Здравеите сега се регистрирах понеже много ми хареса този форум. Искам да си взема Фиат Стило и искам ако може да ми помогнете.От доста време заглеждам този модел на Фиат и определено много ме кефи.Ако може дами кажете заслужава ли си този модел на Фиат да го взема,какви са му недостатаците му и ако си заслужава според вас какъв да е дизел или бензин.Вазможностите ми са да взема Фиат около 2002-2003 г.Раздвоен сам между Фиат Стило, Голф 4, или Опел астра.Много МЕРСИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си взема ли ФИАТ СТИЛО
Collapse
X
-
naskobg написа:Бягай далече от Опела.То какво остана?Само Стилото!Няма да сбъркаш с подобна покупка.Все пак нека колегите да се изкажат.Между другото гледай да вземеш добре запазена кола на малко километри,а не конкретна марка.Това е моята сентенция.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Re: Да си взема ли ФИАТ СТИЛО
inflammable77 написа:Здравеите сега се регистрирах понеже много ми хареса този форум. Искам да си взема Фиат Стило и искам ако може да ми помогнете.От доста време заглеждам този модел на Фиат и определено много ме кефи.Ако може дами кажете заслужава ли си този модел на Фиат да го взема,какви са му недостатаците му и ако си заслужава според вас какъв да е дизел или бензин.Вазможностите ми са да взема Фиат около 2002-2003 г.Раздвоен сам между Фиат Стило, Голф 4, или Опел астра.Много МЕРСИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Иначе астрата след 2002 и голфа не е лошо, но TDI
Стилото ще получиш на същата цена много повече екстри, по-хубав дизайн и къде къде по-евтина подръжка
Коментар
-
inflammable77 написа:...Ако може да ми дадете съвет от къде да прочета за или против СТИЛОТО.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Ако искаш здрава, непретенциозна и лесна за обслужване и подържане кола вземи Опела. От трите това е най-правилния избор за лунния пейзаж в България. Ако искаш що годе здрава кола и икономична вземи Голф дизел 110коня. Друго не от голфовете. Даже аз бих взел Сеат, поне има вид на нещо. От Фиат-а нямам наблюдения преки, но мисля, че като се има предвид, че цената ще му е доста атрактивна за тия години спрямо другите си мисля, че е разумния избор. Според мен вземи запазено JTD. С Фиата имаи предвид, че е хубаво предварително да има кой да ти обслужва колата защото за смяна на ремъците трябват специализирани инструменти а повечето пишман майстори ги нямат и съсипват на хората колите. За бензинките ако гониш нисък разход, не взимаи Фиат. Италианките си харчат но и вървят. Все пак най-правилно е да вземеш, кола която ти харесва и запазена кола. Предрасъдаците при покупка на кола са най-голямата грешка.
Коментар
-
Opel Corsa 1.7 CDTI - детска количка, VW Golf 4 1.9 TDI - по добрия избор, Fiat Stilo 1.9 JTD - най-добрия избор /все пак сме форум на фиат/ пък и лукса е по-голям от другите две.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
За корсата и голфа не мога да кажа нищо. За стилото обаче-моето е бензин 1.8, разход в София за последните 430км само градско 11.2/100 по трип компютъра (верен е). През лятото пада средно на 8,9-9,5/100 (на моменти е до 10/100), поне в моя случай. Има колеги със същия мотор с по-сериозен разход, но го отдавам на маршрута и стила на каране все пак. Нафтата както винаги е по-на далавера. Някъде имаше тема за това ама не ми се търси. За екстрите е вярно-има много,ако се спреш на стило търси вариант с климатроник и радиото да е със СД. Климатроника има една функция AQS-Air Quality System, която се усеща че външния въздух е мръсен (ако караш зад икарус примерно) и сама затваря клапата да върти вътре. Да ама не-зад икарус я затваря, но зад каруца не! И в колата си смърди на конски тор мамицата му, та трябва да бъцкаш копчето ръчно! Може да докопаш и някое с навигаця, но имай впредвид, че ако я нямаш фабрично не може да се сложи допълнително. Возията е мека. Колата е МНОГО стабилна и през зимата и през лятото. В момента при зимните условия ESP-то и ASR-а работят перфектно, с нови гуми драпа като джипка :D .ABS-а е по подразбиране. Щах да забравя-ако нямаш фабричен круиз контрол можеш да си сложиш оригиналната ръчка-тръгва веднага (само за спорта, щото не е кой знае какво тая измислица), аз моя си го доставих за около 60 лева+поща. Има тема във форума как става. Колата е тон и триста и за моя вкус е малко мудна на тръгване. След тръгването обаче е пъргава, ускорява добре и спира бързо. Забелязани проблеми-писано е във форума доста, но:1. Почти хронично за всяко стило-проблем с еърбега, контактен под пасажерската седалка (оправя се бързо и без финансови средства) и/или датчика (кантара) в същата (не съм го сменял, но чух че е доста скъп).2. Някъде четох за бъг в софтуера за ASR/ESP-системите били много чувствителни. На мен на два или три пъти за близо 3 години ми вдигна временна грешка за тези системи, но се изчисти сама при следващото палене.Не знам защо така става, ама не ме притеснява особено. Друг бъг (поне при мен) е че понякога (ама много рядко) компа рапортува за изгоряла лява крушка на задните светлини за мъгла-не му вервай, след 10 секунди се поправя.3. Моторите 1,8 и 2,4 са с вариатор, който има склонност да се разтраква, ако маслото намалее. Моя се разтрака, та се оправих с ремонтен комплект за някакви пари дето не се сещам колко бяха, но са в рамките на едни накладки примерно. Нов вариатор-къде 250-350лева.4. Не знам за колегите, но аз сменях биалетки, десен носач, тампон на новия десен носач да го ева
, предни спирачни дискове и термостат. Колата е на около 125000км. Консумативите са ясни.5. Недай си боже да изгори крушка на левия фар. Смяната е кошмар-изпадаш в продължителна депресия и се напиваш от мъка. Аз сложих ксенон само по тази причина. Между другото колегите ми с мегани страдат от същото заболяване :D Успех с избора и дано в опел и vw форума са честни в мненията си!
Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stoyan_68 написа:5. Недай си боже да изгори крушка на левия фар. Смяната е кошмар-изпадаш в продължителна депресия и се напиваш от мъка. Аз сложих ксенон само по тази причина. Между другото колегите ми с мегани страдат от същото заболяване :DАз я сменям вече 11 пъти... и за това съседите ми вече си мислят, че съм алкохолик!
Без майтап - кошмарно е... няма място за отвертка, а трябва да си навреш ръката. А и като я навреш... после трябва да извадиш някак капака! Абе... луда работа.., но пък как вървииииии! От другите две марки - не бих си взел нито едната! Нито по дизайн могат да ме конкурират, нито по вървене! Е, по разход и двете ме бият, но пък аз съм келеш... и ми дреме на пипера.
Не искам да давам мнение за ое от дизел и бензинка е по-добро, защото аз съм си бензинаджия... и съм уеееееко пристрастен!
Абе, каквото и да си вземеш - ти ше му береш гайлето
Аз за две години съм сменил само една бобина на една от свещите (а Стилото има такава бобина на всяка свещ!
), на семплата цена от 140 кинта. Таааа, хубаво си помисли за обслужването после, иначе е голяма бегачка... и има куп гъдели.. .като ел. усилване на волана (примерно)
и с това чудо можеш да си джиткаш и с кутрето докато паркираш...
Късмет при покупката... на която и да си решил!
Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар