Колеги, молбата ми е към тези, които са извършвали или им предстои да извършат упражнението "почистване на масите" да снимат и да постват къде са въпросните връзки, които може да са клеясали и да дават ядове. Преди време гледах в коша на един ситроен ксара - там имаше поне 4-5 снопа кабели, закачени културно най-отгоре, само дето нямаха табелка "чисти тук". При нашите коли въпросните връзки ми се струва, че са навряни в кучи г*з Или аз съм кьорав, ама е някъде 70:30 за първия вариант.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Почисти масата"
Collapse
X
-
Добре снимки не мога да кача но казвам точно къде са и как се стига до тях.1.Едната най лесна за намиране е тази на скоростната кутия(като влезеш в канал тя стои срещу теб)изчистваш хубаво, да светне там където има контакт с скоростната кутия, после светваш и планката на кабела и здраво стягаш!2.От там продължаваме нагоре под акумулатора на рога има розетка с няколко букси на нея!За да се стигне до нея поне при мен си беше приключение, маха се стойката на акумулатора(поради липса на пространство останах без ръце)Половината букси се мандахерцаха свободно.Купих нови кабелни обувки(не купувай от тия медните направо умирша от яд, хем меки хем при малко невнимение я хвърляш).Основно проблемите идват от тази маса на рога.На едно място минусовия кабелслизащ под акумулатора има метална обшивка(доста здрава която посредством болт закрепва кабела към рога) на тази планка са набити няколко буксички(маси-коя за какво е нямам идея мисля че бяха 4-5).3.Имам едни два кабела точно до модула на АБС, , които влизат вътре в купето(погледни зад бомбето на амортесиора) нсико доло под стъклото.....хванати са за коша.(в областта под чистачката стоейки пред колата!4.Вътре в купето масата е над бушоните.За целта се маха кората под кормилото и о чудо камара с кабели но с евиждат основните, хванати са за раматурното табло, мисля че бяха 2 или 3 кабела(сравнително дебели) тяхното почистване е сравинително по сложно(не съм ги бутал)5.Проблем с отчитането на уредите на таблото(температура най-вече) като се смъкне таблото поне при мен има едно каблече отзад(не знам защо ама е розово) мисля , че беше под или над километража...се беше разхлабило.Чел съм и за това че гайчиците зад всеки уред на аналоговото табло играели ролята на маси.Аз имах проблеми с показанието на температурата и след притягане на гайката зад уреда!6.Някой спомена че има маси и на левия рог но досега не съм ги открил.Не знам дали обясних добре но се надявам да съм помогнал.Малко да се оправя зравословно и снимки ще кача на част от масите, щото другите изискват разглабяне...но ще се справиш.Аз лично се счупих от търсене когато сиках да ги профилактирам!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Извинявай колега ама за Типото имаш ли такава хубава картинкаAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар