Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с управлението на Пунто 1.9 JTD 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с управлението на Пунто 1.9 JTD 2000г.

    Карам си по магистралата преди 10 дена и след 20 км започвам да чувам странен шум , но трудно доловим много слаб някъде под жабката и само когато подавам газ , след още няколко километра започва и вибрации във волана и пак само когато подавам газ.Стигам крайаната цел след 120 км. и права ляв завой и изведнъж много силно тропане от дясно ( при завиване и натоварване , което е каре , но се появи изведнъж и при завой и на ляво и на дясно) , но не е това най-странното.Навръщане пак след около 30-40 км , започва пак това тропане и вибриране когато подавам газ(проверих някой болт но не е ) и след около 100 км още започва много ,но много силно да трепери волана и да бие в дясно но с много голяма сила , целия волан се мести чува се и вибрациите нещо под волана силно да вибрира и трепери и се чува като пластмаса, едвам се прибрах от Кремиковци до Левски (10 км.) спирам гаса колата и пала след малко , вече няма това биене на волана ,а и карето почти не се чува.Закарвам колата на майстор , обяснявам му всичко.След 2 дена отивам при него качваме се на колата тръгвам и колата е като нова , нищо не тропа, няма вибрации не бие волана на никъде , а майстора нищо не е пипал , каза че като се е качил нищо не е имало , и покарахме 20 -30 км , и абслолютно нищо, дори и карето не се чува (навъртам пълен ляв и десен и газ до дупка ,карето не се чува и след около 30 км. права случайно един обратен и съвсем лекичко изпука тва каре та поне да се чуе нещо по тая кола ,че не е както трябва.И не съм го сменял взех си я колата карам си из града няма никакъв проблем и карето не се чува.След 3 дни тръгвам към Доспат и след 30 км. пак започват тия вибрации , волана бие пак в дясно ,още по-силно и от преди колата криволичи много , спирам в аварийната лента (не гаса колата ) и тръвам -няма проблем , след няколко километра пак става така.Бие само ня дясно и само когато подавам газ.Моля за помощ ако някой има представа какво може да е , дали е от електроусилвателя (защото понякога ми изключва при навиване на крайно ляво или дясно или по рязко навиване на волана , но само когато я запала , когато загрее колата спира да се изключва. Или проблема е по нещо от хардуера

    #2
    май нещо няма да се намери помощ тука, мн сложни неща стават на тая мойта кола

    Коментар


      #3
      ogycska написа:
      май нещо няма да се намери помощ тука, мн сложни неща стават на тая мойта кола
      Най-напред ЧНГ!С хидравлика ли е на волана или с електроусилвател?
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        с ел усилвател трябва да му, е на колегата аз имам същото пунто самоче моито е 1,2 бензин може да е от накраиник сега в студеното време всички танпони и прочие са се одървили и всичко може да е
        Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

        Коментар


          #5
          кола

          не разбрахме колата да ли е с електро усилвател щото е по голям двигатела ако няма нищо по окачването -реика или каре при модела с електро усилвател има датчик за позициониране той често прави проблем [/u]
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            ЧНГ ! С електроусилвател.И се чуда дали има връзка това ,че ми изклучва от време на време усилвателя с това биене на волана? Или пък е от карето , защото дясното каре се чуваше и волана на там бие ? Бахти мистерията...

            Коментар


              #7
              На каретата здрави ли са маншоните? Има ли вътре грес? Ако при напълно навит волан прещраква най-добре да се сменят.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                маншоните са здрави , иначе карето се чува от време на време ,ама трябва да се покара повече.Проблема ми е за това биене на волана и тва треперене ,което се получава като карам извънградско, дали е от електроусилвателя , утре ще хда до александър ауто за диагностика , ама незнам дали изобщо тоя електроусилвател има възможността да ми завърта волана така , или само олекотява въртенето ?

                Коментар


                  #9
                  Ако няма копче за изключване, му извадене предпазителя за да не работи и пробвайте. Може обаче да има и повреден накрайник. Хубаво е да се огледа и да не се кара до отсраняването на проблема защото е опасно. При подобен проблем като нищо може да се изгуби управлението на автомобила.Майстора на който сте я водили, все пак не е ли вдигнал колата да огледа?
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    точно това е ,че я е гледал и каза ,че няма нищо по ходавата част

                    Коментар


                      #11
                      Тогава пробвайте да изключите електро-усилвателя!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Колега, проверете си и спирачната ситема. Ако на десния спирачен апарат има изкривен водач, може от време на време да задържа и от там да тресе. Може сега да се е проявило, понеже са се поизносили накладките и се е стигнало до кривината на водача. А може и кофти накладка - повредена. Вообще не е лошо да се разглоби при предно дясно колело и внимателно да се огледа.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          не е по спирачната система, сменил съм я преди месец и положина и не съм имал проблем , явно не мога да го опиша правилно , под тресене и биене на дясно нямам предвид някаква вибрацийка ,а стабилно завиване на волана , завъртане от самосебеси на волана надясно , което ако не върна волана в средата , след 3 тласъка , мопга да направа 90 градусов завой

                          Коментар


                            #14
                            Според мен това е 99% външно каре-паднала циментация вследствие на което започва да блокирва и да придърпва волана.
                            Punto 1.8 HGT
                            Croma 2.0 ie.

                            Коментар


                              #15
                              jakson написа:
                              Според мен това е 99% външно каре-паднала циментация вследствие на което започва да блокирва и да придърпва волана.
                              Подкрепям колегата! Електроусилвателя няма такива възможности!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X