Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пробелм с хидравлика на волана Bravo JTD - ОПРАВЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пробелм с хидравлика на волана Bravo JTD - ОПРАВЕНО

    Здравейте,Като се прибирах, на един завой преди да се прибера забелязах че ми изчезна хидравликата на волана. Въпроса ми е какво може да се е прецакало. Пистовия ремък не е скъсан и в казанчето на хидравликата си има течност до горе. Течове не се вижда да има от никъде. Като вдигна към 2500-3000 оборота и волана започва да се върти лесно. Като паднат и пак си се върти трудно. Като навия волана до край не се чува съскащия звук.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    #2
    За всеки случай си приготви телефона на Никола Николов, при него имаше 1.9 JTD с цял двигател, може хидр. помпа още да е при него. Ремъка сваля ли да провериш за луфт в шайбата на помпата?2 теми по-надолу колегата има същия проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=36095

    Коментар


      #3
      Взех си помпа втора употреба от Никола Николов. Днес я сменихме. Сега работи хидравликата, поне в гаража работеше. Сменя се тъпо много тъпо. Да я таковам в помпата смотана. Изглежда и в Италия са правени някви смени, защото едната скоба беше сменяна, а и бяха забравили да завият болтовете на една стойка, която държи алтернатора. Общо взето смяната е такава - разхлабвате трите болта, които държат шайбата на хидравличната помпа, махате пистовия ремък, откачате всички букси от алтернатора и го сваляте защото помпата е точно над него. Алтернатора го оставихме подпрян на полуоската или на нещо друго, местихме ог като пречеше, защото не може да излезе. После се отвива една стойка за кабелите до алтернатора за да има място, също и щеката за маслото и една две други букси и почва мъката по развиване на този и онзи болт и да гледаме кое къде отива и така. Помпата излезе от долу. Доляхме половин литър масло Dextron II. Няма място и всичко се отвива супер гадно. После се и завива гадно.Ако някой знае по-лесен начин за смяна да го каже на колегите, за да не се мъчат Старата помпа не знам дали се рециклира. ВО беше писал че няма смисъл, а Никола и той ми каза нещо подобно. Иначе гледам че може да се отжори корпуса от задната страна. Ще поразпитам за рециклиране.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        По принцип помпата се вади от горе, ама с повече мерак както си видял може да я исвадиш и от друго място.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Несе ли вади по пътя на горивния филтър ??

          Коментар


            #6
            Знам ли и аз от къде. Гледах в алфа форума подобна трема обаче за бензин 1.8 и един колега е писал че в ръководството пишело че се вади алтернатора и след това и помпата отдолу. Но това все пак е за 1.8 TS. Отгоре не виждам как ще излезе. Не знам. Абе още не ми е минало от тая тъпа помпа
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              Ако питаш Никола - сваля се като разрежеш купето с флекса, и вадиш откъм пасажерската седалка

              Коментар


                #8
                Даа, това би било добър начин
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  Мойта я вадих отгоре и като гледам как е било при тебе р при мен стана по - лесно. Слагането после е голяма играчка , щот ни влаа пущината П.С. Разглабянето на помпата е лесно , стига да имаш под ръка хидравлична преса , ама частите отвътре трудно се намират .... втулките - на стругар , семеринги за високо налягане - по 2 лв./бр. ....... ама оста ако е износена няма къде да я пратиш за циментация (или поне аз не намерих )
                  '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                  Коментар

                  Working...
                  X