Карам си по магистралата преди 10 дена и след 20 км започвам да чувам странен шум , но трудно доловим много слаб някъде под жабката и само когато подавам газ , след още няколко километра започва и вибрации във волана и пак само когато подавам газ.Стигам крайаната цел след 120 км. и права ляв завой и изведнъж много силно тропане от дясно ( при завиване и натоварване , което е каре , но се появи изведнъж и при завой и на ляво и на дясно) , но не е това най-странното.Навръщане пак след около 30-40 км , започва пак това тропане и вибриране когато подавам газ(проверих някой болт но не е ) и след около 100 км още започва много ,но много силно да трепери волана и да бие в дясно но с много голяма сила , целия волан се мести чува се и вибрациите нещо под волана силно да вибрира и трепери и се чува като пластмаса, едвам се прибрах от Кремиковци до Левски (10 км.) спирам гаса колата и пала след малко , вече няма това биене на волана ,а и карето почти не се чува.Закарвам колата на майстор , обяснявам му всичко.След 2 дена отивам при него качваме се на колата тръгвам и колата е като нова , нищо не тропа, няма вибрации не бие волана на никъде , а майстора нищо не е пипал , каза че като се е качил нищо не е имало , и покарахме 20 -30 км , и абслолютно нищо, дори и карето не се чува (навъртам пълен ляв и десен и газ до дупка ,карето не се чува и след около 30 км. права случайно един обратен и съвсем лекичко изпука тва каре та поне да се чуе нещо по тая кола ,че не е както трябва.И не съм го сменял взех си я колата карам си из града няма никакъв проблем и карето не се чува.След 3 дни тръгвам към Доспат и след 30 км. пак започват тия вибрации , волана бие пак в дясно ,още по-силно и от преди колата криволичи много , спирам в аварийната лента (не гаса колата ) и тръвам -няма проблем , след няколко километра пак става така.Бие само ня дясно и само когато подавам газ.Моля за помощ ако някой има представа какво може да е , дали е от електроусилвателя (защото понякога ми изключва при навиване на крайно ляво или дясно или по рязко навиване на волана , но само когато я запала , когато загрее колата спира да се изключва. Или проблема е по нещо от хардуера
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с управлението на Пунто 1.9 JTD 2000г.
Collapse
X
-
маншоните са здрави , иначе карето се чува от време на време ,ама трябва да се покара повече.Проблема ми е за това биене на волана и тва треперене ,което се получава като карам извънградско, дали е от електроусилвателя , утре ще хда до александър ауто за диагностика , ама незнам дали изобщо тоя електроусилвател има възможността да ми завърта волана така , или само олекотява въртенето ?
Коментар
-
Ако няма копче за изключване, му извадене предпазителя за да не работи и пробвайте. Може обаче да има и повреден накрайник. Хубаво е да се огледа и да не се кара до отсраняването на проблема защото е опасно. При подобен проблем като нищо може да се изгуби управлението на автомобила.Майстора на който сте я водили, все пак не е ли вдигнал колата да огледа?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега, проверете си и спирачната ситема. Ако на десния спирачен апарат има изкривен водач, може от време на време да задържа и от там да тресе. Може сега да се е проявило, понеже са се поизносили накладките и се е стигнало до кривината на водача. А може и кофти накладка - повредена. Вообще не е лошо да се разглоби при предно дясно колело и внимателно да се огледа.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
не е по спирачната система, сменил съм я преди месец и положина и не съм имал проблем , явно не мога да го опиша правилно , под тресене и биене на дясно нямам предвид някаква вибрацийка ,а стабилно завиване на волана , завъртане от самосебеси на волана надясно , което ако не върна волана в средата , след 3 тласъка , мопга да направа 90 градусов завой
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар