Сега да опиша това така интересно положение :P Иде реч за Fiat Coupe 2.0 16 V 139 hp 95 година.Само като предистория да спомена, че въпросния кошник е имал и преди проблеми с гасненето, но само на топъл двигател по думите на собственика му.Дали е било само това като проблем по електрониката със сигурност не знам, но знам че си тропаше доста двигателчето на 4-ти цилиндър...класика Та да преминем на вълнуващата история:1.Колата дойде при мен с блокирал мотор.Оправихме я (шлайфане, нови лагери, нова биела, съединител и т.н.) и в крайна сметка я събрахме.Запалихме я, което не беше много лесно, защото в някой загубен сервиз (знам кой, но ще замълча) ангренажния ремък беше зацепен неправилно (на 180 градуса) и както го свалихме така го върнахме по старите белези.Тъй като нямаше смисъл да презацепваме ремъка разменихме реда на цилиндрите (на кръст) и колата си запали нормално.2.Колата вади много як звук....плътен и галещ ухото...само че гасне...и топла и студена...3.Като се замисля това, че гаснеше беше супер на фона на това, че като държиш газта в едно положение се форсира сама от 1500 до 2200 и така докато не ти писне 4.Ако не бяха горните две щеше да е дребен проблем сигурно....като настъпиш повече (4000 - 5000) почва да тресе все едно не може да отработи сместа и се дави...не съм сигурен, че е заради това, но се тресе!Когато е студена обаче НЕ СЕ ТРЕСЕ и си се форсира нормално и не мени обороти!Гасне си винаги на празен ход без значение дали е топла или студена както писах и по-нагоре.Някой има ли идея, защото моите вече свършиха и колкото ми е смешно, толкова ми е и трагично Моля по темата да отговарят компетентни хора с конкретни идеи, защото не ми се иска да сменя половината електроника, че и повече в отчаяни опити тип проба-грешка Много благодаря предварително! Поздрави!Слави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне, форсира се сама, тресе във високи обороти
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар