Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.8 16в вариатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.8 16в вариатор

    някой знаели точно от каде се получава разликата в конете при 1.8 с вариатор. разликите при фиат алфа и ланча.

    #2
    Е точно от вариатора идва разликата в конете Той променя ъгъла на запалването и от там повечето коне,ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизел
    Bravo 1.2 16v
    Lancia Dedra 1.8 16v
    Suzuki GSXR250R

    Коментар


      #3
      Абе май не е само от вариатора, защото Фиат Купе 1,8 с вариатора е 131коня, а алфа 156 1,8 е 144 коня. Може би заради повечето свещи - Туин Спарк

      Коментар


        #4
        Shefy написа:
        Абе май не е само от вариатора, защото Фиат Купе 1,8 с вариатора е 131коня, а алфа 156 1,8 е 144 коня. Може би заради повечето свещи - Туин Спарк
        Не знаех за алфатаПо принцип говорих за Ланчия.И все пак ме съмнява едни свещи да вдигат с 13 коня
        Bravo 1.2 16v
        Lancia Dedra 1.8 16v
        Suzuki GSXR250R

        Коментар


          #5
          Shefy написа:
          Абе май не е само от вариатора, защото Фиат Купе 1,8 с вариатора е 131коня, а алфа 156 1,8 е 144 коня. Може би заради повечето свещи - Туин Спарк
          точно за това става дума. принципно/ама само/ еднакви двг а различни коне. дали валовете са взаимно заменяеми.ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизелPREDATORst кой те излъга?

          Коментар


            #6
            PREDATORst написа:
            Е точно от вариатора идва разликата в конете Той променя ъгъла на запалването и от там повечето коне,ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизел
            Вариатора няма нищо общо със ъгъла на запалване. Запалването се контролира от ECU-то в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя. При обикновените двигатели всмукателните и изпускателни клапани винаги се отварят и затварят при едини същи ъгли. При някои двигатели обаче има механизми , които изместват леко разпределителните валове спрямо коляновия вал и по този начин клапаните се отварят и затварят при различни ъгли. Вариатора служи точно за това. При други марки автомобили също има подобни решения.
            SEAT Leon Cupra 300
            Triumph Street Triple 765 R

            Коментар


              #7
              VooDoo написа:
              PREDATORst написа:
              Е точно от вариатора идва разликата в конете Той променя ъгъла на запалването и от там повечето коне,ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизел
              Вариатора няма нищо общо със ъгъла на запалване. Запалването се контролира от ECU-то в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя. При обикновените двигатели всмукателните и изпускателни клапани винаги се отварят и затварят при едини същи ъгли. При някои двигатели обаче има механизми , които изместват леко разпределителните валове спрямо коляновия вал и по този начин клапаните се отварят и затварят при различни ъгли. Вариатора служи точно за това. При други марки автомобили също има подобни решения.
              Ще потърся инфо по темата!Тва с изместването на валовете ми звучи несериозно ама знам ли.А това с тракането съм го изпитал никой не ме е лъгал,може би пък е явление при по малките мотори на алфа
              Bravo 1.2 16v
              Lancia Dedra 1.8 16v
              Suzuki GSXR250R

              Коментар


                #8
                VooDoo написа:
                PREDATORst написа:
                Е точно от вариатора идва разликата в конете Той променя ъгъла на запалването и от там повечето коне,ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизел
                Вариатора няма нищо общо със ъгъла на запалване. Запалването се контролира от ECU-то в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя. При обикновените двигатели всмукателните и изпускателни клапани винаги се отварят и затварят при едини същи ъгли. При някои двигатели обаче има механизми , които изместват леко разпределителните валове спрямо коляновия вал и по този начин клапаните се отварят и затварят при различни ъгли. Вариатора служи точно за това. При други марки автомобили също има подобни решения.
                Точно това прави вариатора, но не вярвам от него да идват конете- поне не толкова.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  До колкото съм запознат вариатора движи всмукателния разп. вал и то чрез маслото на двигателя. Просто изменя ъгъла и клапаните отварят по-рано или по-късно. Ама не съм екперт

                  Коментар


                    #10
                    Имаме участник познал верният отговор - Shefy .Точно така е.
                    COUPE 1.8 16V
                    Volvo XC90 T6

                    Коментар

                    Working...
                    X