Колата е бензин производство 07.1999г, двигателя е 16в. 16000кб., като не знам как да проверя дали е 95кс. или е 103кс., но знам, че това са двата варианта и е двигател на Брава. Праркирана на открито и след 2д. не иска да запали. При комп. д-ка не отчита грешка. Бензинова помпа работи, резервуар промит, бензин отличен. Пали за около 3с., губи обороти и гасне, след което не реагира. Свещите също са сменени. Ако някой е имал подобен проблем или има някаква идея, моля да помогне. Благодария на всички предварително, които биха били съпричасни към проблема ми!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Фиат Мултипла
Collapse
X
-
Както ти каза колегата всичко за колата можеш да го провериш в ЕПЕР по номера на рамата,а за паленето имах следния проблем.Върти и не иска да запали все едно няма гориво,бутам я или я дърпам -пали за 1 метър и оттам насетне гасиш и палиш колкото искаш.Водих я на диагностика и никакви грешки освен някаква детонационна която ми казаха че може да смесва метана и бензина.на същия ден ми се отвори път към пловдив и сипах едно СТП и резорвоара до дупка и и взех душицата до там и обратно и сега нямам проблем-пали си от раз.Казах им на тези в сервиза че са дюзи ,а те ми казаха че не може да е от това.В началото първо запалваше изгасва и после все едно си и спрял крана.Твоята само на бензин ли е?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
teonoia написа:Колата е само бензин, по принцип не обичам да се променя нещо фабрично. На таблото цялата индикация е в норма. Пробвал съм и с бутане, но сякаш горивото й е изчезнало, не става. Това за тем. датчик не знам какво отношение има, но ще го подскажа на автомонтьорите.Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
-
Проблема с Мултиплата е на път да се реши. Оказа се, че е по-просто отколкото изглеждаше. След като копютъра не хвана грешки и след дълго мислене се стигна до извода, че вероятно причина е газоотводната система. Майсторите откачиха тръбите на ниво мека връзка след генерацията и... О, чудо колата запали. Двигателя работи без проблеми. Сега вече е лесно - катализатор или някое гърне е запушено. Някой казваха, че при такава ситуация колата ще пали, но ще и прекъсва. Оказа се, че това не е съвсем така, поне в моя случай.Пиша ви по две причини: първата за да благодаря на тези които бяха съпричастни със съветите си и втората, че има и такава гарга!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар