Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна чистачка - цъка,трака,щтрака и не върви...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задна чистачка - цъка,трака,щтрака и не върви...

    Здравейте колеги,задната чистачка и се случи случка тея дни както си работеше и при поредното включване, каза цък релето се чу и не помръдна...Пробвах да я включа но не мърда, след като изгася колата и дам на контакт отново докато запаля се чува отзаде като цъкане на реле - цъка,цъка,цъка и така докато не я запаля....Какво е според вас - явно стига ток до мотора , не е клеясала, работеше си до вчера! Това прецъкване ме навежда на мисъл че релето е ок-демек превключва, но явно моторчето не ще да се включи...
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    #2
    онзи ден като ми сменяха мотрчето на предните чистачки майсторите ми дадоха 2 варианта защо чистачките са ми заклинили:1.вала е превъртял2.прецакал се е редуктура на моторчетодоколкото прочетох и при тебе се е получило същото нещо като при мене-спряла е в движение.Ако разбираш погледния си я сам, ако не направи като мене и иди в сервиз
    FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
    FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now

    Коментар


      #3
      май става масов проблем от днес и аз имам този проблемсвалих моторчето надявам се да мога да си го отремонтирам и сам (а реле не видях в цялата система отзад а и ако има неможе ли да го махна и да няма интервал ?
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        Споко, утре ще тръгне. И при мен го прави понякога.
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          #5
          Re: Задна чистачка - цъка,трака,щтрака и не върви...

          rustson написа:
          Какво е според вас - явно стига ток до мотора , не е клеясала, работеше си до вчера!
          Напротив - точно си е клеясала. До вчера е работела, но трудно. Моторът и червячната предавка все пак са успявали да преодолеят съпротивлението на боклуците натрупани вътре. Но тази нощ ръждата се е развила още малко и вече е непосилно на мотора да помръдне. И аз така си викам: работи, значи няма проблеми. Докато не разглобих и установих че всеки миг е щяло да се спече тотално. След като си го почистих хубаво и смазах с много грес - сега не се интересува от студ, от сняг, от жега - чистачката върти много мощно и бързо.

          Коментар


            #6
            е не е клеасала ... това го играх вече беше клеасала преди и съм я смазвал и работи! Тя спря да работи в момент на работа ... а не след пренощуване! Ел е проблема според мен защото отчетливо се чува цъкане на нещо, което е 80% реле ама отзад при чистачката! Не знам дали сте чували но като се включи задната чистачка в самото начало се чува едно цъкване... е те това цъкане се чува пак като дам на контакт само че постоянно цъка!
            Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
            Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              електромоторчето е.... при мене издаваше същия звук.иди да ти го погледнеш или ти си го провери
              FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
              FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now

              Коментар


                #8
                Тогава вътре където е зъбното колело с пистите - по него се е натрупал боклук, който се оказва токопроводящ, и прави мизерии. При мен точно преди да го разглобя, започна така - цъкаше постоянно, дори и без да съм включвал чистачката, и направо откачах. Цъкаше като минавам през дупки, през неравности, дори и на равно си цъкаше когато му скимне. Ако не ти е проблем, в някой топъл гараж разглоби отзад, свали моторчето, щом скоро си го смазвал, значи сега лесно ще се разглоби. Свали голямото зъбно колело, и го почисти хубаво, почисти и пластините, и виж дали прилепват хубаво към колелото

                Коментар


                  #9
                  Реших си проблема с това цъканеразглобих реленцето почистих внимателно с шкурка смазах всичко и сега всичко е 6
                  1.6 16v 96 г. 103 hp.
                  България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                  Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                  Коментар


                    #10
                    Да не би някой кабел да се е намокрил?

                    Коментар


                      #11
                      не е ве бате ... явно пак трябва да го отварям! пуу в тоя студ нещо му е много нисък приоритета
                      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        rustson написа:
                        не е ве бате ... явно пак трябва да го отварям! пуу в тоя студ нещо му е много нисък приоритета
                        Ееееее, естествено, че ще е нисък Ако беше проблема при Алфата досега да си разколачил всички чаркове

                        Коментар


                          #13
                          хехе мдааа
                          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            И мойта чистачка не работи,но така е взех колата.Днес я свалих(вътре беше като нова) и с един акомулатор и дадох директен + но пак не бачкаше.Разглобих я и при клемите (платката) имаше някаква намотка,при която има някаква пластина с пружинка.Застопорих с една клечка към намотката и при даване на директен плюс тръгна.След това я сложих и като вкарах буксата същата работа.Неще да бачка.Пробвах пак с директен плюс и си бачкаше.Като дам на контакт цъка веднъж но вътре няма реле.Това цъкане доколкото разбрах е от плюса на контактния ключ за да може ако сте оставили чистачката някъде по средата при следващ контакт да си я върне в началото.Смятам да мера дали стига ток в буксата но нямам представа как става.Имам от тия китайските мултицети и някой ако може да обясни какви стойности тр да ми даде (а пък и как да настроя апарата) Мерси предварително
                            Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                            ZFA16000002608488

                            ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                            Коментар


                              #15
                              rustson написа:
                              Ел е проблема според мен защото отчетливо се чува цъкане на нещо, което е 80% реле ама отзад при чистачката! Не знам дали сте чували но като се включи задната чистачка в самото начало се чува едно цъкване... е те това цъкане се чува пак като дам на контакт само че постоянно цъка!
                              Имах абсолютно същия проблем миналата година! Реших го като почистих контактите /пластините/ и буксите на петата врата и багажника през които минава захранването на чистачката!!!
                              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                              Среден разход на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X