Става дума за Фиат Стило 1.6: Снощи изведнъж се появи странен шум, по мое мнение идващ от към скоростната кутия/диференциала. Звука е нещо като хъркане..тракане, звучи точно като се едно съм вкарал 1 сламка в спиците на колело, променя се в зависимост от скоростта на колелото. При подаване на газ звука изчезна напълно, при натиснат съединител също изчезва, но когато съм на скорост (която и да е скорост) и без газ се чува вупросния звук; ако колата е изключена от скорост по инерция звука просто е по тих но пак се чува. Същото е и при студен и при топъл двигател. При форсиране на място няма никакъв звук. След кратка консултация и возене стигнах до извода че най- вероятно е някой лагер в диференциала... ваши мнения и предположения?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диференциал лагер?
Collapse
X
-
Ако е заминал лагер на диференциала/полуоската ще тропа като я натовариш на скорост. Най-вече на 1-ва и 2-ра като я понастъпиш. При мен така поне правише с предишна кола и след няколко дена тропане лагера буквално се разпадна и колата си остана на 3-та На висока скорост и ниски обороти кутията вие като и е малко маслото.
-
Колеги само да спомена, че лагерите са два, така че не е задължително и двата да са заминали.Те са конусовидни и единия отговаря за едното натоварване (ускорение), а другия за другото натоварване (забавяне).Забавяне се разбира, когато двигателя се ползва за спирачка.Когато единият от двата лагера реши, че не му се работи вече се чува въпросния шум. По-актуалният въпрос според мен е откъде могат да се намерят такива лагери?== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Колеги само да спомена, че лагерите са два, така че не е задължително и двата да са заминали.Те са конусовидни и единия отговаря за едното натоварване (ускорение), а другия за другото натоварване (забавяне).Забавяне се разбира, когато двигателя се ползва за спирачка.Когато единият от двата лагера реши, че не му се работи вече се чува въпросния шум. По-актуалният въпрос според мен е откъде могат да се намерят такива лагери?
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:Слав написа:Колеги само да спомена, че лагерите са два, така че не е задължително и двата да са заминали.Те са конусовидни и единия отговаря за едното натоварване (ускорение), а другия за другото натоварване (забавяне).Забавяне се разбира, когато двигателя се ползва за спирачка.Когато единият от двата лагера реши, че не му се работи вече се чува въпросния шум. По-актуалният въпрос според мен е откъде могат да се намерят такива лагери?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар