След два пъти паднал акумулатор за един месец и разни интервенции по ламбда-контрола описан в друга тема днес мерих дали зарежда добре алтернатора и за утечки. При около 1000об/мин алтернатора зареждаше 14.05V. Ок ли е това?При загасена кола и уж всичко изключено уреда показваше около 35-40mpa харчене на ток.Към клемите на акумулатора постоянно са вързани ламбда-контрол и аларма (която уж не е включена но все пак е вързана директно към +/- на акум.)Отделно знам, че при 1.4 мотора компютъра не си помни някой грешки като се махнат клемите, така че и той харчи някакъв ток.Много беше кофти времето, а и заваля иначе щях да махна всички допълнително вързани кабели към клемите и да меря пак.Та това 34-40mpA за нормално ли да го считам (при всички тея вързани електроники директно към акумулатора) или има утечка някъде?По-специално някой с 1.4 мерил ли е колко харчи ток на загасена кола?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко нормално трябва да харчи ток при загасена кола?
Collapse
X
-
Алтернатора ти зарежда добре, но на угасена кола ми се струва много, по принцип се мери по друг начин, ако пада драстично волтажа тогава не е в ред работата, така разбираш дали и акумулатора ти е в ред, трябва при угасяне на колата от 14В да падне до към 13 и след това бавно да падне до 12,6. На минута трябва да пада по миливолт, ако продължава да смъква под 12,5 вече не е добре. Компютъра на колата мисля, че си има собствена батерия с която си поддържа функициите поне 10 часа без да е включен към акумулатор, затова смятам че консумацията му на ток е пренебрежителна. Ако съм на твое място бих пробвал с изключване на алармата. Колата преди имала ли е фабрична аларма?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Не е имала фабрична аларма тука е монтирана от предишния собственик, но нито я знам каква марка е нито нищо. На изгасена кола акумулатора го мерих 12.87 беше, но просто го замерих не съм чакал да текат минути и да гледам, но другия път и това ще пробвам. За 1.6 знам че си помни грешките компютъра, но при 1.4 си пише в ръководството че не е така. Дори настройките които компютъра си помни при самообучението си се изтриват като се откачи акумулатора... значи си харчи ток. Поне чистенето на грешките може да си го правя безплатно според текста на втората картинкаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Акумулатора зареждаш ли го напълно със зарядно устройство за акумулатори? Ако е зареден и здрав, при тази консумация не трябва да има проблеми поне 1 месец без грам да е палена колата. Все пак 30-40 мА - 1 Ампер за денонощие, грубо. Показание повече от 0.1 Ампера при измерване за протичащ ток, е лошо и не е нормално, а при теб е двойно по-малко, доколкото разбирам. Колегата Slavi_Lancia може би има предвид други мерни единици, защото 0.4-0.5 А ще изхаби напълно заредения акумулатор за 3-4 дни.
Коментар
-
Заредих го разбира се, то иначе половин оборот не може да завърти беше умрял тотално, а и имобилайзера може да замине. CD-плеъра на колата съм го вързал с ключе в жабката да му изключвам stand-by. Интересното е, че като го включа от ключето, т.е. CD-то е на stand-by, консумацията става 80mpA. Т.е. една такава stand-by памет май е нормално да си харчи 30-40mpA.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
ogi28b написа:.................................................. ................. Ако е зареден и здрав, при тази консумация не трябва да има проблеми поне 1 месец без грам да е палена колата. Все пак 30-40 мА - 1 Ампер за денонощие, грубо. .................................................. ...............................................
Коментар
-
Да де, mA имам предвид, а акумулатора си е наред. Ламбда-контрола на метановата уредба имаше лош контакт по платката и е рестартирала стъпковото моторче на изключен двигател. Отделно от тоя лош контакт светеше и ключето за превключване метан-бензин... та акумулатора нормално е сгънал за месец, даже много е изкарал.Както и да е, като се постопли ще разкарам допълнителните кабели по клемите да и ще меря пак.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар