Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диференциал лагер?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Диференциал лагер?

    Става дума за Фиат Стило 1.6: Снощи изведнъж се появи странен шум, по мое мнение идващ от към скоростната кутия/диференциала. Звука е нещо като хъркане..тракане, звучи точно като се едно съм вкарал 1 сламка в спиците на колело, променя се в зависимост от скоростта на колелото. При подаване на газ звука изчезна напълно, при натиснат съединител също изчезва, но когато съм на скорост (която и да е скорост) и без газ се чува вупросния звук; ако колата е изключена от скорост по инерция звука просто е по тих но пак се чува. Същото е и при студен и при топъл двигател. При форсиране на място няма никакъв звук. След кратка консултация и возене стигнах до извода че най- вероятно е някой лагер в диференциала... ваши мнения и предположения?
    Fiat Stilo 1.6 Dynamic

    #2
    Ако е заминал лагер на диференциала/полуоската ще тропа като я натовариш на скорост. Най-вече на 1-ва и 2-ра като я понастъпиш. При мен така поне правише с предишна кола и след няколко дена тропане лагера буквално се разпадна и колата си остана на 3-та На висока скорост и ниски обороти кутията вие като и е малко маслото.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      лагер на 1-я вал в скоростите

      Коментар


        #4
        Колеги само да спомена, че лагерите са два, така че не е задължително и двата да са заминали.Те са конусовидни и единия отговаря за едното натоварване (ускорение), а другия за другото натоварване (забавяне).Забавяне се разбира, когато двигателя се ползва за спирачка.Когато единият от двата лагера реши, че не му се работи вече се чува въпросния шум. По-актуалният въпрос според мен е откъде могат да се намерят такива лагери?
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          Слав написа:
          Колеги само да спомена, че лагерите са два, така че не е задължително и двата да са заминали.Те са конусовидни и единия отговаря за едното натоварване (ускорение), а другия за другото натоварване (забавяне).Забавяне се разбира, когато двигателя се ползва за спирачка.Когато единият от двата лагера реши, че не му се работи вече се чува въпросния шум. По-актуалният въпрос според мен е откъде могат да се намерят такива лагери?
          От дилърите на SKF за България за тея сачмените, а за ролковите мисля че по модел на автомобила и там вече мисля, че си е цифра лагерът. Преди 2 седмици сменяхме на един кадет но шумът си остана, мисля вече че проблемът е в диференциалът но засега така ще кара.

          Коментар


            #6
            ThE_PuNiSHeR написа:
            Слав написа:
            Колеги само да спомена, че лагерите са два, така че не е задължително и двата да са заминали.Те са конусовидни и единия отговаря за едното натоварване (ускорение), а другия за другото натоварване (забавяне).Забавяне се разбира, когато двигателя се ползва за спирачка.Когато единият от двата лагера реши, че не му се работи вече се чува въпросния шум. По-актуалният въпрос според мен е откъде могат да се намерят такива лагери?
            От дилърите на SKF за България за тея сачмените, а за ролковите мисля че по модел на автомобила и там вече мисля, че си е цифра лагерът. Преди 2 седмици сменяхме на един кадет но шумът си остана, мисля вече че проблемът е в диференциалът но засега така ще кара.
            жив и здрав да си утре ше им звъня да видим дали ше ми изкарат някакви лагери по модел, рама или тем подобни данни без да е нужно да разглобяваме кутията предварително.
            Fiat Stilo 1.6 Dynamic

            Коментар

            Working...
            X