Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с управлението на Пунто 1.9 JTD 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и аз се надявам да е външно каре ,а защо вече не тропа карето ,навъртам краен и колкото и да я товара кола , карето не се чува, не иска да тропа?

    Коментар


      #17
      от диагностиката ми казаха ,че е от датчика за позициониране.Мнения?

      Коментар


        #18
        При мен имаше същата ситуация миналата година, точно както казваш, придърпваше(на тласъци) на една страна.Не го правеше постоянно, а от време на време, гледаха я в един срвиз и се опасяваха първо в спирачния маркуч после в апарата смениха ги, но проблема остана.Накрая счупих каре(външно) и това се оказа проблем при мен.А както казваш и при завиване на пълен ляв(десен) не се чуваше притропване. Подкрепям мнението на колегите по горе проблема в карето.
        FIAT PUNTO 1,7TD ELX

        Коментар


          #19
          Аз съм с разбито дясно каре и вече 2 месеца возя новото в багажника.Много е студено.Единствения проблем е потракването при инерция на колата.Подкрепям датчика за позициониране на мотора на електроуправлението.
          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

          Коментар


            #20
            съгласен съм , едва ли е от карето , то дори вече не тропа.Но има няколко неща , които никой не може да ми отговори , дори от сервиза : защо се появява , след 30-40 километра? защо след ,като започне да ми дърпа на импулси волана като спра за 5 секунди (без да гаса колата) и тръгна престава? и защо се появява само когато съм на скорост и подавам газ, ако не подавам газ , няма проблем ?

            Коментар


              #21
              ogycska написа:
              съгласен съм , едва ли е от карето , то дори вече не тропа.Но има няколко неща , които никой не може да ми отговори , дори от сервиза : защо се появява , след 30-40 километра? защо след ,като започне да ми дърпа на импулси волана като спра за 5 секунди (без да гаса колата) и тръгна престава? и защо се появява само когато съм на скорост и подавам газ, ако не подавам газ , няма проблем ?
              Колега, намерихте ли предпазителя за електроусилвателя??? Свалете го, че да се разгадае вече вашата мистерия!!! Неможе едно каре да тропа, а после не!!! Не знам какво е това самоволно завиване на колата, но обикновено тези системи се проектират така, че при повреда да не работят. Представете си само ако това се случи с висока скорост. За мен проблема да е там е абсурдно. Не изключвам обаче вероятността някой преди вас да е пипал нещо. защо се появява само когато съм на скорост и подавам газ, ако не подавам газ , няма проблем ? Когато придърпва и потропва при подаване на газ, обикновено проблем е вътрешно каре-не външно. Но чак да влияе на управляемостта. Между другото имате ли опорен лагер на въпросната полуоска?
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                незнам за лагера.И за предпазителя нямам представа къде ( ако някой знае да помага) , но сега като си карам колата в града няма нищо , нито придърпва , нито нещо тропа , получава се само като тръгна на дълго каране извън града, а сега времето е кофти и не е за експерименти ,ще изчакам да се пооправят пътищата и ще тръгна на някъде да видя как е.А за високата скорост , еми винаги като ми е правело така съм бил на магистрала , 120-130 км/ч не е нещо от което може да се загуби контрол в/у колата

                Коментар


                  #23
                  Проблемът е решен , беше карето , въпреки ,че навсякъде ми се кълнаха ,че е електроусилвателя.Само се чудя , ако им бях платил 1300 лв. и после пак си беше останало какво трябваше да направа.

                  Коментар

                  Working...
                  X