дизелът е най-хубавият двигател, особено ЖТД, купувайте само дизел, колега, да не се минеш да се набуташ с бензиново умряло куче и още каквото си поискате. Нека всеки да си кара, каквото си поиска и да му се радва по свой начин. Само за информация на колегата Оги и спирам по тази тема - на магистралата от моста на Яна нагоре до превала съм със 170, а там, да се пръсне, дизелакът не може да вдигне толкоз, така че останете си със здраве с въртящия момент и всички други екстри на този прогресивен дизелов двигател! :D
                            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                            Коментар


                              #44
                              Колегата Stefan Hadjov правилно е посочил,че избора на двигател зависи от километрите, които изминава колата. Без да съм 100% сигурен мисля, че най-масовия двигател при Браво/Брава/Мареа е 1.6/16V. Тава разбира се не го прави по-добър от 1.8/16V или 1.9 JTD, но това че е най-разпространен означава ,че може би е най-удачния избор за повечето хора.
                              SEAT Leon Cupra 300
                              Triumph Street Triple 765 R

                              Коментар


                                #45
                                sugarboy написа:
                                Потретвам вече, че цялата работа я приемам от майтапчийската страна, но щом и това не ви стига, казвам - дизелът е най-хубавият двигател, особено ЖТД, купувайте само дизел, колега, да не се минеш да се набуташ с бензиново умряло куче и още каквото си поискате. Нека всеки да си кара, каквото си поиска и да му се радва по свой начин. Само за информация на колегата Оги и спирам по тази тема - на магистралата от моста на Яна нагоре до превала съм със 170, а там, да се пръсне, дизелакът не може да вдигне толкоз, така че останете си със здраве с въртящия момент и всички други екстри на този прогресивен дизелов двигател! :D
                                Ако имаш път към София пиши едно лс да видим 1,6 как е на баира.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X