Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Както си карам оборотомера пада на 0 и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Както си карам оборотомера пада на 0 и гасне

    Здравейте колеги, прибирането ми от празненството на нова година се превърна в кошмар - слизам аз от лъки надолу и по едно време гледам как оборотомера пда на 0 колата не реагира на подаване на газ , натискам съединителя и светват индикациите - отворих капака - проверявам дали има ток към свещите и изненада - няма никой - абсюлютно никаква искра! След 15 миин. Въртя ключа и все едно нищо не се беше случило - запали веднага - работи перфектно и така до бачково когато пак го направи - изчаках 15 мин пак запалих и пак тръгна, този път обаче карах на над 3000 оборота (4800-5000 на пловдивска) и така не изгасна до Пазарджик- влизам в града падам на 50 и колата пак гасне - егати ядовете брах и съм много ама много ядосан - някой знае ли какво може да поражда тази загуба на искра ? То е ясно че ще се ходи на елкон, ама какво да насоча хората да гледат поне ?
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    Искаш да кажеш, че както си караш на скорост и километража пада на нула и оборотомера и колата угасва, ако е така ми се струва лоша маса към компютъра.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Много прилича на моя проблем. Оправих го като почистих перфектно клемите на акумулатора и масите до които имах достъп.Опа несъм прочел, че няма искра на свещите, така че горното отпада.
      Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
      Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

      Коментар


        #4
        Re: Както си карам оборотомера пада на 0 и гасне

        На мен ми прилича на датчик на колянов вал. Това на компютърна диагностика за съжаление не излиза. Един колега имаше такива проблеми с Пунто. Когато загрее колата и гасне, като изстине малко пали все едно никога не е имало проблем. Вероятно някой ден ти избщо няма да можеш да запалиш. Защото този дагчик до колкото знам дава информация на компютъра кой е първи цилиндър, и като не го познае съответно и не подава искра.
        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
        Chevrolet Aveo

        Коментар


          #5
          Датчик колянов вал. Като загрее колата - магарее. Като изстине е ок. Смени го - струва не повече от 60лв. Ако и след това не се оправи ... греда... и почваш по сервизите като мацката от темата с 28те страници.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            ... А как да го проверя този датчик на коляновия вал? мултицет?Иначе само оборотомера ми пада долу - всичко друго работи - просто оборотомера спира - ако вързан за бобината(или комутатора) и тя спре да подава ток няма ли и оборотомера ад спре да работи?Тука идва въпроса: какво кара бобината да спре? лоша маса? Датчик ? А може ли ключа за газовата да има нещо общо?
            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
            тел. 0883437022

            Коментар


              #7
              а, и още нещо- този датчик на коляновия вал като се прецака не караше ли лампата на инжекциона да свети, когато колата се движи студена по нанадолнище ?
              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
              тел. 0883437022

              Коментар


                #8
                Rezko написа:
                а, и още нещо- този датчик на коляновия вал като се прецака не караше ли лампата на инжекциона да свети, когато колата се движи студена по нанадолнище ?
                кат се прецака изобщо не работи ДВГ-то.взимаш един мултицет и караш докато ти направи проблематогава мериш по тази картинка
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Първо си пусни една дублираща маса на компютъра, че тогава си играй с мултицети и т.н.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Нямам представа как е решен проблема при Bravo 1.4, но при UNO 1.0 има комутатор. Симптомите са идентични.
                    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                    Коментар


                      #11
                      mme написа:
                      Нямам представа как е решен проблема при Bravo 1.4, но при UNO 1.0 има комутатор. Симптомите са идентични.
                      Идентични? Какво искаш да кажеш- че си е отишъл ли ?
                      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                      тел. 0883437022

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм с 1,4 и имах подобен проблем - колата си правеше каквото и скимне. Както си карам гасне, но нали се движа и двигателя пак пали. Гаснеше на празен ход, на бензин, на газ, на празен ход понякога си се форсираше сама, абе все едно беше влязла в критическата... Веднъж както си карам по Цариградско виждам как стрелката на оборотомера започва да се наема от около 2500 оборота, стигна до 5000, после се мотаеше малко без да знае къде е, а в това време колата си се движи равномерно, без реално да има промяна. Ходих на диагностика при Бобо. Всичко си беше нормално, само от време на време сигналът на ламбда сондата изчезваше - както си работи перфектно и хоп, изчезва... Казаха ми и че ТПСа малко не бил наред. Колята стоя около 30 минути закачена на компютъра при него и не изгасна нито веднъж, нито пък направи някоя друга магария. Понаместиха малко ТПСа и ме изпратиха по живо по здраво. И след няма и километър пак изгасна в движение. Вече не знаех кого да подозирам - датчика на коляновия вал, ТПСа, ламбда сондата, озоновата дупка...Прибрах се и с контактен спрей почистих всички контактни съединения - на датчици-матчици, сонди, ТПСи, абе всичко що дава контакт и е под предния капак. По принцип по-лесно би се докопал до възможност да разкопчееш сутиена на Хелена Кристенсен, отколкото да се добереш до датчика на Хол но не се отказвай - почисти и неговите клеми, почукай го леко, разкачи акумулатора за 15тина минути, после запали колата, остави я десетина минути да си работи сама и дано имаш моя късмет всичко да се оправи по лесния ( и сравнително евтин ) начин.
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          #13
                          Благодаряна всички отзовали се, утре ще я гледам и ще пиша какво е станало!
                          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                          тел. 0883437022

                          Коментар


                            #14
                            Ходих на диагностика, от 11 сутринта до сега сме я гледали с майстора и едва успяхме да я разберем какво и е - гасне когато си иска, но сега и прави същата магария която описа колегата - вдигам я на 4000 оборота и стрелката полудява! Засякохме грешката - излезна точно този датчик за коляновия вал(сега не мога да се сетя какво пишеше точно) после качихме един лаптоп и осцилоскопа в колата и въртяхме до сега из града! - е не щя да загасне и това си му е! Крайна диагноза - датчик колянов вал! Утре отивам на канал, свалям го, изчиствам го, гледам дали не се допират масите някъде и ако всичко си продължи по старо му го сменям! Ще шиша пак, ако някой има някакви забележки по поста ми да казва докато е време, че да не сменя нещо друго
                            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                            тел. 0883437022

                            Коментар


                              #15
                              Дано да стане с почистване. Дръж ни в течение.
                              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                              Коментар

                              Working...
                              X