Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не ми работят двата цилиндъра на FIAT Punto

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не ми работят двата цилиндъра на FIAT Punto

    Здравейте! Имам fiat punto от 95-та година. Снощи както си карах изведнъж загуби мощност и после вече беше направо мъка да се кара. Почти ми гасне като потеглям. Свалих кабелите на свещите но не от страната на свещите а от другата и се оказа, че на два от изводите (тези откъм фаровете) не се подава искра въобще. Имате ли някаква идея от какво може да е.

    #2
    Re: Не ми работят двата цилиндъра на FIAT Punto

    kamen написа:
    Здравейте! Имам fiat punto от 95-та година. Снощи както си карах изведнъж загуби мощност и после вече беше направо мъка да се кара. Почти ми гасне като потеглям. Свалих кабелите на свещите но не от страната на свещите а от другата и се оказа, че на два от изводите (тези откъм фаровете) не се подава искра въобще. Имате ли някаква идея от какво може да е.
    Бобините са 2бр. блокове/за Пунто 55-60,75 /за 90 и GT-eдин общ1.Лош контакт в конектора на първичната страна-огледай и почисти2.Провери съпротивлението в първичната и вторичната страна с оммер. I-0.495-0.605 Om II-6.66-8.14KOmПовече от това не съветвам да се прави !!...Ако до тук всичко е наред-по нататък в Сервиз !Успех !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      А ако не е наред? Колко струва горе-долу единия блок и мога ли да си го сменя сам? Punto-то е 55SX.

      Коментар


        #4
        Re: Не ми работят двата цилиндъра на FIAT Punto

        kamen написа:
        Здравейте! Имам fiat punto от 95-та година. Снощи както си карах изведнъж загуби мощност и после вече беше направо мъка да се кара. Почти ми гасне като потеглям. Свалих кабелите на свещите но не от страната на свещите а от другата и се оказа, че на два от изводите (тези откъм фаровете) не се подава искра въобще. Имате ли някаква идея от какво може да е.
        Колега не съм много сигурен но ако при теб има дистрибуторна капачка защо не провериш първо там?!
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
        Porsche 944 S2
        http://www.valmcrae.snimka.bg/
        http://vbox7.com/user:val_mcrae
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

        Коментар


          #5
          ....

          kamen написа:
          А ако не е наред? Колко струва горе-долу единия блок и мога ли да си го сменя сам? Punto-то е 55SX.
          Ако не е наред го сменяш...нищо особено.Като цена ми се върти в главата нещо около 55 лв.,по инфо от колега от София-от форума,когото консултирах преди няколко месеца,мисля,че ставаше въпрос за марка TRW...За съжаление забравих му ника ,но активно влиза във форума,може да ти отговори...Успех !
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            vesko.t както винаги е максимално точен! Основната причина най-често е в една от двете бубини! Едната бубина работи за 1 и 4 цилиндьр едновременно, а другата за 2 и 3 така, че като се повреди една от тях, спират два от цилиндрите! Трябва пьрво да се погледне куплунга и ако всичко е ОК, значи е окьсила бубината и то вторичната намотка!

            Коментар


              #7
              Мерси много

              Беше абсолютно прав. Съпротивлението на вторичната намотка на едната бобина беше само около 1.5КОм. Смених я с друга за 40лв (втора ръка) и сега всичко е наред. Благодаря много за бързия и точен отговор. Спести ми доста време и пари.

              Коментар


                #8
                Привет, съжалявам че късно се включвам....но едва сега видях постинга ти...Много се радвам, че си успял да си оправиш проблема . Имах същия проблем преди два месеца...Със ценните съвети на Веско и другите колеги, както и с диагностиката в сервиза се оказа, че едната бобинка е заминала...Купих чисто нова TRW от ЕМ-комплект за 50лв. с гаранция 1 месец и досега не съм имал проблем...работи си перфектно Поздрав!
                Punto 1.2, ELX MPI

                Коментар

                Working...
                X